Hoe het aanvoelt om geraakt te worden door gsmweb.nl weet ik niet. Zal vast wel zeer gedaan hebben. Blijkens zijn post heeft TS een flinke hersenschudding door de klap.alle andere mensen die zijn geraakt met gsmweb.nl
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl
-
witte angora
Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl
Nog eentje dan:

Als ik open moet dan laat ik dat liever aan een chirurg over hoor.omdat hier geen serieuze mensen zijn om open te praten.
-
VioletPrue
U bedoelt geloof ik dat de mensen het niet met u eens zijn.bubii schreef:nee van mij hoort u niets meer idd, omdat hier geen serieuze mensen zijn om open te praten.
bedankt voor jullie aanbood.
Ik denk dat als er reacties waren geweest in de trant van 'U heeft gelijk!! Wat erg!! Wat een schavuiten!!' dat u er gretig op ingesprongen was.
inderdaadVioletPrue schreef:U bedoelt geloof ik dat de mensen het niet met u eens zijn.bubii schreef:nee van mij hoort u niets meer idd, omdat hier geen serieuze mensen zijn om open te praten.
bedankt voor jullie aanbood.
Ik denk dat als er reacties waren geweest in de trant van 'U heeft gelijk!! Wat erg!! Wat een schavuiten!!' dat u er gretig op ingesprongen was.