jazeker persoonlijk vind ik dit het meest schrijnende item van de overeenkomst. men gaat gewoon verder opdezelfde voet, dus er wordt geld ( premie) ontrokken uit mijn polis welke pas op einddatum wordt gecorrigeerd
Hoe kan je nou de belastingpapieren invullen zonder waardeoverzicht van 2009
weet iemand hier raad mee. Ik heb al 75 keer kontakt gehad met de Hypother (laatste 3 jaar)
zij zeggen dat ik direct Delta Lloyd moet kontakten. Maar zo werkt het niet, ik heb bij hun de hypotheek en de woekerpolis afgesloten dus zij hebben de provisie opgestreken dus dan moeten zij het ook regelen. Trap daar dus vooral niet in. Bijna dezelfde achterbakse mentaliteit als Delta Lloyd.
in December 2009 een tegemoetkoming (fooi) brief ontvangen en zou in begin 2010 de definitieve brief ontvangen van Deta Loyd . Tot nu toe niets ontvangen .Heb in Februari gebeld met Delta Loyd en zou in het eerste kwartaal iets horen . nu is het inmiddels April en nog steeds niets . Maar weer een keer gebeld met ze en kreeg nu te horen dat ze enige vertraging hadden maar dat ik het wel zou krijgen in het tweede kwartaal van dit jaar. Waarom moet dit zo lang duren als het bedrag al vast staat. Ze hebben 15 jaar lang mijn geld vast gehouden en er alleen maar aan verdient ik ben er niets op vooruit gegaan en had het beter op een spaarrekening kunnen zetten. Nu moet ik nog steeds wachten op een fooitje. Als je zelf iets te laat was met betalen lag( wat buiten mijn schuld om was en hun fout was in hun administratie) er gelijk een brief in de bus om in 2 dagen te betalen anders werdt de polis geroyeerd. Ik ben helemaal klaar met Delta Loyd.
De beide advocatenstichtingen (Woekerpolisclaim en Verliespolis) zouden toezicht houden op de correcte nalevering van de compensatiefooiregeling. Welnu, ook daarin lijken beide stichtingen volstrekt te falen. Delta Lloyd/Ohra/NSF heeft de termijn van 31 december 2009 al met ruim drie maanden overschreden. De advocatenstichtingen hebben blijkbaar hun eigen ''buit'' binnen laten het er verder bij zitten. Toch wel erg misselijkmakend inmiddels, die hele woekerpolis-affaire !
grashopper schreef:Hoe kan je nou de belastingpapieren invullen zonder waardeoverzicht van 2009
weet iemand hier raad mee. Ik heb al 75 keer kontakt gehad met de Hypother (laatste 3 jaar)
zij zeggen dat ik direct Delta Lloyd moet kontakten. Maar zo werkt het niet, ik heb bij hun de hypotheek en de woekerpolis afgesloten dus zij hebben de provisie opgestreken dus dan moeten zij het ook regelen. Trap daar dus vooral niet in. Bijna dezelfde achterbakse mentaliteit als Delta Lloyd.
ABN AMRO was er dit jaar laat mee. Deadline is eerste kwartaal, het werd 25 maart, dus een week voor de deadline. Oplossing is overigens eenvoudig: uitstel IB aangifte doen (automatisch tot 1 september), kan online op site Belastingdienst. Indien recht op teruggave, dan altijd al voorlopige aanslag aanvragen, ook daar is Belastingdienst heel soepel in. En nee: niet de tussenpersoon, maar de verzekeraar verstrekt de jaaropgave.
buffy94 schreef:in December 2009 een tegemoetkoming (fooi) brief ontvangen en zou in begin 2010 de definitieve brief ontvangen van Deta Loyd . Tot nu toe niets ontvangen .Heb in Februari gebeld met Delta Loyd en zou in het eerste kwartaal iets horen . nu is het inmiddels April en nog steeds niets . Maar weer een keer gebeld met ze en kreeg nu te horen dat ze enige vertraging hadden maar dat ik het wel zou krijgen in het tweede kwartaal van dit jaar. Waarom moet dit zo lang duren als het bedrag al vast staat. Ze hebben 15 jaar lang mijn geld vast gehouden en er alleen maar aan verdient ik ben er niets op vooruit gegaan en had het beter op een spaarrekening kunnen zetten. Nu moet ik nog steeds wachten op een fooitje. Als je zelf iets te laat was met betalen lag( wat buiten mijn schuld om was en hun fout was in hun administratie) er gelijk een brief in de bus om in 2 dagen te betalen anders werdt de polis geroyeerd. Ik ben helemaal klaar met Delta Loyd.
Kun je iets meer over de inhoud van die decemberbrief zeggen? Er kan namelijk nog helemaal niets uitgekeerd worden, want de zgn. Vaststellingsovereenkomst is nog in onderhandeling met de Stichtingen (er is nu nog slechts, net als in ALLE andere gevallen, sprake van een overeenkomst op hoofdlijnen. Kijk maar op https://www.woekerpolisclaim.nl/overzichtregelingen.php ) Tot nu toe is slechts sprake van het afgeven van een indicatie, en ook daar zijn ze inderdaad te laat mee. Eventuele compensatie vindt overigens pas plaats na expiratie van de polis (in uw geval 2010?). Uiteraard met een fooitje nooit genoegen nemen, in die gevallen dat er sprake is van falende zorgplicht danwel een beroep op "dwaling". Zie de desbetreffende subfora met vooral bijdragen van juwita, wevera en mijzelf.
juwita schreef:De beide advocatenstichtingen (Woekerpolisclaim en Verliespolis) zouden toezicht houden op de correcte nalevering van de compensatiefooiregeling. Welnu, ook daarin lijken beide stichtingen volstrekt te falen. Delta Lloyd/Ohra/NSF heeft de termijn van 31 december 2009 al met ruim drie maanden overschreden. De advocatenstichtingen hebben blijkbaar hun eigen ''buit'' binnen laten het er verder bij zitten. Toch wel erg misselijkmakend inmiddels, die hele woekerpolis-affaire !
Misschien falen de stichtingen, maar van falend toezicht is geen sprake. Het is anders (en misschien des te erger?). De stichtingen zijn nog in onderhandeling - in ALLE gevallen - over de uitwerking van de overeenkomsten op hoofdlijnen, neer te leggen in zgn. Vaststellingsovereenkomsten en Richtlijnen voor schrijnende gevallen. Zie mijn reactie hierboven, met link naar WPC site.
De polis was Juli vorig jaar afgelopen en het garantiekapitaal is dan ook uitgekeerd. Dit was eigenlijk gewoon mijn inleg dus had het beter 15 jaar op een spaarrekening kunnen zetten dan was ik er misschien nog iets op vooruitgegaan. In de brief staat een indicatie bedrag ( fooitje) en vanaf Februari 2010 informeren wij u over de definitieve tegemooetkoming. Waarom is het zo makkelijk om mensen op te lichten en zo moeilijk om je eigen geld terug te krijgen ??????????
buffy94 schreef:De polis was Juli vorig jaar afgelopen en het garantiekapitaal is dan ook uitgekeerd. Dit was eigenlijk gewoon mijn inleg dus had het beter 15 jaar op een spaarrekening kunnen zetten dan was ik er misschien nog iets op vooruitgegaan. In de brief staat een indicatie bedrag ( fooitje) en vanaf Februari 2010 informeren wij u over de definitieve tegemooetkoming. Waarom is het zo makkelijk om mensen op te lichten en zo moeilijk om je eigen geld terug te krijgen ??????????