LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Norton Internet Security 2003 (Symantec)
Re: Problemen met Norton Internet Security 2003 (Symantec)
En daar komt nog bij dat 20030 veel geheugen vreet
En daar komt nog bij dat 2003 veel geheugen vreet
Hallo ik lees allemaal negative berichten over de Norton system works 2003. Ik heb nog steeds oude norton obs 2002 er op maar heb sinds gisteren een nieuwe Pc. Wil eigenlijk de Norton systemworks 2004 er op laten zetten maar kan iemand me zeggen of die goed is? En is er een andere optie? Vind hem erg duur zo'n 90 euro. Wie kan me raad geven>??( heb nooit klachten gehad met de nortonsystemworks 2002.) [/b]
ook ik ken die problemen, bij het instaleren van de update krijg ik steeds de melding dat hij hem niet kan instaleren en ben dus ook niet goed beveiligd, ik heb hem toen 6 keer achter elkaar opnieuw geinstalleerd, tot hij de update goed uitvoerde, dit is nu dus gelukt
ps, norton internet security werkt als origineel programma goed, maar niet als try-version, ik kan hem aanraden, wel raad ik aan om ook al ervaring te hebben met norton
ps, norton internet security werkt als origineel programma goed, maar niet als try-version, ik kan hem aanraden, wel raad ik aan om ook al ervaring te hebben met norton
Ben het met edwin eens dat men de intsellingen van norton internet securities moet gaan nakijken.
Ik gebruik ook NIS en heb geen probleem, maar het kan ook wel zo zijn dat je parrent control aan hebt staan, of dat je de security te hoog hebt staan, of dat je zelf de opdracht hebt gegeven om bepaalde sites te blokkeren for life.
En als de update niet werkt dan moet je gewoon NIS uninstallen via software in het confuguration menu, reboten, en weer opnieuw installeren.
Maar met de vraagstelling do you want to reboot your computer now.
Nee op selecteren.
Wachten tot de HD klaar is en dan pas reboten, en dan pas de update installeren, en weer idem als de regel hierboven, pas reboten als de installatie compleet is.
Ik had namelijk het zelfde probleem na installatie van nieuwe updates dat mijn instelling van het desbetreffende bestand corrupt werd, maar na dat ik de auto reboot eigen handig had gedaan dan werkte het prima.
Ik gebruik ook NIS en heb geen probleem, maar het kan ook wel zo zijn dat je parrent control aan hebt staan, of dat je de security te hoog hebt staan, of dat je zelf de opdracht hebt gegeven om bepaalde sites te blokkeren for life.
En als de update niet werkt dan moet je gewoon NIS uninstallen via software in het confuguration menu, reboten, en weer opnieuw installeren.
Maar met de vraagstelling do you want to reboot your computer now.
Nee op selecteren.
Wachten tot de HD klaar is en dan pas reboten, en dan pas de update installeren, en weer idem als de regel hierboven, pas reboten als de installatie compleet is.
Ik had namelijk het zelfde probleem na installatie van nieuwe updates dat mijn instelling van het desbetreffende bestand corrupt werd, maar na dat ik de auto reboot eigen handig had gedaan dan werkte het prima.
Norton geeft bij mij geen problemen, maar meestal zijn de gebruikers zelf de veroorzaker.
Maak het log maar eens schoon in norton securities en reboor de computer.
Bij elke vraag stelling dat een progje connectie probeerd te zoeken met internet, zoals explorrer, messenger, outlook, java, windows update, virus scanner, norton of zelfs de dialup (internet connectie, je eigen computer), selecteer dan niet block maar addmit this connection.
En vergeet niet het vinkje aan te zetten anders moet je dit keer op keer doen.
EN GOED LEZEN WAT ER STAAT, niet zondermeer iets of iemand toegang verlenen tot of naar andere websites of computers cq IP adres.
En dan kun je met gerust hart gaan updaten internetten, mailen, downloaden zonder problemen
Maak het log maar eens schoon in norton securities en reboor de computer.
Bij elke vraag stelling dat een progje connectie probeerd te zoeken met internet, zoals explorrer, messenger, outlook, java, windows update, virus scanner, norton of zelfs de dialup (internet connectie, je eigen computer), selecteer dan niet block maar addmit this connection.
En vergeet niet het vinkje aan te zetten anders moet je dit keer op keer doen.
EN GOED LEZEN WAT ER STAAT, niet zondermeer iets of iemand toegang verlenen tot of naar andere websites of computers cq IP adres.
En dan kun je met gerust hart gaan updaten internetten, mailen, downloaden zonder problemen
Het probleem is gewoon dat een heleboel niet weten hoe met de Firewall en alle instellingen om te gaan.
Ja gebruik wat anders maar ook hier zijn er problemen .
Norton 2003 gaf inderdaad wat problemen met het instaleren op diverse PC `s
Er was ook een blauweschermtruc .Maar met het richt verder geen schade aan.
Opnieuw opstarten en het is weer over.
Maar dat is met 2004 nu anders.Je kan hem nu ook vooraf laten scannen op deze problemen dus nog voor de volledige instalatie.
Op de website van symantec kan je een verwijdertool ( RnisUPG.exe )
downloaden zodat bij een herinstalatie ,op een paar registerverwijzingen (datums) na , alles weer schoon is.Niet voor 2004 maar wel voor alle eerdere versies
Meer over verwijderen zie dit:Daar kan je ook RnisUPG.exe downloaden.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ni ... =&osv_lvl=
http://service1.symantec.com/SUPPORT/na ... 2114452606
Ja gebruik wat anders maar ook hier zijn er problemen .
Norton 2003 gaf inderdaad wat problemen met het instaleren op diverse PC `s
Er was ook een blauweschermtruc .Maar met het richt verder geen schade aan.
Opnieuw opstarten en het is weer over.
Maar dat is met 2004 nu anders.Je kan hem nu ook vooraf laten scannen op deze problemen dus nog voor de volledige instalatie.
Op de website van symantec kan je een verwijdertool ( RnisUPG.exe )
downloaden zodat bij een herinstalatie ,op een paar registerverwijzingen (datums) na , alles weer schoon is.Niet voor 2004 maar wel voor alle eerdere versies
Meer over verwijderen zie dit:Daar kan je ook RnisUPG.exe downloaden.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ni ... =&osv_lvl=
http://service1.symantec.com/SUPPORT/na ... 2114452606
Bedankt voor de tip, hij doet het prima bij mij nu, THNX
Dat dacht ik al omdat het als wat langer geleden was dit probleem en dan zou ik ergens anders gaan zoeken.Bedankt voor de tip, hij doet het prima bij mij nu, THNX
Maar voor de anderen die hetzelfde hebben dacht ik.
Over dat blauwe scherm was toch geen Norton volgens mij, maar dat is allemaal niet belangrijk meer nu .
Dat Norton erg veel geheugen vreet is wel waar.
ik had ook nis 2003 maar na een systeemherstel liep alles in de soep zelfs de cd-rom speler werd niet meer herkent
voor mij geen norton meer zonealarm werkt veel beter in combinatie met avast virusscanner en die zijn allebei nog gratis ook
voor mij geen norton meer zonealarm werkt veel beter in combinatie met avast virusscanner en die zijn allebei nog gratis ook
-
Ik heb gekozen voor de verlenging van het abonnement van NIS 2002. Het valt me echter ook wel op dat ik Automatische Live-update aan heb staan, maar dat alleen de Anti-virus automatische updates krijgt. Op het gebied van URL-beveiliging e.d. moet ik zelf steeds in de gaten houden of er updates zijn. Het kan in verband staan met de problemen bij NIS 2003.
De betaling met creditcard gaf geen problemen. Een groot deel van de cijfercombinatie wordt automatisch vervangen door **-symbolen en zijn niet meer openbaar.
De betaling met creditcard gaf geen problemen. Een groot deel van de cijfercombinatie wordt automatisch vervangen door **-symbolen en zijn niet meer openbaar.
Of je gaat naar astalavista.box.sk en je haalt een gekr ... larm) via www.tucows.com.
Ik heb al meer dan drie jaar geen problemen met mijn pc en internet.
Hoe weet je nou dat daarvan is.Dit heb ik nog nooit gehoord over Norton .ik had ook nis 2003 maar na een systeemherstel liep alles in de soep zelfs de cd-rom speler werd niet meer herkent
Dat had ik ook met 2002 .Ik heb gekozen voor de verlenging van het abonnement van NIS 2002. Het valt me echter ook wel op dat ik Automatische Live-update aan heb staan, maar dat alleen de Anti-virus automatische updates krijgt. Op het gebied van URL-beveiliging e.d. moet ik zelf steeds in de gaten houden of er updates zijn. Het kan in verband staan met de problemen bij NIS 2003
Met 2003 niet.
Maar gebruik 2004 en dan gaat alles goed.
Zet er dan wel een goede Pop-Up Stopper want dan heb je zo een dialer op je PC van die sites die worden gelinkt.Of je gaat naar astalavista.box.sk en je haalt een gekr ... larm) via www.tucows.com.
Ik heb al meer dan drie jaar geen problemen met mijn pc en internet
Of andere troep.Daar kan je ook nooit geen volledige versie krijgen.
Voor Norton 2004 heb je alleen maar voor de engelse versie een activatie nodig.
Die gratis firewalls zijn niet volledig maar beveiligen wel de belangrijkste dingen.
Bij mij wordt de automatische update niet uitgevoerd, in het begin nog wel maar sinds ik mijn abonnement voor update van virusdefenities heb laten verlengen wordt er alleen ge-update als ik daar zelf een opdracht voor geeft. Aan de instellingen heb ik niets veranderd, en ze staan op auto-update ingesteld.....
Verder heb ik geen problemen mer deze 2002 versie....
Weet iemmand hoe dat kan.
Verder heb ik geen problemen mer deze 2002 versie....
Weet iemmand hoe dat kan.
na het verwijderen van nis 2003 werkte alles weer goed ook systeemherstel van windows
en de cd rom werd ook weer herkent
na installeren van nis (dom, dom) weer systeemherstel geprobeerd weer alles in de soep ben er twee dagen mee bezig geweest het hele windows register stond vol met vermeldingen van symantec voor mij nooit geen norton of symantec meer
en de cd rom werd ook weer herkent
na installeren van nis (dom, dom) weer systeemherstel geprobeerd weer alles in de soep ben er twee dagen mee bezig geweest het hele windows register stond vol met vermeldingen van symantec voor mij nooit geen norton of symantec meer
Ik heb ook xp en heb dat zelfde probleem ook met norton gehad.
Heb daarom norton internet security 2002 geinstaleerd, en heb er nu geen last meer van.
Hebben jullie er ook last van als je een bijlage wilt versturen via outlook express, dat hij een fout melding geeft.
Heb daarom norton internet security 2002 geinstaleerd, en heb er nu geen last meer van.
Hebben jullie er ook last van als je een bijlage wilt versturen via outlook express, dat hij een fout melding geeft.
Zoek de volgende file:Catalog.LiveSubscribe, verwijder deze file,verwijder nu Norton en installeer Norton opnieuw.
Je kan nu weer een jaar je virusscanner updaten.
Je kan nu weer een jaar je virusscanner updaten.