LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.snelstebieder.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jor

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door jor »

snelstebieder_admin schreef:Zullen wij dan zelf ook maar even een reaktie plaatsen

Als admin van de site kan ik schrijven dat als er leden zijn die willen getuigen dat zeker zullen doen. Enkele hebben reeds hier een bericht achter gelaten.

Het leuke van tros radar en opgelicht.nl etc is dat men van alles schrijft alvorens hun hersenen te gebruiken en zo maar wat te schrijven want dat komt wel lekker stoer over.
Als dit dan het schrijf/denk-niveau van een admin van snelstebieder is moet je toch het ergste vrezen.Veel dommere manier om op kritiek te reageren is er gewoon niet!

jor

Gert Thomas schreef....Wat ook opvalt is dat je op de site van snelste bieder geen enkele informatie aantreft over het bedrijf, waar het gevestigd zit.
Klopt, er is op de site helemaal niets te vinden van wie er achter dit bedrijf zit. Als het toch allemaal zo open en eerlijk gaat mag je verwachten dat er niet zo geheimzinnig word gedaan. je hebt geen poot om op te staan als er iets mis gaat. Wie zou je moeten aanspreken? Algemene voorwaarden(lijken) 1 op 1 gekopieerd van een andere site.

Gert Thomas

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Goedemorgen,

Wat mij ook opvalt is dat er heel vaak dezelfde personen veilingen winnen.
Wat ook vreemd is dat de prijs niet met 10 cent maar vaak ook met 50 of 90 cent omhoog gaat wat misschien zou kunnen wanneer er veel autobids op een voorwerp open staan (na zeggen van snelstebieder) echter zelfs wanneer er zoveekl autobids open staan zie je dat de veiling opeens gesloten wordt.

Overigens heb ik niets tegen dit soort sites, uiteindelijk kiest de gebruiker er zelf voor om te gaan bieden echter moet het in alle gevallen wel eerlijk gebeuren. Daarom ben ik ook benieuwd of er andere personen zijn die hebben geboden en ook iets hebben gewonnen. Het liefste personen die langer actief zijn op dit forum.
Personen die zich registreren en vervolgens zeggen dat het allemaal geweldig is hebben natuurlijk wel de schijn tegen.

Ik ben overigens wel blij zeker te weten wie er achter de site zit.

Nu de admin van de site toch aanwezig is wellicht kan deze een beetje openheid van zaken geven omtrent de werkwijze, leveranciers etc,

Groeten,
Gert

jor

Gert Thomas schreef: Overigens heb ik niets tegen dit soort sites, uiteindelijk kiest de gebruiker er zelf voor om te gaan.Het liefste personen die langer actief zijn op dit forum.
Personen die zich registreren en vervolgens zeggen dat het allemaal geweldig is hebben natuurlijk wel de schijn tegen.
Dat word dan moeilijk, de meeste die hier al langer actief zijn op dit forum horen bepaald niet tot de doelgroep( ik schat ze verstandiger in :D ) voor deze rommel.
Het is uiteraard ieder eigen keuze maar ik zal het altijd afraden, het is op het randje van legaal bezig zijn en het overgrote deel verliest zijn centen ( en ja, het is niet veel maar toch).

snelstebieder_admin

Ongelezen bericht door snelstebieder_admin »

---
Laatst gewijzigd door snelstebieder_admin op 06 jan 2010 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

snelstebieder_admin

Ongelezen bericht door snelstebieder_admin »

---
Laatst gewijzigd door snelstebieder_admin op 06 jan 2010 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

p.s. jor en alle negatieve leden hier ... laat hier op het forum (pm) ff je ip achter dan kunnen wij die blokken op de site... Lijkt me wel zo goed voor jullie ... dan ben je er zeker van dat je nooit dingen kunt doen waar je zo'n spijt van krijgt.
p.s. je zou wel als marketing man aan het werk kunnen voor ons. solliciteren staat vrij.
Dus degenen die je wilt blokken kunnen tegelijk voor je aan het werk?

Geeft al voldoende aan dat er iets niet helemaal klopt bij jou.

En gezien jouw aanvallende manier van schrijven ben je zéker niet klantvriendelijk, en krijg je de schijn tegen je. Sorry hoor.

Mijn gegevens laat ik zéker niet achter op dit forum. Het staat ieder vrij hier te posten. Ben je het niet met ons eens? Dat mag. Maar meteen maar roepen dat je ons gaat blokken omdat wij oprechte twijfels hebben over de manier van werken? Het komt weinig vertrouwenwekkend over, eerlijk gezegd.

Je hebt 'leden' die op jouw verzoek hier positieve berichten neerzetten? Nog nooit van gehoord.

Je hebt 5000 tevreden leden? Prima toch? Waarom zoek je dan nieuwe leden op een forum waar toch alleen maar 'negatievelingen' rondhangen?

Je verhaal rammelt echt aan alle kanten. Ik denk dat de FIOD of weet ik veel wat maar eens bij jullie langs moet komen om de boeken te controleren.

witte angora

Heb nog even gekeken... tot nu toe is er 321 keer naar dit topic gekeken, de meeste behoren waarschijnlijk tot de negatievelingen. Die dus beslist niet zullen bieden.

Je hebt 5000 leden.

Maar door de negatievelingen hier hebben jullie een topdag gehad? Terwijl er hooguit 321 (en dat zijn er waarschijnlijk veel minder, omdat velen hier meerdere keren gekeken hebben) door dit topic nieuwsgierig geworden zijn en zouden kunnen kijken. En waarvan de meesten dus heus niet geboden hebben. Uit voorzichtigheid, of omdat ze je gewoon niet geloven, of uit nieuwsgierigheid alleen maar gekeken, maar er verder niks mee zullen doen.

Jongen, je liegt dat je barst.

Jij zoekt een marketingmedewerker? Dan mag je ze wel eerst een cursus liegen en bedriegen geven voordat ze de baan in jouw bedrijf aankunnen.

Sorry hoor.
Laatst gewijzigd door witte angora op 31 dec 2009 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Laatste bericht voor snelstbieder_admin:

mijn nickname witte angora slaat niet op een konijn, maar op mijn kat, het gaat om een Turks Angora.

Als kat zijnde kan ik lief zijn, bij mensen op schoot spinnen om ze te steunen, als iemand verdrietig is kan ik kopjes geven om te troosten enzovoorts.

Maar ik heb ook nageltjes, en ik ben ook goed in muizen vangen. :mrgreen:

Ik zou maar oppassen als ik jou was. :twisted: Maar als het goed is ben je daar al achter. :lol:

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Als nog aan alle 5000 leden 'Fijn oud en nieuw' en jullie weten dat er begin 2010 50 free credits aankomen ! veel plezier !
Fantastische, (sigaar uit eigen doos.)
Wij hebben de website niet voor jullie draaien maar voor mensen die wel iets meer verstand hebben van zaken.
Tuurlijk ......

, Nu ik wens je ook een eerlijk 2010. en hoop daarom dat er weinig mensen in jouw oplichting zullen trappen.
p.s. je zou wel als marketing man aan het werk kunnen voor ons. solliciteren staat vrij.
Neem er nog een op mij, ( voordat je me in dienst neemt als marketing medewerker ... :mrgreen: )

witte angora

Heb over TS een melding gedaan aan de moderators inzake ongepast taalgebruik, reclame-uitingen, het hebben van meerdere accounts en het eisen van NAW-gegevens, terwijl er op onze vragen niet ingegaan wordt.

Dit is (op het laatste punt na dan) allemaal tegen de regels van dit forum.

Helaas zal de moderator pas maandag weer aan het werk gaan, denk ik, immers, morgen is Nieuw-jaar, en of er in het weekend gewerkt wordt weet ik ook niet.

Tot die tijd denk ik dat het geen nut heeft op wat voor manier dan ook nog op dit figuur te reageren.

Immers, op onze vragen wordt niet ingegaan, er wordt alleen maar gescholden en geëist dat wij onze NAW gegevens hier neerzetten dan wel doormailen, wat meneertje hypocriet zelf ook niet doet, ook niet op zijn site. Wat hij met die NAW gegevens moet doen is me een raadsel, ons IRL de kop inhakken of wat dan ook?

TS wil praten? Dat hoeft niet met NAW gegevens, dat hoeft ook niet IRL, zoals hij wil, dat kan hier op het forum. Hij hoeft niet bij mij thuis te komen om eens lekker rustig te praten. Als hij niks te verbergen heeft kan hij met argumenten onze 'onzin' hier op het forum weerleggen. Maar aangezien hij blijkbaar geen antwoorden heeft doet hij dat niet en loopt hij alleen maar te schelden en wil hij een 'persoonlijk', IRL gesprek aangaan.

Ik denk eigenlijk dat het tijd wordt om aangifte bij de politie te gaan doen van bedreiging.
Laatst gewijzigd door witte angora op 31 dec 2009 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

seagoing racer2

Beste snelstbieder.nl -admin,

Aan alle bezoekers van dit topic; hoor je niets meer van ons dan weet je dat niemand contact heeft opgenomen maar gewoon lekker thuis anoniem zijn of haar gal moest spugen. veel plezier met jullie frustraties !
De lezers zullen niks horen omdat je niks te melden hebt.
En ik heb inderdaad veel plezier, maar dan met jouw frustraties ... :mrgreen:

witte angora

De lezers zullen niks horen omdat je niks te melden hebt.
En ik heb inderdaad veel plezier, maar dan met jouw frustraties ...
Ik zei het toch al, ik heb nageltjes en ben goed in muizen vangen... :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door witte angora op 31 dec 2009 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

snelstebieder_admin schreef: Aan alle anonieme blaaskaken, pm je nawt en laten we het bespreken.

Waarom zou dit figuur toch zo graag de gegevens willen hebben? :D Weet het natuurlijk wel want hetzelfde kunstje deed hij ook op

http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=3671

Waar admin ook gewoon de echte naam van deze persoon op het internet zet simpel omdat deze het lef had wat vragen te stellen!
Het is nu overduidelijk dat er iets mis is, geen enkel zichzelf respecterend bedrijf zet zich zo voor schut.De vragen blijven dus, wie zit er achter snelstebieder?, waarom ontbreken naam+adresgegevens op de site?,waarom zijn de algemene voorwaarden gekopieerd van een andere site? en waarom reageert snelstebieder zo spastisch op normale vragen? Je doet er tenslotte zaken mee dus je hebt recht op info!

WarZir

Ongelezen bericht door WarZir »

snelstebieder_admin schreef: Het geestelijke probleem dat sommige mensen hebben is dat ZIJ niet instaat zijn zelf een website te beginnen die hun een maandsalaris kan opleveren. Waarom zouden ze een ander afkraken zonder eerst een onderzoek te starten. Moet toch een reden voor zijn ...
snelstebieder_admin schreef:Wij hebben de website niet voor jullie draaien maar voor mensen die wel iets meer verstand hebben van zaken.
snelstebieder_admin schreef: Misschien kunnen we je wat gratis credits aanbieden op onze site voor je diensten. Want door jou negatieve uitingen, hebben we vandaag wel een top dag gehad met bezoekers en verkopen.
...

snelstebieder_admin schreef:Aan alle anonieme blaaskaken, pm je nawt en laten we het bespreken.
:shock:
Blaaskaken? Ik geloof dat ik hier slechts 1 grote blaaskaak aan het woord heb gezien. En hoe! Een echte professional schiet nimmer uit z'n rol, maar blijft altijd zakelijk, iets wat u volkomen onbekend is, gezien uw ferme uitspraken (ik kan het beter kwaadaardige uitspattingen noemen).

Ik ben niet bekend met uw toko, maar toen ik dit topic las, schrok ik van uw onprofessionele en zelfs dreigende houding naar de mensen in dit topic. Let wel: deze mensen zouden hier nooit een reactie hebben geplaatst, als u uw zaakjes op orde had gehad, wat duidelijk niet het geval is.

U bent er in ieder geval eigenhandig in geslaagd om mensen te waarschuwen voor uw manier van handelen én uw omgang met mensen: beiden volslagen onprofessioneel.
Ik hoop dat dit een wijze les is voor een ieder om hier nooit (meer) iets te kopen...

Nog een prettig 2010 admin van snelstebieder, als goede voornemen voor dit nieuwe jaar zou ik in uw plaats er serieus over denken om van job te wisselen, eentje waarbij u geen last meer heeft van al die 'lastige en anonieme blaaskaken'...

Gert Thomas

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Goedemorgen en allemaal een gelukkig 2010!!!

Als eerste wil ik benadruken dat dit topic was geopend om erachter te komen of er mensen waren die ervaring met deze site hadden.
Tot op heden heeft niemand gereageerd die daadwerkelijk iets gewonnen heeft ( op 2 dubieuse reacties na).

Vervolgens reageert de administrator op een dusdanig vijandige manier waarbij je vraagtekens kan zetten. ( cursus "communiceren moet je leren"lijkt me geen slecht idee.) Sommige uitspraken die hij doet kun je als bedreigend opvatten. Dit toont het niveau van deze persoon aan.

Verder wil hij graag namen zien terwijl wij zijn naam niet weten, maar met een beetje googelen kom je wel verder.

De man achter caracoustics was XXX, en met Hyves is niemand meer veilig box. XXX Deze persoon heeft ook nog een andere website xXX

Overigens zegt de administrator dat er veel hits waren op zijn site, echter de prijzen zijn weer gezakt, beamers van 2500 euro gaan weg voor minder dan 50 euro. Lijkt me niet dat je daar geld aan verdient als snelstebieder.nl
Alle veilingen worden gewonnen door steeds dezelfde personen.
Overigens durf ik te wedden dat wanneer ik probeer iets te kopen op deze website de prijs van het artikel gewoon weer net zolang omhoog gaat zodat ik dit nooit kan winnen.....

Groeten,
Gert

seagoing racer2

Beste
Alle veilingen worden gewonnen door steeds dezelfde personen.

Dat zijn gewoon softwareprogramma's (met een nickname) van de eigenaar, en helemaal geen echte personen

jor

snelstebieder_admin schreef:
Aan alle anonieme blaaskaken, pm je nawt en laten we het bespreken.
Laten wel het bespreken? Dacht het niet hoor want ik heb gehoord dat zodra deze admin je gegevens heeft je
gelijk dreigmail krijgt, dat zijn advocaat het het smaad vind en eist €500.- per dag als de negatieve reacties niet direct worden verwijderd. Vervolgens plaatst deze admin dan de echte naam van de reageerder op het internet. En nogmaals, dat allemaal alleen omdat er wat kritische vragen werden gesteld!!
De paar vragen die hier werden en worden gesteld zijn volkomen legitiem, Wie zit er achter de snelstebieder.nl?, waarom zijn de algemene voorwaarden 1 op 1 gekopieerd? Onder welk KVK-nummer is snelstebieder.nl ingeschreven, waar zijn de (juiste) naam+adresgegevens welke niet op snelstebieder.nl staan?
Er is geen enkele garantie dat de veilingen eerlijk(hiermee zeg ik niet dat het oneerlijk gaat) verlopen en als je ontevreden bent met de gang van zaken kan je nu eigenlijk niemand aanspreken. En ja, de ingezonden stukjes zijn uiteraard allemaal heel erg positief maar dat is ook niet zo moeilijk.Als admin maak je tenslotte zelf uit wat er wel of niet op komt te staan, negatieve reacties gaan de vuilnisbak in en positieve reactie ( met naam enz ) kan je zelf ook bedenken :wink:
En tot slot nog even de stukjes van seagoing racer2, hoe zit dat met computerprogamma's die meebieden, de prijs opdrijven enz? Zou ik ook wel graag antwoord op hebben.
Toch wens ik admin van snelstebieder.nl een goed maar vooral een eerlijk 2010 toe, en probeer eens een normaal antwoord te geven zonder je gesprekspartners te beledigen.

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

snelstebieder_admin schreef:Het kan ons weinig deren al dit negatieve nieuws ... wij hebben een klantenkring van meer dan 5000 leden die met plezier mee doen.
Wij hebben de website niet voor jullie draaien maar voor mensen die wel iets meer verstand van zaken hebben.

Wij hebben de meeste leden geinformeerd over jullie belachelijke feitloze berichten hier en hebben vandaag meer dan 1000 email terug gekregen met positieve reakties.
mvg snelstebieder
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik hoor, dat er na negatieve berichtgeving over een bedrijf mensen massaal toestromen en positieve reacties geven.
Hier is nu echt een wonder gebeurd voor dat bedrijf. Hallelujah!!!!
Nogmaals had er nog nooit van gehoord, dat na waarschuwingen naar een bedrijf toe, mensen
dat massaal dan in de wind gaan slaan en gaan uitproberen of het klopt of niet.
Je zou toch denken, een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Waarschijnlijk zijn de positieve reacties van mensen die ook nog in Sinterklaas en de Kerstman geloven, maar laat ik ze uit de droom helpen::
Die bestaan niet. :mrgreen: Hebben ook nooit bestaan trouwens. :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

elmo43

Ongelezen bericht door elmo43 »

Vanaf 2010 dienen alle bedrijven, ook de internet bedrijven zich verplicht in te moeten schrijven bij de KvK, mocht dit niet gebeuren dan kunnen zij een boete verwachten van een paar duizend euro.

Nu dan ben ik benieuwd hoe lang deze sites nog gaan bestaan :wink: :wink:

Gesloten