Re: Ziggo wil 719,16 euro afschijven van mijn betaalrekening.
Geplaatst: 15 jan 2010 12:32
Zo, even een update.
Na veel gebeld met Ziggo hebben ze toegeven dat het hun fout was dat ik niet iedere maand een factuur van hun heb gekregen. Daar hebben ze spijt van dat het zo is gelopen.
Op mijn opmerking dat in juli '09 dat een medewerker had gezegd dat ik pas vanaf augustus hoefde te betalen konden ze niks mee, dat was een mondelinge toezegging van een individuele medewerker en die toezegging stond niet op papier/in hun systeem.
Doordat Ziggo hun fout heeft toe gegeven hebben ze wel zwart op wit gezegd dat indien ik aan een betalingsregeling wil meedoen de kosten die daar aan verbonden zijn voor rekening komen van Ziggo. Credit Yard, de firma die de betalingsregelingen behandeld kan meekijken in het facturatie systeem van Ziggo.
Volgende week ga ik maar een bellen met CY om te kijken of ze daadwerkelijk doen wat Ziggo belooft.
Na veel gebeld met Ziggo hebben ze toegeven dat het hun fout was dat ik niet iedere maand een factuur van hun heb gekregen. Daar hebben ze spijt van dat het zo is gelopen.
Op mijn opmerking dat in juli '09 dat een medewerker had gezegd dat ik pas vanaf augustus hoefde te betalen konden ze niks mee, dat was een mondelinge toezegging van een individuele medewerker en die toezegging stond niet op papier/in hun systeem.
Doordat Ziggo hun fout heeft toe gegeven hebben ze wel zwart op wit gezegd dat indien ik aan een betalingsregeling wil meedoen de kosten die daar aan verbonden zijn voor rekening komen van Ziggo. Credit Yard, de firma die de betalingsregelingen behandeld kan meekijken in het facturatie systeem van Ziggo.
Volgende week ga ik maar een bellen met CY om te kijken of ze daadwerkelijk doen wat Ziggo belooft.