LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
cheetam
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2010 15:36

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door cheetam »

ja kan haast geen belastingproblemen hebben omdat je onder de klein ondernemersregeling valt en daardoor niks hoeft de betalen kijk maar op www.belastingdienst.nl en al je bruto naar netto moet je terughalen bij rda. Dat geld gebruik je voor je inkomstebelasting komt op minder uit. Als er nog meer vragen zijn laat maar weten heb meerdere mensen hiermee geholpen
Succes

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door Hisham »

cheetam schreef:ja kan haast geen belastingproblemen hebben omdat je onder de klein ondernemersregeling valt en daardoor niks hoeft de betalen kijk maar op http://www.belastingdienst.nl en al je bruto naar netto moet je terughalen bij rda. Dat geld gebruik je voor je inkomstebelasting komt op minder uit. Als er nog meer vragen zijn laat maar weten heb meerdere mensen hiermee geholpen
Succes
Dan heb jij alleen mensen geholpen die toch geen zak verdiend hebben...

De kleine ondernemingsregeling is er voor ondernemers die per saldo weinig omzetbelasting betalen. Als je meer dan € 1883,- moet afdragen aan BTW heb je daar al geen recht meer op. Dat betekent dat je bij inkomsten vanaf 10.000 euro per jaar daar al geen recht meer op hebt. 10.000 gedeeld door 12 maanden = € 833,- per maand! BRUTO! Gedeeld door 70 uur per week werktijd = 3 euro per uur. BRUTO!

Dus jij hebt mensen geholpen die zo weinig verdiend hebben dat ze toch al niks overhielden. Of mensen die er geen jaar gewerkt hebben, wat logisch is als je bedenkt wat de tijden, de verdiensten en het werk precies zijn.

Óf je bent zelf natuurlijk een oplichter, maar ik ga er vanuit dat je advies gratis was...

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door Hisham »

cheetam schreef:ja kan haast geen belastingproblemen hebben omdat je onder de klein ondernemersregeling valt en daardoor niks hoeft de betalen kijk maar op http://www.belastingdienst.nl en al je bruto naar netto moet je terughalen bij rda. Dat geld gebruik je voor je inkomstebelasting komt op minder uit. Als er nog meer vragen zijn laat maar weten heb meerdere mensen hiermee geholpen
Succes
Bruto en netto terughalen bij rda... Oef, ik hoop dat je niet teveel mensen geholpen hebt. Want als de belastingdienst daar aanklopt krijgen ze fikse boetes.

Je weet dat je benzinebonnetjes alleen betaald mag hebben met een zakelijke rekening? En dat je iedere zakelijk gereden kilometer moet kunnen specificeren? Of dat je supermarktboodschappen niet kunt aftrekken? Of kleding zoals schoenen en pakken? Om er een paar te noemen...

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door wiseger »

Het is nog erger dan je denkt, je schrijft je in bij de KvK en je doet dus als bedrijf zaken met ze. Je krijgt betaald voor je geleverde diensten. In dat geval ben jij dus belastingplichtig en verantwoordelijk voor je eigen aangiftes bij de belastingdienst.

Meestal heb je dat niet door dus krijg je achteraf naheffingen en boetes die behoorlijk op kunnen lopen.

Oplossing, heel simpel werk alleen voor bedrijven waar je in loondienst komt met een arbeidskontrakt. Bieden ze je dat niet, kijk dan verder.

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door Hisham »

En die belastingproblemen kunnen zomaar jaaaren later aankomen.

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door Hisham »

cheetam in een prive bericht naar mij:
je denkt het allemaal goed te weten misschien moet je effe je studie afmaken dan weet je het allemaal nog beter sterkte met je kutleven
Duidelijk iemand uit één van de bedrijven. Spreekt voor zich deze reactie. Tuig is 't, allemaal.

Expert85
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2007 21:49

Re: infinity marketing achterstallige betaling wat te doen?

Ongelezen bericht door Expert85 »

Hey mensen. Ik ben onlangs ook op gesprek geweest. Het gesprek was inderdaad heel enthousiast en moest ook de hele dag meelopen. Ik heb besloten om niet te starten, omdat ik iets anders zoek.
Wat me wel opvalt is dat iedereen hier wel wat negatiefs te zeggen heeft over Infinity marketing. Naar mijn mening is het gewoon een leuk bedrijf met jonge mensen, die gewoon wat anders te werk gaan dan alle andere bedrijven. Is daar iets mis mee? Ik vind van niet. Tegenwoordig kan zoiets niet meer, als iets anders is dan dat we gewend zijn, gelijk negatieve dinge erover denken/zeggen/verzinnen.
We leven in 2011! Er zullen nog veel meer concepten naar Nederland komen die nieuw voor ons zullen zijn. Betekent het dat we ons tegen al die dingen moeten verzetten? Nee! Infitnity marketing is gewoon iets waar we allemaal nog niet echt bekend mee zijn, maar in amerika is zoiets de normaalste zaak van de wereld. Wij als Nederlanders moeten ook bijbenen(zoals we altijd al doen).
Conclusie: Alleen omdat iets nieuw voor je is en je het nog niet begrijpt, betekent het niet dat je er afkeer tegen moet krijgen. Er zijn vast wel meer dingen in je leven waar je deze tijd en energie in kan steken. Bij deze ga ik er geen tijd en energie meer in steken, want ik heb betere dingen te doen dan alleen maar zeuren over een bedrijf waar ik nog niet eens alles over weet.

Groetjes Expert 85

Gesloten