Re: Slechte ervaringen met Tulp keukens?
Geplaatst: 13 mei 2010 02:45
Mijn buren hebben voor de 3e keer een tulp keuken en zijn zeer tevreden. Daarom zijn wij in november 2009 gelijk naar Tulp keuken in Woerden gegaan met de intentie in maart 2010 in mooie keuken van Tulp te koken.
Na duidelijk uitgelegd te hebben hoe wij het ontwerp wilde ontstond er een eerste tekening. De basis was prima maar wilde het thuis nog even goed meten en bekijken. Omdat we graag een tulp keuken wilde, ook al was de tekening misschien nog niet helemaal goed hebben onder voorbehoud van de financiering getekend. (stom!) Per mail heb ik om de maten in de tekening gevraagd welke ik ook vrij snel kreeg. Het ontwerp was nog niet helemaal naar ons zin, dus na lang denken en tekenen zijn we na telefonische afspraak weer langs geweest.
Al snel werd besloten omdat we met schuine muren zitten dat ze beter eerst alles konden inmeten. Vanuit daar konden ze de keuken in de werkelijke situatie tekenen. Die zelfde week is dit gebeurd. We zitten dan al eind februari. Er zou snel contact met ons worden opgenomen.17 maart hebben we ze gemaild, geen reactie.
24 maart heb ik ze maar gebeld, verkoper was telefonisch niet bereikbaar maar zou zelfde dag contact met ons opnemen. 26 maart een mail van de verkoper. Was er nog niet aan toe gekomen, gaat eraan werken.28 maart hebben wij onze teleurstelling gemaild.
6 april ontvangen we een mail van de verkoper met de tekening. Er waren 2 dingen aangepast maar waar het ons omging was nog exact het zelfde. Hierop heb ik de verkoper 7 april gemaild en aangegeven wat er niet / wel goed was. Daarnaast de vraag of we anders nog een keer langs moesten komen. Geen reactie.
uiteindelijk hebben we 8 mei'10 een aangetekende brief gestuurd. Ik ben er klaar mee om tulp keuken te smeken om een keuken. Het fijne is wel dat verkoper 11 mei belde de brief was binnen, dus ze kunnen toch wel snel reageren. Mijn 2 e mail was in de spam terecht gekomen vandaar de late reactie maar bij de laatste mail gaf de verkoper aan dat hij het wegens omstandigheden had laten liggen. Voor het laatste kregen we een excuus. We kregen de keuze doorgaan evt. andere verkoper of de brief naar de juridische afdeling. Gisteren hebben we telefonisch aangegeven dat de brief naar de juridische afdeling mag. Ons vertrouwen in nu wel op. We wachten af. Ondertussen gaan we maar voorzichtig zoeken naar een ander keuken, waar ik bijna geen zin meer in heb. Jammer dat het zo moet lopen.
Na duidelijk uitgelegd te hebben hoe wij het ontwerp wilde ontstond er een eerste tekening. De basis was prima maar wilde het thuis nog even goed meten en bekijken. Omdat we graag een tulp keuken wilde, ook al was de tekening misschien nog niet helemaal goed hebben onder voorbehoud van de financiering getekend. (stom!) Per mail heb ik om de maten in de tekening gevraagd welke ik ook vrij snel kreeg. Het ontwerp was nog niet helemaal naar ons zin, dus na lang denken en tekenen zijn we na telefonische afspraak weer langs geweest.
Al snel werd besloten omdat we met schuine muren zitten dat ze beter eerst alles konden inmeten. Vanuit daar konden ze de keuken in de werkelijke situatie tekenen. Die zelfde week is dit gebeurd. We zitten dan al eind februari. Er zou snel contact met ons worden opgenomen.17 maart hebben we ze gemaild, geen reactie.
24 maart heb ik ze maar gebeld, verkoper was telefonisch niet bereikbaar maar zou zelfde dag contact met ons opnemen. 26 maart een mail van de verkoper. Was er nog niet aan toe gekomen, gaat eraan werken.28 maart hebben wij onze teleurstelling gemaild.
6 april ontvangen we een mail van de verkoper met de tekening. Er waren 2 dingen aangepast maar waar het ons omging was nog exact het zelfde. Hierop heb ik de verkoper 7 april gemaild en aangegeven wat er niet / wel goed was. Daarnaast de vraag of we anders nog een keer langs moesten komen. Geen reactie.
uiteindelijk hebben we 8 mei'10 een aangetekende brief gestuurd. Ik ben er klaar mee om tulp keuken te smeken om een keuken. Het fijne is wel dat verkoper 11 mei belde de brief was binnen, dus ze kunnen toch wel snel reageren. Mijn 2 e mail was in de spam terecht gekomen vandaar de late reactie maar bij de laatste mail gaf de verkoper aan dat hij het wegens omstandigheden had laten liggen. Voor het laatste kregen we een excuus. We kregen de keuze doorgaan evt. andere verkoper of de brief naar de juridische afdeling. Gisteren hebben we telefonisch aangegeven dat de brief naar de juridische afdeling mag. Ons vertrouwen in nu wel op. We wachten af. Ondertussen gaan we maar voorzichtig zoeken naar een ander keuken, waar ik bijna geen zin meer in heb. Jammer dat het zo moet lopen.