LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IJsland betaalt niet..

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
S.

Re: IJsland betaalt niet..

Ongelezen bericht door S. »

Nee, ik vind anomino's niet vriendelijk die mijn nek van kletsen beschuldigen en mijn koek als klets betiteld. :lol:

Weet je, zeg dit soort opmerkingen fijn 'face to face' tegen je baas, of tegen een ander waar je binnen je dagelijks leven op het moment van zeggen afhankelijk bent. Zulke eerlijkheid weet ik te waarderen, daar word ik zelfs vriendelijk van.
Ik wil best dingen leren, en je mag me ook op mijn fouten wijzen maar laat mijn nek en mijn koektrommel erbuiten.

Die banken die je opnoemde kende ik niet, al zie ik nu op hun site ook dat daar de rente flink omlaag gedonderd is. Zelfs beneden het niveau van de ing waar ik bij spaar.

SJZ

Re: IJsland betaalt niet..

Ongelezen bericht door SJZ »

al zie ik nu op hun site ook dat daar de rente flink omlaag gedonderd is.
Ja, hallo, het is nu 2010, en we spraken over hoe hoog de rente in 2008 was! Dat wil niet zeggen dat het toen actietarieven waren.

't Is trouwens een flauwe en overbodige opmerking van je, want ik had zelf al geschreven:
Dat de spaarrente nu lager is dan 2 jaar terug wil niet zeggen dat het toen "tijdelijke acties" waren.

Gesloten