LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade na aanrijding

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
dekkermercks

Re: Letselschade na aanrijding

Ongelezen bericht door dekkermercks »

Zal binnenkort meer info toevoegen maar dat verzekeraars (samen met) en banken tegenwoordig de overhand hebben en enkel uit zijn op eigen belang is mij duidelijk. Begin de zaken inzichtelijk te krijgen en zal binnenkort alles in chronologische volgorde hier in kaart brengen!!!!! Het zal menig geen doen verbazen waar deze mensen in eigen belang toe in staat zijn zonder maar in het geringste stil te staan bij wat ze mensen aandoen!!!

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

dekkermercks schreef:Zal binnenkort meer info toevoegen maar dat verzekeraars (samen met) en banken tegenwoordig de overhand hebben en enkel uit zijn op eigen belang is mij duidelijk. Begin de zaken inzichtelijk te krijgen en zal binnenkort alles in chronologische volgorde hier in kaart brengen!!!!! Het zal menig geen doen verbazen waar deze mensen in eigen belang toe in staat zijn zonder maar in het geringste stil te staan bij wat ze mensen aandoen!!!

Helaas heb ik daar zelf al een poos mee te maken en het verwondert
me helemaal niets dat er alleen eigenbelang speelt en dat er totaal geen
interesse bestaat over hetgeen ze de letselschadeslachtoffers aan doen.

Ben benieuwd naar uw vervolgverhaal. :idea:

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

dekkermercks schreef:Zal binnenkort meer info toevoegen maar dat verzekeraars (samen met) en banken tegenwoordig de overhand hebben en enkel uit zijn op eigen belang is mij duidelijk. Begin de zaken inzichtelijk te krijgen en zal binnenkort alles in chronologische volgorde hier in kaart brengen!!!!! Het zal menig geen doen verbazen waar deze mensen in eigen belang toe in staat zijn zonder maar in het geringste stil te staan bij wat ze mensen aandoen!!!
Vreselijk is het allemaal, word niet in het belang van het slachtoffer
gedacht !

Gesloten