Hallo Allemaal,
Hier weer even een berichtje van de oprichter van dit onderwerp.
Ik heb enige tijd niets van me laten horen maar het volgende is de laatste weken gebeurd. Ik heb iets redelijk goedkoops uitgezocht om uit te testen of het werkt. Deze order ook gedeelt samen met mijn vader en dus afgesproken dat als het mis gaat, en deze kans achte we groot, dan is de " schade verdeelt over 2 personen".
Besteld, orderbevestiging ontvangen en ook wij kregen hetzelfde verhaal te horen als " an idiot, zie berichten hierboven". Ze zeiden dat het pakketje normaal als gift wordt verzonden en zo de douane wordt omzeild. Maar ons pakket was onderschept door de chinese douane en nu moest er extra betaalt worden voor, zoals zij dit noemen " tariff. Hier gingen we niet me accoord want dan blijf je aan de gang natuurlijk. Ik heb toen gemaild dat ze de order kunnen annuleren en het geld kunnen terugstorten. Maar dit kon natuurlijk niet. Na wat heen en weer te hebben gemaild heb ik ze de volgende mail gestuurd:
I'm really losing patience about this situation. As you said youself, you are a big company and won't get bankruped if you send the money back to me.
The story about costums and paying the in- and export tarirfs is not told on your website. If you are good a self respecting company, you should put this on your website and inform customers about this before buying, but probable you are no company at all, so let's do some really buisness.
I wil NOT pay the tariff en won't become VIP member for the cost of 2000 euro's.
I will give you 2 options:
1. You cancel the order, get your item back from customs and pay back the money, we say goodbye and never meet again.
2. You will not pay me back the money and i will take the following actions:
- I will creat a HOAX email witch will spread around Europa and further in witch i will tell about your company, your methods and warn everybody NOT to buy items at CHEAPELE.com
- I will start and spread an account on Face book, twitter, myspace and hyves with the name, Don't buy items at Cheapele.com
- I will send our correspondence to the chinese government and police and request them to start an investigation.
You have 7 days before i start with option 2. ( international payments cost about 5 working days )
Vervolgens heb ik ze elke dag een email gestuurd met hierin, nog 6 dagen, nog 5 dagen enz. Ik dacht hier hoor ik nooit meer iets van maar na de laatste dag kreeg ik toch een wat geiriteerd mailtje, nl deze:
Dear,
Thanks for your letter.
Now you have three choices:
1) do nothing, and then you and our company will get nothing.
2) Be a VIP(silver or glod) of our site, from that on, enjoy pay no tariff forever.
3) Pay the tariff, get your order.
There is have not other ways.
Please do not re-letter:money back, money back.
We have already tired.Do not say it again!!!!!
We are very tired of you always say it.
If you say it again,we will not reply you forever.
you can make your decision after considering carefully!!!!!
Best regards
Customer Service
M.A.W. Leuk geprobeerd maar, KOOP HIER NIETS, valt inderdaad zoals al eerder vermeld onder de catagorie oplichters uit Nigeria.
Zo, nu ga ik iedereen waarschuwen, en zegt het dus tegen iedereen DAT JE NIETS MOET KOPEN BIJ
WWW.CHEAPELE.COM, mail je vrienden en zorg dat deze mail rondgaat op het internet zodat niemand meer iets besteld. ( ze hebben wel een mooie website trouwens)
Nog vragen, ik hoor het graag.
Groetjes,
Jeffrey