vogels schreef:Van de ING site:
Is uw oude mobiele nummer dat geregistreerd staat in Mijn ING niet meer in gebruik? Om een nieuw mobiel nummer in te stellen, moet u eerst uw TAN-functie in Mijn ING blokkeren. U ontvangt dan binnen 5 werkdagen per brief een Activeringscode om uw TAN-functie opnieuw te activeren. Hierbij kunt u uw nieuwe mobiele nummer invoeren. U ontvangt voortaan de TAN-codes per sms op uw nieuwe mobiele nummer. Blokkeren kunt u bij ‘Instellingen’ in Mijn ING. Vervolgens kiest u in het linksonderin voor ‘Blokkeren TAN-functie’.
Dus als ik het goed begrijp moet ik, om geld van Mark zijn rekening te kunnen incasseren:
Eerst zijn gebruikersnaam en w8woord van zijn ING hebben, en daarmee zijn TAN-functie blokkeren. Mark logt natúúrlijk hooguit een keer per twee weken in, dus het valt hem niet op dat ik zijn TAN geblokkeert heb.
Ik moet vervolgens zorgen dat op één of andere manier de brief van de ING niet bij Mark komt, maar bij mij. Dat zou kunnen door al zijn post naar mij door te laten sturen, daar komt Mark natúúrlijk nooit achter, immers, als deurwaarder krijgt Mark zelden post, en al helemaal geen zeer dringende post.
Een andere mogelijkheid is het adres in de ING-gegevens te veranderen, en daar komt Mark natúúrlijk ook niet achter binnen die 5 dagen, want die logt toch nooit in.
En vervolgens ga ik heel enthousiast al zijn geld op mijn rekening over schrijven, en niemand, helemaal niemand, zal er ooit achter komen dat ik het was.
Zou het?