Pagina 2 van 2

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 01 mar 2011 16:06
door TvE73
Dat kan natuurlijk inderdaad, maar voor mijn ouders geen optie ;-)

Overigens verbaas ik mij over de reactie van Renegade66 dat een selectieve incasso blokkade maar voor de duur van 1 jaar actief zou zijn. Zelf heb ik jaren geleden (in 2006) mij al laten afsluiten voor afschrijvingen van Nationale Postcode loterij en sindsdien nergens meer last van gehad, dus 1x een SIB indienen bij de bank was voldoende.

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 01 mar 2011 16:43
door renegade66
Overigens verbaas ik mij over de reactie van Renegade66 dat een selectieve incasso blokkade maar voor de duur van 1 jaar actief zou zijn.
dit is mij toen door een medewerker verteld, het blijkt wel waar te zijn. maar ik ben van die oplichters af dus ik maak me er niet meer druk om.

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 02 mar 2011 08:30
door TvE73
ik zal het eens een keer goed uitzoeken (bij bank en/of Equense). Is er bij mij in elk geval niet bij vermeld, dus dat kan beter. Heb een reminder in mijn agenda gezet. Gisteren als extra actie een fax verstuurd, dus is het hopelijk nu geregeld.

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 02 mar 2011 10:06
door renegade66
Gisteren als extra actie een fax verstuurd, dus is het hopelijk nu geregeld.
ik zou ook ff bellen of het is doorgekomen, ik denk dat ze gewoon nog lekker gaan afschrijven.

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 02 mar 2011 11:53
door TvE73
Heb je dat zelf gedaan dan? Vervelend dat gedoe moet weer onder kantoortijden, 0900 nummers a 15 ct/m bovenop 06 tarief... Ik zal nog eens even denken, heb verzendbewijs van de fax. Dat moet genoeg zijn. thx voor de tips.

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 02 mar 2011 12:04
door renegade66
geloof me, ze zeggen dodleuk dat het niet is aangekomen, ze halen weer geld van je rekening en je krijgt het echt niet terug.

ik ben alles bij elkaar ongeveer €400 kwijt. zonder dat ik ook maar iets ben aangegaan en ondanks alle manieren van opzeggen.

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 02 mar 2011 12:37
door TvE73
pffft da's gewoon absurd. Toch maar even langs de Van Eegenstraat in t Vondelpark misschien... en een mailtje naar Youp ... en de consumentenautoriteit... Wat is er toch mis met de basishouding van al die organisaties (Tele2,NPL,Tmobile, Sena)...

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 02 mar 2011 12:42
door renegade66
Wat is er toch mis met de basishouding van al die organisaties (Tele2,NPL,Tmobile, Sena)...
geld? (is macht)

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 16 aug 2012 16:11
door Tess1999
Beste allemaal,

Eerder heb ik dezelfde problemen mee gemaakt. Er werd een totaal bedrag van 300 euro in 4 maanden afgeschreven. Ik heb een bepaald brief geschreven en hierna heb ik mijn het geld terug gekregen. Wilt u mijn voorbeeld zien? Zet een email in deze topic en ik stuur je mijn brief. (gebruik uiteraard niet een veelgebruikte email zodat je niet te veel last krijgt van onuitgenodigde gasten).

Mvg Tess

Re: opzeggen bij de postcodeloterij een probleem

Geplaatst: 16 aug 2012 22:11
door JtC
Ik heb begrepen dat er tal van rekeningnummers zijn waarmee ze van je rekening afschrijven. Als je daar nu achter kunt komen en al deze rekeningnummers doorgeeft aan je bank om deze allen te blokkeren en vervolgens de opzegging aangetekend te versturen, dan moet het theoretisch toch opgelost moeten zijn?