Daar wil ik best op reageren.
Iedere klant krijgt van mij de vraag wat voor besturingsysteem hij/zij wilt hebben.
dan zal ik het anders stellen, stel ik koop die laptop bij BBCS via internet, ik krijg hem thuis en ik wil niet accoord gaan met de voorwaarden van windhoos
Komt niet voor.
Dat is het leuke van alles.
Wat ik doe, zou de rest van de fukking verkoopwereld ook moeten doen!!!!!
En nu keer ik echt tegen die verdomde verkoopwereld, omdat die vaak totaal NIET geïnteresseerd is wat de klant wilt.
Ik heb al vaak gezegd dat de klant voor de koop of tijdens de koop de keuze moet hebben wat hij wilt.
Maar nee, de politiek kijkt liever naar die verdomde dozenschuivers.
Als zij maar zo goedkoop mogelijk kunnen leveren.
En de vakmensen worden de markt uitgetreiterd!!!
Mensen die wel verstand van computers hebben, mensen die wel naar de mensen luisteren!
Weet je wat het leukste is?
Ik vul die EULA voor de klanten in.
Ik belast ze er niet mee.
Is er een probleem? Dan zorg ik voor de support en nazorg.
De mensen weten heus wel, en anders leg ik het ze wel uit, dat een OEM niet overgezet kan worden op een nieuwe computer.
Als mensen een laptop willen met Linux.
Dan ga ik voor ze kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ze moeten het wel voor de koop kenbaar maken, en dat doen ze allemaal.
Weet je wat ik het ergste vind?
Dat mensen na de koop gaan bepalen wat ze willen.
DAT is totaal verkeerd.
Dat behoort VOOR de koop geregeld te worden.
O, ja. Ik steek daar tijd in.
En bij de desktopcomputers bepaald te klant ook altijd wat hij /zij erop wilt hebben.
Ik stel die zelf samen en ik bouw die ook zelf.
Als de klant bij mij komt en hij vraagt om een laptop met linux, dan zal ik alles op alles zetten dat die klant een laptop krijgt met linux, en dan hoef de klant die niet eens zelf te installeren.
ik neem namelijk niet aan dat je de complete laptop terugneemt.
Zeker niet.
Maar dat hoeft ook niet.
By the way, mensen kunnen niet via de website bestellen en ik stuur ook niets op.