ik bekritiseer hem ook niet, geef alleen mijn mening/kijkwijze op het verhaal
Maar nogmaals...ik spreek uit eigen ervaring met die bedragen tot 300,- euro. Ik zeg niet dat het per definitie zo is, wel is mij verteld dat het gebruikelijk is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
bas074 schreef:![]()
ik bekritiseer hem ook niet, geef alleen mijn mening/kijkwijze op het verhaal![]()
Maar nogmaals...ik spreek uit eigen ervaring met die bedragen tot 300,- euro. Ik zeg niet dat het per definitie zo is, wel is mij verteld dat het gebruikelijk is.
Bedoel je een rolzitting bij de kantonrechter? http://www.naardekantonrechter.nl/Kanto ... ting).aspxToolboy schreef: Zijn dit niet dagvaardingen die als 1 worden behandeld.
T
Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen hoor, daar is (gelukkig) meer voor nodig!Feit blijft wel, mijn inziens, dat gerecht deurwaarders, incasso bureaus etc. niet goed naar het totaal plaatje kijken en er automatisch van uitgaan dat de uitstaande bedragen terecht zijn. Nogmaals, geen persoonlijke aanval richting jou!
Het hangt een beetje van de soort zaak en van de reactie van betrokkene af, maar meestal doe ik hetzelfde als Guusje. Vergeet ook niet dat je als deurwaarder de zaken waarvoor je die dagvaarding uitbrengt, vaak helemaal niet kent. Het gebeurt relatief weinig dat ik een dagvaarding uitbreng in een zaak die ik ook zelf door en door ken.Guusje61 schreef:Ik weet natuurlijk niet wat Mark zou doen maar ik laat me tegenover de gedaagde nooit uit over mijn mening over een vordering.
Ik geef wel aan dat de opdrachtgever het geschil door de rechter wil laten beoordelen en dat gedaagde uiteraard zijn verweer mag voeren. Dat doe ik trouwens bij elke dagvaarding.
Zo nodig geef ik ook aan dat ik me te houden heb aan mijn ministeriële verplichtingen. Guusje
snepke schreef:Verkeerde topic dit is intrum en geen Lindorff en daar is de vordering van.
- En er is een topic Lindorff/T-Mobile