LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
jor

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door jor »

RDM-NM1 schreef:Misschien moet je dan niet op de koopjes van 35% gaan jagen he.. logisch dat de haring dan minder is maar ZEKER niet bedorven gewoon in de norm.

En haring waar je bij staat met schoonmaken Jor dream on ook dat zijn vaak OUDE haringen alleen dat zie je niet aangezien er geen datum op staat jij leeft echt in een fantasie wereld ;-) als je ergens belazerd word zijn het wel bij die kraampjes ed maargoed.

dat eeuwige gezeur altijd kansloos die mensen..
De nickname is anders maar de opmerkingen en het onnozele gedrag zijn hetzelfde. Iedereen die een voorverpakte haring koopt of dat nu bij AH is of bij een andere supermarkt heeft nul procent verstand van haring. En nog steeds heb ik dan liever een oude haring die vers uit de ton komt dan een haring die een maand in de plastic-verpakking heeft gezeten en de dag voor je hem rechtstreeks in de afvalbak pleurt met 35% korting word verkocht.
Natuurlijk word er aan veel kraampjes troep verkocht gezien de jaarlijkse haringtest van het AD daar is ook veel mis maar bij de (meeste) supermarkten blijft het huilen.

Hier een stukje over AH in de 27ste haringtest van het Algemeen Dagblad.
Albert Heijn in Maassluis probeert ook een graantje van de haringgekte mee te pikken. Bij een leverancier in Vlaardingen is haring ingeslagen, die via een vitrine voor de winkel wordt verkocht. De temperatuur in de vitrine is te hoog. De haring is van een minderwaardige kwaliteit. Aad Taal: ,,En vermoedelijk niet van dit vangstjaar. Het is rommel, Albert Heijn onwaardig. Maar kijk, ze vliegen de winkel uit.
Over oude haring gesproken.

malaga

Ongelezen bericht door malaga »

citaat:

De nickname is anders maar de opmerkingen en het onnozele gedrag zijn hetzelfde.

Jor, denk je hetzelfde als ik?

elmo43

Ongelezen bericht door elmo43 »

En Elmo stelen BLIJFT stelen !!! Als die man dus dement is moet hij begeleiding hebben als die dus haar werk niet goed doet is zij verantwoordelijk voor de diefstal simpel zat. Al had ik het zelf anders opgelost maar ok dat is ter beoordeling vd leiding.

Ja zo verklaarde diegene dat ook bij het AH filiaal in amsterdam.
Maar kom op zeg en dat voor 1 hele bonbon, iemand zo hard aanpakken alsof het een zware crimineel betrof.
Ben benieuwd hoe jij reageerd als 1 van jouw ouders zoiets zou doen, reageer je dan hetzelfde dat lijkt mij niet. De filiaalmanager wist niet eens wat dementie inhield.

cliff

Ongelezen bericht door cliff »

Wel grappig dat mensen denken een verse haring te krijgen maar alle haring die op de markt komt is namelijk altijd ingevroren geweest :lol:
jor schreef:
RDM-NM1 schreef:Misschien moet je dan niet op de koopjes van 35% gaan jagen he.. logisch dat de haring dan minder is maar ZEKER niet bedorven gewoon in de norm.

En haring waar je bij staat met schoonmaken Jor dream on ook dat zijn vaak OUDE haringen alleen dat zie je niet aangezien er geen datum op staat jij leeft echt in een fantasie wereld ;-) als je ergens belazerd word zijn het wel bij die kraampjes ed maargoed.

De nickname is anders maar de opmerkingen en het onnozele gedrag zijn hetzelfde. Iedereen die een voorverpakte haring koopt of dat nu bij AH is of bij een andere supermarkt heeft nul procent verstand van haring. En nog steeds heb ik dan liever een oude haring die vers uit de ton komt dan een haring die een maand in de plastic-verpakking heeft gezeten en de dag voor je hem rechtstreeks in de afvalbak pleurt met 35% korting word verkocht.
Natuurlijk word er aan veel kraampjes troep verkocht gezien de jaarlijkse haringtest van het AD daar is ook veel mis maar bij de (meeste) supermarkten blijft het huilen.

Hier een stukje over AH in de 27ste haringtest van het Algemeen Dagblad.
Albert Heijn in Maassluis probeert ook een graantje van de haringgekte mee te pikken. Bij een leverancier in Vlaardingen is haring ingeslagen, die via een vitrine voor de winkel wordt verkocht. De temperatuur in de vitrine is te hoog. De haring is van een minderwaardige kwaliteit. Aad Taal: ,,En vermoedelijk niet van dit vangstjaar. Het is rommel, Albert Heijn onwaardig. Maar kijk, ze vliegen de winkel uit.
Over oude haring gesproken.

cliff

Dit forum is toch voor discussies??
Dus als je een antwoord niet aanstaat maak je een melding aan de mods?
Zeker lange tenen. :?
seconds-out schreef:

Misschien moet Albert Heijn die haring gewoon weggooien dan?
Misschien mag ik zelf bepalen of ik op "koopjes" wil jagen?
Misschien is die haring WEL bedorven!
Misschien ben jij wel Bokito die onder een andere naam dit forum weer komt verzieken?

Zeker is dat ik jou een heel vervelend mannetje vind!
Zeker is dat dit de laatste keer is dat ik op je reageer.
Zeker is dat ik jouw bericht aan de moderator heb gemeld.

Misschien krijg je nu wel een ban...

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

cliff schreef:Dit forum is toch voor discussies??
Dus als je een antwoord niet aanstaat maak je een melding aan de mods?
Zeker lange tenen. :?
Het zal niet om lange tenen gaan of het feit dat het antwoord van diegene iemand niet aanstaat, maar eerder om het feit dat dit wederom RDT-Z/menasor is, die onder weer een andere naam dezelfde botte reacties geeft.
Iedereen die kritiek heeft op de AH of het gewoon niet met meneer eens is, is kansloos, waardeloos, achterlijk etc. etc.
Een discussie oké, prima, maar mensen keer op keer bot en grof te woord staan mag nu eenmaal niet hier.
Meneer wordt niet zonder reden elke keer van het forum gekukeld!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vers of pas ontdooide?

Veel vis is gevangen op zee en word ingevroren en vlak voor verkoop schoongemaakt, maar in fabrieken is de hygiëne vaak beter als de plaatselijke visboer die Uw geld ook aanpakt...

Dus hoe vers is de vis en ik koop dus liever een pakje bij Aldi of Lidl dan de dure visboer met lastig te controleren temperatuur in koeling.
Verder is juist bij de supermarkten de omzet meestal zo groot dat het juist verser moet zijn dan in kleine winkels met minder omzet.

Dus ben ik gek of krijg ik nu ook een ban?

RDM-NM1

Ongelezen bericht door RDM-NM1 »

Nee violetje ik ben niet die jullie zeggen ,ken mm wel dat dan weer wel..

En ik reageer niet bot ik reageer gewoon degene die hier altijd dus zeuren en niks maar dan ook niks kunnen hebben en ook zelf niet zo wijs zijn om dan gewoon niks te zeggen die zijn pas zielig ,dat had ik al gehoord en ik zie het idd gebeuren

vreemd genoeg kom jij , die Jor en bayertje daar steeds bij terug jammer dan reageer je maar niet op mij of die andere personen die je niet mag.

Maar er zal vast wel weer iemand gehuild hebben bij een moderator kijk das pas een discussie uit de weglopen dus Jor al gemaild ?? vast wel ppff mensen kunnen ook niks hebben.

Enne Jor vis bij een kraam is sowiso oud , hollandse nieuwe 2009 was dus 2008 ingevroren word jij ff in de maling genomen maar als jij die lekkerder vind dan een super prima leef je uit ik hoef die stinkvissen sowiso niet laatstaan haring dat is echt voor smakeloze mensen.. klootjesvolkvis noemen we dat ook wel :D ieder zn meug toch...

Nou kom maar op je zal nu wel weer beledigd zijn ofzo ??

RDM-NM1

Beste elmo

Ik zei ook ik had het anders opgelost :-)

Maar ook 1 bonbon blijft stelen je kan namelijk de hele doos niet meer verkopen als iedereen dat doet is het hek vd dam.

Maar ik had het ook anders gedaan maarja Amsterdam was het toch ?? zegt alweer genoeg he toch ? ;-)

Wim2007

Ongelezen bericht door Wim2007 »

elmo43 schreef:Dat AH niet correct bezig is met zijn klanten blijkt wel uit het krantenartikel van afgelopen maandag. Daarin werd vermeld dat een zwaar demente man van 88 jaar welgetled 1 hele bonbon heeft gestolen. En daarvoor 2 uur lang is vast gehouden in het filiaal van AH totdat de politie hem kwam ophalen.
Doet me denken aan dit item dat ruim een jaar geleden in Tros Radar is behandeld: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 03&t=68894

kaarsje69

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik vind het heel knap dat iedereen de AH de schuld geeft dat een winkelend publiek, de producten maar ergens neer kwakt!
Ze moeten zeker als een hondje achter het publiek aanrennen.

De meeste mensen zijn domweg te lui om het terug te leggen van waar ze het gepakt hebben. Buiten dat, je weet dat als er producten afgeprijsd zijn, dat je die dezelfde dag nog moet nuttigen en zullen we daar even een vergelijk met de Jumbo mee maken? Ik heb een mail om dit te staven, hun verrotte producten gaan naar de voedselbank! De voedselbank deelt dat dan weer uit, om alleen als groenbak vulling dienst te doen! En zo kan Jumbo een giga belasting aftrek doen. denk eens na, hoe de maatschappij nou echt in elkaar zit!

Verbeter de wereld, begin bij jezelf!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

RDM-NM1 schreef:Nee violetje ik ben niet die jullie zeggen ,ken mm wel dat dan weer wel..
Humor heb je in ieder geval wel, dat moet ik je nageven.

RDM-NM1

je snapt het echt niet he Violetblack ppfff maargoed ik was al gewaarschuwd door jou vriend zal ik maar zeggen....

10.34 reaktie ?? weer een lang weekend vrij ofzo ? sommige hebben ook altijd geluk he :-)

fijn weekend

jor

Ja, dan houd alles op en begrijp ik je voor 100%.Jammer.

Ontopic verder dan maar, deze vragen zijn nog niet echt beantwoord of weerlegt.
angelque_1970 schreef..AH-filiaal rommelig en onhygiënisch
Waarom dat een AH filiaal rommelig en onhygienisch is........
Dit komt ook omdat de medewerksers gewoon misbruikt worden.
Vooral de jeugd. Ze weten de wet en regelgeving niet........werken over, omdat hun dit opgedragen word.......krijgen dit niet betaald. Toch jeugd van 16 en 17 jaar mag wettelijk niet eens overwerken. Mijn zoon heeft er even gewerkt.
Ik heb dit stop gezet, van mij heeft hij geen toestemming meer om daar te gaan werken. Mijn zoon kwam met vullen ook rommel tegen. Ze moeten vullen op tijd, wat onmogelijk is! De normen voor het vullen zijn niet realistisch. Logisch dat het personeel de levensmiddelen er maar vaker ingooid om ze niet op de donder te krijgen. De leiding kijkt er niet eens na!!!! Waar ze bij de jeugd ook geen rekening mee houden is dat ze de schooltijden moeten mee rekenen als werktijd......ook hier houden ze zich niet aan.

Thundercracker

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Dit ging toch over AH ? zie niks van AH alleen wat personen die elkaar niet zo mogen..? Hou eens op zeg.

Even uitgaan vd titel AH is over algemeen heel netjes maar je heb er altijd rotte appels tussen kan haast niet anders met dik 800 winkels he. Kies je een ander filiaal ofzo..

Nagy

Ongelezen bericht door Nagy »

Wel eens een rotte appel tussen de AH´s??? Ik ben nog geen enkele goede tegengekomen. Wachtrijen van 18 minuten aan de kassa, lege schappen en geen personeel om te vullen. Uit pure wanhoop zie je een man met stropdas lopen die zonder op te letten zo met een vulkooi over je voeten heenrijdt.

Ik heb door heel Nederland gewoond, maar ik mijdt AH elke weer week. Te duur, teveel zoeken en absoluut slechte service.

cliff

Volgens mij ben jij gewoon een moeilijk persoon.
Wachtrijen van 18 min???jaja zal wel?
Op veel plekken op de wereld heb je niet eens te eten wees blij dat wij het hier zo goed hebben.
Nagy schreef:Wel eens een rotte appel tussen de AH´s??? Ik ben nog geen enkele goede tegengekomen. Wachtrijen van 18 minuten aan de kassa, lege schappen en geen personeel om te vullen. Uit pure wanhoop zie je een man met stropdas lopen die zonder op te letten zo met een vulkooi over je voeten heenrijdt.

Ik heb door heel Nederland gewoond, maar ik mijdt AH elke weer week. Te duur, teveel zoeken en absoluut slechte service.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Ik doe altijd boodschappen in een kleiner AH filiaal in Eindhoven. Ik moet zeggen dat de mensen daar heel vriendelijk zijn en de tent gewoon netjes is. Het heeft ook echt te maken met wat voor een volk er werkt. Ik kom er in ieder geval graag.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Iets doet me vermoeden dat jouw ervaring met de AH toch echt aan je jezelf te danken hebt. Wachtrijen van 18 minuten? Lege schappen? Ik ben ook wel eens bij meerdere AH's geweest maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Nagy schreef:Wel eens een rotte appel tussen de AH´s??? Ik ben nog geen enkele goede tegengekomen. Wachtrijen van 18 minuten aan de kassa, lege schappen en geen personeel om te vullen. Uit pure wanhoop zie je een man met stropdas lopen die zonder op te letten zo met een vulkooi over je voeten heenrijdt.

jor

Ik doe ook de meeste boodschappen bij een AH hier in de buurt en herken die 18 minuten echt niet, zodra er meer dan 3 mensen voor de open kassa's staan komt er direct een kassa bij.De hygiëne is ook best wel goed en het enige kleine puntje (hier dan)is het slecht bijvullen maar dat is absoluut geen reden om AH te mijden.

Gesloten