Re: natuals b.v directpay webcasso
Geplaatst: 17 jul 2010 22:00
Hallo allemaal.
Oh, help. Ik heb hier alles gelezen en ik heb spijt dat ik niet eerder heb gegoogled.... Ik heb bij hun nooit iets besteld, nooit iets ontvangen en eind april opeens een betalingsherinnering!! Nooit eerder facturen gehad. Je kunt toch alleen een betalingsherinnering krijgen als je eerdere facturen gehad hebt... Maar goed, dit was via directpay, in opdracht van Natuals BV, of ik even 118 euro wilde betalen!!!!!! Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg antwoord terug dat Natuals nooit een pakketje "niet bezorgbaar" heeft teruggehad. Zij hebben dus geen redenen om aan te nemen dat ik nooit iets ontvangen heb. Ik heb in 1e instantie niet betaald. Maar de brief van Webcasso heeft mij de stuipen op het lijf gejaagd en ik heb dus helaas betaald. Mijn rechtsbijstandverzekering kon de zaak niet in behandeling nemen omdat het oorspronkelijke bedrag onder de 100 euro zat. Wel heb ik op de website van directpay naar mijn gegevens gekeken en daar bleek het rekeningnummer niet van mij te zijn. Er waren 2 cijfers omgedraaid. Ik heb dus het idee dat iemand met mijn gegevens dingen besteld heeft.... De bezorging van hun producten loopt via selektmail.
Misschien is die ook niet betrouwbaar...
Zou ik dat geld ergens kunnen terugvorderen nu blijkt dat Natuals een oplichter is? (Ik had dat toevallig wel bij de betalingsomschrijving gezet.) Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven. Weet iemand ook de adresgegevens van Natuals? Dan kan ik ze via radar een koude douche sturen!!
Groetjes
Oh, help. Ik heb hier alles gelezen en ik heb spijt dat ik niet eerder heb gegoogled.... Ik heb bij hun nooit iets besteld, nooit iets ontvangen en eind april opeens een betalingsherinnering!! Nooit eerder facturen gehad. Je kunt toch alleen een betalingsherinnering krijgen als je eerdere facturen gehad hebt... Maar goed, dit was via directpay, in opdracht van Natuals BV, of ik even 118 euro wilde betalen!!!!!! Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg antwoord terug dat Natuals nooit een pakketje "niet bezorgbaar" heeft teruggehad. Zij hebben dus geen redenen om aan te nemen dat ik nooit iets ontvangen heb. Ik heb in 1e instantie niet betaald. Maar de brief van Webcasso heeft mij de stuipen op het lijf gejaagd en ik heb dus helaas betaald. Mijn rechtsbijstandverzekering kon de zaak niet in behandeling nemen omdat het oorspronkelijke bedrag onder de 100 euro zat. Wel heb ik op de website van directpay naar mijn gegevens gekeken en daar bleek het rekeningnummer niet van mij te zijn. Er waren 2 cijfers omgedraaid. Ik heb dus het idee dat iemand met mijn gegevens dingen besteld heeft.... De bezorging van hun producten loopt via selektmail.
Misschien is die ook niet betrouwbaar...
Zou ik dat geld ergens kunnen terugvorderen nu blijkt dat Natuals een oplichter is? (Ik had dat toevallig wel bij de betalingsomschrijving gezet.) Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven. Weet iemand ook de adresgegevens van Natuals? Dan kan ik ze via radar een koude douche sturen!!
Groetjes