ook niet als ik had aangeven weer te willen gaan werken.
na mijn vakantie voelde ik me weer [ redelijk] goed om weer wat te gaan doen, ik had er echt zin in..................maar helaas .......................
Nu moet ik werk gaan zoeken terwijl ik nog niet helemaal beter ben, welk bedrijf neemt me nu aan in deze situatie???
Want ik zal beginnen met een paar uurtjes per week en het dan langzaam aan verhogen...............tot het aantal uren dat ik uiteindlijk zou willen en dat kan nog wel even duren want ik heb totaal geen energie/ conditie meer..
Ik moet me er maar bij neerleggen.....de denk ik..!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziek: contract wordt geen vaste baan maar ontslag
-
Re: ziek: contract wordt geen vaste baan maar ontslag
Als je nog ziek bent dan ga je dus ziek uit dienst zoals ze dat noemen, danmarian1975 schreef:ook niet als ik had aangeven weer te willen gaan werken.
na mijn vakantie voelde ik me weer [ redelijk] goed om weer wat te gaan doen, ik had er echt zin in..................maar helaas .......................
Nu moet ik werk gaan zoeken terwijl ik nog niet helemaal beter ben, welk bedrijf neemt me nu aan in deze situatie???
Want ik zal beginnen met een paar uurtjes per week en het dan langzaam aan verhogen...............tot het aantal uren dat ik uiteindlijk zou willen en dat kan nog wel even duren want ik heb totaal geen energie/ conditie meer..
Ik moet me er maar bij neerleggen.....de denk ik..!
heb je recht op ziektwetuitkering van het uwv !