LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HD tv van Tele2
Re: HD tv van Tele2
Ik ben benieuwd of en wanneer deze binnenkomt en of het dan ook daadwerkelijk werkt. Wordt er ook gelijk een factuurcorrectie toegepast? Ik heb al vanaf 8 februari interactieve tv met harddisk recorder volgens jullie administratie.
-
Beste Im,
Hierover heb ik je een e-mail gestuurd. De klacht hierover is in behandeling. Tevens wordt er dan aan je kenbaar gemaakt wanneer je de nieuwe setupbox zal ontvangen. Dit wordt tevens aan mij teruggekoppeld, dus ik houd het in de gaten en jou op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Hierover heb ik je een e-mail gestuurd. De klacht hierover is in behandeling. Tevens wordt er dan aan je kenbaar gemaakt wanneer je de nieuwe setupbox zal ontvangen. Dit wordt tevens aan mij teruggekoppeld, dus ik houd het in de gaten en jou op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Danielle dat ga je niet menen!! Nou wordt ik echt kwaad k*t tele2! Punt 1 ga ik zeker niet doen want ik heb me modem al 30 keer gereset! En ja ik heb hem ook al hard gereset en nee ik ga niet nog eens uitleggen hoe ik dat gedaan heb want ik heb het echt wel goed gedaan! Punt 2 daar wordt ik boos om! Ik heb al 20 keer met tele2 gesproken en ik heb al eerder gevraagt om een nieuwe decoder maar nee die krijg je niet dat deden we alleen in het begin (als tele2 gewoon optijd mijn decoder had geleverd was ik ook in het begin geweest) en ik moest maar afwachten tot de software update half maart!
Laatst gewijzigd door DarkRaverrr op 05 mar 2010 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Im,
krijg jij nou echt een nieuwe decoder thuis gestuurd? Bij de klantenservice beweren ze iniedergeval dat ze in geen geval een nieuwe decoder opsturen todat ze half maart zeker weten of dat het oplost. Ook als je boos wordt heeft het blijkbaar geen zin. En over Danielle zei hij dat hij niet van dingen uit kan gaan die mensen zomaar op het internet in een forum zetten.
Wat een bedrijf.. Kwas blij dat ik bij de KPN weg was maar het lijkt nu wel alsof ik terug ben. En het ging zo goed toen ik nog alleen internet en bellen had..
krijg jij nou echt een nieuwe decoder thuis gestuurd? Bij de klantenservice beweren ze iniedergeval dat ze in geen geval een nieuwe decoder opsturen todat ze half maart zeker weten of dat het oplost. Ook als je boos wordt heeft het blijkbaar geen zin. En over Danielle zei hij dat hij niet van dingen uit kan gaan die mensen zomaar op het internet in een forum zetten.
Wat een bedrijf.. Kwas blij dat ik bij de KPN weg was maar het lijkt nu wel alsof ik terug ben. En het ging zo goed toen ik nog alleen internet en bellen had..
-
Beste Darkraver,
In eerste instantie werd onderzocht waar het loading probleem mee te maken had. Ik heb aan je gevraagd of ik je gegevens mocht ontvangen zodat ik je klacht hierover in behandeling kan nemen. Indien de randapparatuur is gereset (in jouw geval meerdere malen) kant het zijn dat het hier niet aan ligt en het met de decoder te maken heeft. Graag wil ik je helpen om ervoor te zorgen dat de problemen met je HD tv aansluiting van Tele2 verholpen worden. Zou je mij hiervoor alsjeblieft een e-mail willen sturen met je postcode en huisnummer zodat ik je hiermee kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
In eerste instantie werd onderzocht waar het loading probleem mee te maken had. Ik heb aan je gevraagd of ik je gegevens mocht ontvangen zodat ik je klacht hierover in behandeling kan nemen. Indien de randapparatuur is gereset (in jouw geval meerdere malen) kant het zijn dat het hier niet aan ligt en het met de decoder te maken heeft. Graag wil ik je helpen om ervoor te zorgen dat de problemen met je HD tv aansluiting van Tele2 verholpen worden. Zou je mij hiervoor alsjeblieft een e-mail willen sturen met je postcode en huisnummer zodat ik je hiermee kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste Danielle,
Als het goed is heb je een mail in je mailbox met daarin mijn gegevens. Maar ik hoop niet dat je het aan een 'technische medewerker' voorlegt en dat hij me dan weer terug belt van: Heeft U al het modem gerest of Ow dan zal ik even wat dingen gaan meten blabla. Dat ken ik nou wel Wat ik graag zou willen weten is of jij ervoor kan zorgen dat ik een nieuwe decoder krijg. Ik heb al gezien dat het bij iemand werkt en zou dat graag een kans geven in plaats van nog langer wachten.. Alvast bedankt!
Als het goed is heb je een mail in je mailbox met daarin mijn gegevens. Maar ik hoop niet dat je het aan een 'technische medewerker' voorlegt en dat hij me dan weer terug belt van: Heeft U al het modem gerest of Ow dan zal ik even wat dingen gaan meten blabla. Dat ken ik nou wel Wat ik graag zou willen weten is of jij ervoor kan zorgen dat ik een nieuwe decoder krijg. Ik heb al gezien dat het bij iemand werkt en zou dat graag een kans geven in plaats van nog langer wachten.. Alvast bedankt!
Darkraver,
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd of ik hem krijg, en of het dan ook werkt. Waarschijnlijk zullen we wel nog eerst gebeld worden door de td of klantenservice. Bij mij werd zelfs gevraagd nadat wij vertelden dat wij een ouderwets tv toestel hadden, waarom we hem niet eens via hdmi probeerde aan te sluiten. Ja hoor, we zullen het hdmi kabeltje even in de scart aansluiting slaan, dan is het probleem opgelost.
Ook de vraag welke kleur ons blauwe lampje had, vonden wij (toen nog) erg komisch.
Ik zou ze nog wel schriftelijk in gebreke stellen als ik jou was, mocht het dan na 2 weken (een redelijke termijn om met een definitieve oplossing te komen) het contract laten ontbinden, via de geschillencommissie. Wel alle mails en telefoongesprekken bijhouden.
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd of ik hem krijg, en of het dan ook werkt. Waarschijnlijk zullen we wel nog eerst gebeld worden door de td of klantenservice. Bij mij werd zelfs gevraagd nadat wij vertelden dat wij een ouderwets tv toestel hadden, waarom we hem niet eens via hdmi probeerde aan te sluiten. Ja hoor, we zullen het hdmi kabeltje even in de scart aansluiting slaan, dan is het probleem opgelost.
Ook de vraag welke kleur ons blauwe lampje had, vonden wij (toen nog) erg komisch.
Ik zou ze nog wel schriftelijk in gebreke stellen als ik jou was, mocht het dan na 2 weken (een redelijke termijn om met een definitieve oplossing te komen) het contract laten ontbinden, via de geschillencommissie. Wel alle mails en telefoongesprekken bijhouden.
Ben trouwens ook benieuwd of er een berichtje op dit forum komt van Tele2 als de nieuwe software geinstalleerd is zodat we het kunnen checken.
-
Ik ben zojuist terug gebelt door het hoofdkantoor van Tele2 en krijg zo spoedig mogelijk een nieuwe decoder thuis gestuurd! De update die alle andere problemen moet verhelpen komt op 8 maart en wordt 's nachts uitgevoerd zodat we er niks van zullen merken. Nou maar hopen dat de decoder die ik nu krijg wel goed is
Hadden ze alles niet beter 1 of 2 maanden uit kunnen stellen zodat alles goed functioneerde, had een hoop ergenis verminderd.
Ik heb nog niks gehoord. Ze hebben alleen gisteren mijn man op zijn mobiel gebeld, toen hij op zijn werk zat. Gevraagd om om 16.00 uur terug te bellen, als hij weer thuis was, hierna niks meer van Tele 2 gehoord. Ik ben benieuwd. En ook of het vanaf 8 maart werkt...
-
Beste Forumleden,
Op meerdere fora staan nu verschillende data over de software-update. Voor de duidelijkheid: deze zal half maart plaatsvinden (vanaf de 16de). Niet iedereen zal tegelijkertijd deze update ontvangen, het kan tot ongeveer 2 dagen duren voordat deze bij iedereen geïnstalleerd is. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Op meerdere fora staan nu verschillende data over de software-update. Voor de duidelijkheid: deze zal half maart plaatsvinden (vanaf de 16de). Niet iedereen zal tegelijkertijd deze update ontvangen, het kan tot ongeveer 2 dagen duren voordat deze bij iedereen geïnstalleerd is. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Snap er niets meer van.
Wie moeten we nog geloven??????????????
Wie moeten we nog geloven??????????????
-
Beste casie60,
Eerder werd aangegeven dat de software-update naar verwachting eind maart zou zijn, dit is echter bijgesteld naar half maart. Dit houdt echter geen verband met het loading-probleem wat eerder in dit topic ter sprake kwam.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Eerder werd aangegeven dat de software-update naar verwachting eind maart zou zijn, dit is echter bijgesteld naar half maart. Dit houdt echter geen verband met het loading-probleem wat eerder in dit topic ter sprake kwam.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb sinds 2 weken alleen maar tv die om de zoveel tijd stilstaand beeld geeft.
2 weken geleden begon ik met bellen en niemand wist hoe dat kwam.
Na 1 week bellen kreeg ik te horen dat er een algemene storing was die in Amsterdam oost en zuid voorkwam.
Ze zijn er mee bezig.
Nu heb ik net gebeld wanneer ze denken het opgelost te hebben maar dit is niet bekend.
Ik zei dan mag ik dus over 2 weken kosteloos opzeggen maar dit schijnt niet te kunnen omdat het een algemene storing is.
Dus als ze het niet oplossen moet ik de rest van mijn contract na het stilstaandbeeld de stekker eruit trekken?
Dit is toch zeer vreemd!!!!!
Ze leveren toch niet waar je voor betaald???!!!!
2 weken geleden begon ik met bellen en niemand wist hoe dat kwam.
Na 1 week bellen kreeg ik te horen dat er een algemene storing was die in Amsterdam oost en zuid voorkwam.
Ze zijn er mee bezig.
Nu heb ik net gebeld wanneer ze denken het opgelost te hebben maar dit is niet bekend.
Ik zei dan mag ik dus over 2 weken kosteloos opzeggen maar dit schijnt niet te kunnen omdat het een algemene storing is.
Dus als ze het niet oplossen moet ik de rest van mijn contract na het stilstaandbeeld de stekker eruit trekken?
Dit is toch zeer vreemd!!!!!
Ze leveren toch niet waar je voor betaald???!!!!
Ik ben al jaren (z`n 8 jaar ) lid van deze club .
Ben dan altijd huiverig als men daar weer wat met iets nieuws gaat beginnen .
Voor mij was dit ook de reden om maar eerst af te wachten .
Maar het komt heus wel goed .
Ben dan altijd huiverig als men daar weer wat met iets nieuws gaat beginnen .
Voor mij was dit ook de reden om maar eerst af te wachten .
Maar het komt heus wel goed .
Hoi Inter,
Dat zou ik ook tegen iemand zeggen als je zelf gaan last hebt.
Maar dat is wat anders als je al 2 weken geen programma op tv meer normaal kunt zien.
Iedere keer als je kijkt mist je gedeeltes.
Laten we eerlijk zijn er zijn heel veel klachten want als je de technische dienst wilt bereiken mag je zeker een kwartier in de wacht staan!
Dat zou ik ook tegen iemand zeggen als je zelf gaan last hebt.
Maar dat is wat anders als je al 2 weken geen programma op tv meer normaal kunt zien.
Iedere keer als je kijkt mist je gedeeltes.
Laten we eerlijk zijn er zijn heel veel klachten want als je de technische dienst wilt bereiken mag je zeker een kwartier in de wacht staan!
-
In mijn laatste post heb ik trouwens een foutje gemaakt sorry hiervoor.. De update komt niet op de 8e maar op de 18e mijn excuus. Dit is mij vertelt door een tele2 medewerker en die zal daarbij de 2 installatie dagen van Danielle hebben meegerekent. Overigens heb ik vandaag een pakketje van tele2 gehad!! (deze werdt zowaar wel bij de buren afgeleverd terwijl ik er de vorige keer voor moest tekenen) Maar nou komt het.. IK KAN TV KIJKEN!!!! Jahoeeee eindelijk weer! Maar iedereen die dus het loading probleem heeft.. een nieuwe decoder is de oplossing!!
Jij weer blij .
Probeer als ze het niet zelf doen een verrekening bij de volgende betaal-periode te krijgen .
Heb ik toen ze alles hadden omgezet naar ADSL 2 terwijl het modem nog niet was geleverd ook gekregen.
Hoe zit het eigenlijk met meerdere TV`s ? Kan dit ook zonder extra kosten ? Ook als de andere geen LCD zijn . Ze staan nooit tegelijk aan .
Als dit goed werkt gaat bij mij UPC met hun belachelijke tarieven de deur uit .
Overigens een Schotel is op dit gebied op langer termijn goedkoper .
Helaas hier niet mogelijk .
Probeer als ze het niet zelf doen een verrekening bij de volgende betaal-periode te krijgen .
Heb ik toen ze alles hadden omgezet naar ADSL 2 terwijl het modem nog niet was geleverd ook gekregen.
Hoe zit het eigenlijk met meerdere TV`s ? Kan dit ook zonder extra kosten ? Ook als de andere geen LCD zijn . Ze staan nooit tegelijk aan .
Als dit goed werkt gaat bij mij UPC met hun belachelijke tarieven de deur uit .
Overigens een Schotel is op dit gebied op langer termijn goedkoper .
Helaas hier niet mogelijk .
Laatst gewijzigd door Inter op 09 mar 2010 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
He DarkRaverr, hoe is de kwaliteit van je beeld nu en wat voor tv heb je?
Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, bij mij is het nog niets.
Ik heb nog wel de kabel rechtstreeks van het modem naar de decoder aangesloten.
Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, bij mij is het nog niets.
Ik heb nog wel de kabel rechtstreeks van het modem naar de decoder aangesloten.