LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sky Finance Agency / Scambaiting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pruim.

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Mijn suikeroompje heeft er zin in. Vrijwel gelijk antwoord. Alleen jammer dat ik er steeds minder van begrijp.
Hello,

Ik heb uw e-mail, moet u naar de volgende stap van deze transactie, die vereist dat u een aantal noodzakelijke gegevens voor verificatie en identificatie, hieronder wat u te bieden voor verificatie en (geldige ID-kaart overdracht en bankgegevens of een Western Union Transfer Details).

Bank aan Bank Transfer: Dit vereist dat u bieden u geldige bankgegevens waar de lening zal worden overgedragen aan, zullen deze gegevens worden verstrekt aan de bank voor de overdracht van de controle en-overdracht.
OF
Western Union Transfer Informatie: Naam, adres, land, Tekst vraag en antwoord.

Je hebt een geldige ID-kaart voorzien (Nationale identiteitskaart / rijbewijs / paspoort, enz.) voor de verificatie van de identiteit.

Ik heb een volledige detail van hoe je van plan terug te betalen deze lening maandelijks, moeten wij ervoor zorgen dat u in staat bent te betalen back.If uw gegevens worden aanvaard door de raad van bestuur dan kunnen we vooruitgang kunnen boeken op het proces, de leningsovereenkomst papier werk wordt verwerkt door de advocaat van het agentschap en zal naar u worden verzonden zodra u alle details te verstrekken.

Ik kijk uit naar uw reactie ontvangen .

Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

S.

Ongelezen bericht door S. »

Leuk dit. Eens even afwachten waar dit eindigt.

Pruim.

Aangezien ik nog geen antwoord op mijn vraag heb gehad, nogmaals dezelfde vraag gesteld, met wat geouwehoer er omheen.
Goedemiddag meneer Walker.

Door Uw gunstige leningvoorwaarden en de optie al dan niet terug te betalen van de lening overweeg ik met U in zee te gaan omdat ik best wel een hoop plezier van 25000 euro kan hebben.

Ik wil natuurlijk wel van te voren weten of ik met een betrouw bedrijf van doen heb, omdat ik het uitermate vervelend zou vinden om met een oplichter te maken te hebben. Tenslotte ben ik er al één, en als we er beiden één zijn, dan draait het natuurlijk op niets uit. Ik zou dan ook dolgraag gebruik maken van de optie om het volledige leningbedrag niet af te lossen. Ik denk dat U dat best kunt begrijpen.

Maar in mijn vorige mailtje had ik een vraag gesteld. Zou U daar nog even antwoord op kunnen geven?

Waarom is er niets te vinden op internet over Uw bedrijf?

Als rechtgeaard wanbetaler wil ik natuurlijk geen risico nemen door een oplichter af te zetten, dat doe ik liever bij goedwillende mensen die het beste voorhebben met anderen.

Met vriendelijke groet,

Piet Pruim,
Financial Marketing Director,
Bundesambt fur Finanzen.

Wauw, van werkeloos binnen een paar minuten gepromoveerd naar de direktie van dat bundesambt. :mrgreen:

Pruim.

Ik krijg nog een drukke zondag. Meneer Walker begint helemaal enthousiast te worden.

Het lijkt me ondertussen wel duidelijk voor mensen die hier serieus over na hebben zitten denken dat dit van geen kanten klopt. Dit kan natuurlijk mooi als voorbeeld dienen.

Antwoord van mijn suikeroom:
Hello,

We hebben een website maar op het moment is de website over de bouw en u moet de patiënt bij ons zodra de nieuwe website werkt u in staat zullen zijn om us.I ook willen u verzekeren dat wij de legitieme en gecertificeerd lening te vinden agency.You zal zeer dankbaar zijn voor God, die u naar dit agentschap, zullen we ervoor zorgen dat u geniet van elk beetje onze procedures van de lening .

Ik kijk uit naar uw reactie ontvangen .

Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

S.

Ongelezen bericht door S. »

Het wordt steeds gekker met die Nigeriaanse whiskey fles. :lol:

Pruim, grote klasse hoe je dit op een ludieke en leerzame manier aan de kaak stelt. 8)

Pruim.

Ik deel natuurlijk het enthousiasme van meneer Walker. Maar ik ben ook in gesprek met een ander geldschieter, die misschien nog goedkoper is. Eens even kijken wat meneer Walker hierop te zeggen heeft.
Goedemiddag meneer Walker,

Uiteraard ben ik God zeer dankbaar dat ik de weg naar Uw agentschap heb gevonden.
Ik begrijp dat U een website aan het bouwen bent. Dat klinkt in ieder geval betrouwbaar, want een bonafiede bedrijf heeft natuurlijk altijd een website.

Echter, de eerlijkheid gebied mij, dat ik U dien te vertellen dat ik ook bij een andere financier aan het winkelen ben.
Ik heb via internet de volgende geldschieter gevonden: Mobutu's Oplichtings Paradijs.
Deze geldschieter bied mij dezelfde lening aan met vrijwel dezelfde voorwaarden, maar met een betere rentevoet van maar 2%
Ik twijfel hier alleen een beetje aan, daar ze in Somalie zitten.

Heeft U misschien ooit van Mobutu's Oplichtings Paradijs gehoord? Zijn ze te vertrouwen?

Ik moet nu een keuze gaan maken of ik met Sky Financial Agency in zee moet gaan of met Mobutu's Oplichtings Paradijs. Ik neig toch een beetje naar de tweede.

Mijn bedrijf is op dit moment ook bezig met het verbouwen van zijn website, maar indien het U leuk lijkt, kunt U eens een kijkje nemen op de website van onze dochteronderneming.
http://www.bka.de/

Ik hoop snel van U te horen,

Mvg,

Piet Pruim,
Financial Marketing Director,
Bundesambt fur Financen.

Frans.K

Ongelezen bericht door Frans.K »

:D :D :D

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Pruim, ga zo door. Prima vermaak voor de zondagmiddag.

Een ding viel me op (naast bagger Nederlands van hun uiteraard). Bij een lening van 25.000 euro moet de Raad van Bestuur al toestemming geven? Dan laat je jezelf wel een heel klein bankje zijn. Moet je je indenken dat bij DSB Dirk voor 25k toestemming moet geven. Of bij de ING Jan Hommen. Dan heeft zo'n RvB nergens tijd meer voor.

Pruim.

BTW, even ter informatie.
In één van de eerste mailtjes heb ik de telefoonnummers van mijn 'vriend' gequote. Daar staan 3 telefoonnummers, waarvan 1 rechstreeks naar Nigeria leidt. De andere 2 nummers die beginnen met +44, lijken op het eerste gezicht naar Engeland te wijzen. Verkijk je daar niet op. Het vervolg van die nummers, +44 70, geeft aan dat er een doorschakelservice wordt gebruikt. Je belt naar een centrale in Engeland/Ierland, en wordt vervolgens doorgeschakeld naar:........., dat kan overal ter wereld zijn.
In dit geval zal dat ook wel Nigeria wezen, aangezien de mailtjes daar ook vandaan komen.

Pruim.

Charlie heeft er nog niet genoeg van vandaag.
Hij adviseert me wel om niet met Mobutu's Oplichtings Paradijs in zee te gaan, deze instelling schijnt niet echt betrouwbaar te wezen?
Jammer, maar ik ben wel blij met Charlies advies.
Hello,
Ik heb je e-mail, en ik niet heb gehoord van Mobutu's Swindle Paradise voor en zijn rente is vrij laag voor een echte lender.I weet niet wat je denkt of moet nu maar je moet careful.A legitieme kredietgever moet hebben een rente zo laag van 3% die moet het minimum rate.So Ik zal je advies om voorzichtig te zijn, in feite moet je geen zorgen over het hebben van een andere geldschieter als je ons, als u wenst om Mobutu's Swindle Paradise, probeer ik geeft je net een week en als je niet de lening dan kom je weer bij ons terug en krijg je loan.But u verzekeren dat u niet de lening krijgen van them.They zijn zeer verdacht, omdat een legitieme geldschieter niet zal gebruiken 2% rente voor een loan.Be careful.Also onze dochter website, hier kunt u alle informatie die u nodig hebt. skyfinanceagency.page.tl

.

Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Jammer dat hij een link geeft naar een niet werkende website uit Oost Timor. Terwijl ik een werkende link gaf naar het Bundeskriminalambt. Ik geloof niet dat Charles doorheeft dat hij de instellingen van google translate moet veranderen naar de duitse taal voor 'mijn' site.
Ik denk dat het langzaamaan tijd wordt voor wat lastige vragen.

Pruim.

En het volgende naar suikeroompje Walker gestuurd:
Goedemiddag,

Ik ben blij dat U dit schrijft. Ik had zelf ook al niet zo'n goed gevoel over Mobutu's Oplichtings Paradijs. De rente is inderdaad wel erg laag. En ik moet zeggen dat ik liever wat meer betaal bij een bedrijf die wel echt te vertrouwen is. Ik denk dat ik dan ook maar bedank voor de offerte van Mobutu's Oplichtings Paradijs. Ik wil die lening die ik echt niet terug ga betalen natuurlijk wel krijgen. Ik heb namelijk nog nooit zo'n goede financiering gehad.
Ik was vanmiddag nog bij een live optreden van Frank Sinatra. Ik heb daar nog even met Ringo Starr staan praten over het aanbod dat U mij hebt gedaan. Hij vertelde mij dat dit geen slechte aanbieding is, en dat de voorwaarden erg goed zijn.

Ik ga dan ook verder met Uw aanbod.

Ik heb trouwens nog even een vraagje.
Twee telefoonnummers in Uw briefhoofd zijn niet te traceren. Het gaat om de nummers die beginnen met +44 70.......
Deze nummers verwijzen naar een doorschakel dienst in Groot Brittanie.
Waarom gebruikt U deze nummers?

Met gezegende groet,

Piet Pruim.

Pruim.

En alweer antwoord terug van ome Charles. Hij begrijpt mij helemaal, gelukkig.
Hello,
Ik heb uw e-mail en ik begrijp u heel goed, het aantal is voor onze vestiging in Verenigd Koninkrijk (UK), dus dat is waarom het aantal is er als je wilt om mij te contacteren via telefoon kunt u dit nummer bellen (+2348052652180). Ik wil dat je aan die eisen nu worden verstrekt, zodat we ze kunnen controleren en begin uw lening proces van overdracht. .

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
Hij begint al lichtelijk ongeduldig te worden.
Wat vind ik dat nou erg :(

Pruim.

Omdat we zo'n goed contact hebben, heb ik ook maar weer een mailtje gestuurt.
Je mag toch best een lening afsluiten als je handelingsonbekwaam bent?
Zou zijn bedrijf ook visitekaartjes hebben?
Goedenavond,

Mijn gegevens had ik U al toegestuurd, maar ik zal zo spoedig mogelijk een kopie van mijn paspoort opsturen. Maar dan moet ik eerst even bij mijn reclasseringsambtenaar langs, omdat hij mijn paspoort bewaart. Ik sta namelijk onder TBS. Maar dit is natuurlijk geen enkel probleem.

Omdat ik zelf niet helemaal handelingsbekwaam ben, behartigt Beun de Haas mijn financiele zaken. Om onze belastingdienst niet te laten weten dat ik binnenkort ineens een hoop geld heb, moet mijn juridisch adviseur nog even iets hebben van U, zodat we een plan kunnen bedenken om de belastingdienst voor de gek te houden. Ik heb namelijk een erg grote belastingschuld, en de belastingdienst wil mij eigenlijk failliet laten verklaren door de rechter.

Wilt U even een visitekaartje inscannen en per mail naar mij toe sturen?

Met vriendelijke groet Piet Pruim.
Technical director,
Bundeskriminalambt.
En alweer van baan gewisseld. :mrgreen:

Pruim.

Volgens mij was ik toch degene die Charlie om een kopie van een visitekaatje vroeg, en niet omgekeerd.
Of zou ik de vertaalcapaciteiten van google translate overschatten?
Hello,

Ik heb uw e-mail, een visitekaartje wordt goed en aanvaard, maar zo ver mogelijk je naam en gezicht en is geldig bewijs dat het you.It zal worden gecontroleerd bij uit intelligentie afdeling draagt .

I look forward to receive your response.
Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

Pruim.

Nogmaals proberen. Ik wil zijn legitimatie.
Goedenavond meneer Walker,

Ok, dat is duidelijk.Ik zal zorgen dat het gevraagde zo spoedig mogelijk Uw kant op komt.
Ich zal morgenvroeg gelijk mijn advocaat contact op laten nemen met mijn reclasseringsambtenaar of ik mijn paspoort kan krijgen, zodat ik die op kan sturen.

Maar ik heb ook nog steeds wat bewijs nodig met wie ik te maken heb. Beun de Haas en mijn financieel adviseur moeten ook nog even een plan opzetten om de belastingdienst een loer te draaien. Ik zou namelijk niet willen dat dit mijn laatste aktie als wanbetaler gaat wezen.

Dus even voor mijn eigen administratie.
Zou U mij een kopie kunnen mailen van Uw identiteitsbewijs van uw bedrijf?

Mvg,

Piet Pruim,
Vice President
Landeskriminalambt.

Pavlova

Ongelezen bericht door Pavlova »

@ Piet Pruim

Heb je mails hardop voorgelezen net aan mijn partner die intussen met een klusje bezig is, we hebben het samen bescheurd van het lachen hier! Ga vooral zo door!

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@Pruim, lol ga zo door. Ik lach me een kriek.

kaarsje69

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Hoe kom je erop zeg.

Lig letterlijk krom hier.
Het is wel ter lering en vermaak, dus mensen massaal daar een lening aanvragen, kan ook nog wel een id maken met een andere foto, ze zien het verschil toch niet.

Wordt ik plots donner ofzo, wie weet?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Geweldig.

Leuk om zo krom Nederlands / Engels te zien.

Zelf doe ik dit ook wel eens, maar dan in het engels.
Vaak geef ik, als daarom gevraagd word, een bezoekadres van een politieburo op als mijn adres :)
Sommige van die typjes zitten nl. in Amsterdam - dus mijn eigen adres is me een te groot risico....

Pruim.

Meneer Charles is duidelijk nog geen ervaren oplichter. Zijn ID en zijn visitekaartje lijken wel in windows paint gemaakt te zijn.
Ook lijkt zijn google translate niet meer te werkenm hij gaat nu over op engels.
Hello,

Here is my business card and working I.d card see attached file for details .

I look forward to receive your response.
Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

Gesloten