LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
tozetta

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Ongelezen bericht door tozetta »

Zojuist ben ik opgebeld dat ik één van de 19 finalisten ben voor een mini cooper ,door dat ik uitgeloot was als finalist kreeg ik met mijn hele gezin een gratis overnachtingen door heel europa maar De beller moest eerst even goed mijn gegevens controleren zodat hij de gegevens goed kon noteren voor een goldcard van 139,00 waarmee ik met mijn hele gezin Gratis een jaar lang kon overnachten!!. De beller was erg opdringerig ! Ik vertrouwde de situatie al niet helemaal, omdat de beller mij constant er op wees dat de telefoon verbinding erg slecht was<niet dus> en ik duidelijk met JA zijn vragen moest beantwoorden<er stond namelijk een band recorder aan> of mijn gegevens correct waren,dan kon er geen verwarring ontstaan .
De beller met een buitenlands accent vroeg direct ook om mijn bankrekening nummer, toen heb ik het gesprek beëindigd. Het is een sluwe manier om mensen €139,00 af te laten schrijven!<bewijs van die bandrecorder dat je akkoord gaat op hun sluwe vraag stelling> Ze zijn aan mijn telefoonnummer gekomen door de website "moneymiljoenair (weet niet meer precies welke enquête het was. Achteraf erg naïef van me om te denken dat ik daar iets mee zo winnen.

Het is voor mijn zeer ergerlijke dat de medemens door deze makkelijke sluwe truck het slachtoffer kunnen worden.verder zag ik op de Rader site dat er gedupeerde zijn van deze truc ,wie wel hun geld kwijt zijn of het te moeilijk is om het terug te vorderen.
Graag zou ik willen dat Rader er aandacht aan wil besteden in het programma.
Want ik denk dat het om een grootschalig oplichtingpraktijk gaat ,want iedereen heeft wel eens een enquête ingevuld wil horen dat die iets gewonnen heeft,en natuurlijk moeten die gegevens kloppen!!

Dutchrunner

Ongelezen bericht door Dutchrunner »

Beste medegedupeerden,

Vandaag ben ik gebeld door de consuwijzer. Deze heeft mij meegedeeld dat ik (en anderen gedupeerden) in ons recht staan om niet te betalen. Dit vanwege het feit dat ik op verschillende wijze contact heb gezocht met Hotelgoldcard namelijk via de mail opzegging gedaan, en tevens een brief aangetekend heb verstuurd met hun *** Hotelgoldcard erbij. De consuwijzer adviseerde mij tevens niet meer te reageren op hun (Incasso)brieven! Er zal waarschijnlijk op niet al te lange termijn actie worden ondernomen tegen deze malafide bedrijf.

Niet betalen aan deze oplichters!

ellenloriaux

Ongelezen bericht door ellenloriaux »

In november 2009 ben ik telefonisch benaderd of ik de hotelgoldgard wilde proberen, als aanbieding zou ik de hotel international er 'gratis' bij krijgen. Alles zou worden toegestuurd maar als ik het toch niet wilde moest ik binnen 2 weken alles retour sturen en dan was het in orde.
Nadat ik het toegestuurd kreeg heb ik alles bekeken en er vervolgens toch van afgezien en het allemaal retour gezonden met een briefje erbij dat ik geen abonnement zou nemen en dat ik geen toestemming gaf voor het afhalen van het bedrag. Ik heb dit tevens telefonisch en per e-mail bevestigd!
Tot mijn verbazing ontving ik eind augustus 2010 weer de hotelgoldcard en hotel express international card. Nadat ik op mijn bankrekening keek bleek dat ze het bedrag van mijn rekening hadden afgeschreven en dat dit toch ook in 2009 was gebeurd ondanks het opzeggen (aangezien ik de kaarten niet terug had ontvangen ben ik ervan uit gegaan dat het allemaal in orde was en is er dus geen sprake van een abonnement naar mijn idee).
Ik heb toen gelijk de bank opdracht gegeven dit bedrag van 2010 terug te laten storten op mijn bankrekening.
Als reactie van Hotelgoldcard kreeg ik een dreigbrief dat ik binnen een bepaalde tijd het bedrag betaald moest hebben anders zou de vordering uit handen gegeven worden aan een incassobureau. Ik heb toen een aangetekende brief naar hun geschreven met de uitleg dat ik geen abonnement had genomen.
Als antwoord kreeg ik een brief van Direct incasso bureau met het verzoek alsnog de betaling te doen. Ik heb hier vervolgens niet op gereageerd. Inmiddels heb ik nu een tweede brief van het incasso bureau ontvangen met de nodige boetes erbij.
Na het lezen van de andere berichten op de site van radar begrijp ik dat ik nog heel wat meer verzoeken van het incasso bureau zal ontvangen om tot betaling over te gaan.
Ik zal echter niet tot betaling overgaan, kijken wie de langste adem heeft.
Hopelijk gaat radar hier een keer aandacht aan besteden.

joyco

Ongelezen bericht door joyco »

Hiep hoi hiep hoi,

binnen het jaar heb ik een tegemoetkoming in mijn kosten gehad. Was al heel veel eerder beloofd want plots weer een nieuwe kaart was fout in de administratie.

Afgelopen uit? Ik hoop het.

Succes aan eenieder.

SuusJ81

Ongelezen bericht door SuusJ81 »

Ik heb het bedrag kunnen storneren en vervolgens kreeg ik een incasso bureau op mijn nek?!!! Ik heb nu een officiële klachtenbrief sturen naar Hotel Cold Card en een kopie naar het Incasso bureau tav van Mark Grobbink......Is Direct Incasso dan ook nep???

ik zet de inhoud van de brief hieronder.

Augustus jongstleden werd ik telefonisch benader door één van uw call center medewerker met het verhaal over een mooie vakantie naar een land van keuze voor twee personen all inclusive voor €139,90 er zouden geen enkele kosten bij komen werd mij nadrukkelijk verzekerd. In eerste instantie reageerde ik laconiek en dacht dat het een grap was. Na een duidelijke afspraak te hebben gemaakt welke ook op tape is opgenomen zo werd mij verzekerd, dat het bedrag van €139,90 NIET EERDER van mijn rekening zou worden afgeschreven dan bij een eerste boeking. Echter ondanks dat ik nog geen boeking had gedaan zag ik dat het geld van mijn rekening is afgeschreven middels een automatische incasso opdracht. Ik heb hier echter nooit geen toestemming voor gegeven middels een schriftelijke verklaring nog een mondelinge.
Vervolgens heb ik deze dan ook uiteraard gestorneerd en zonder enige aankondiging krijg ik vordering van een Incasso bedrijf. Na een aantal malen geprobeerd telefonisch contact met uw call center te krijgen zonder succes kreeg ik dankzij het Incasso bedrijf een telefoonnummer waardoor ik telefonisch heb afgesproken met één van uw medewerkers stuur ik u deze klachtenbrief. Ook wil ik u laten weten dat ik bij een eerste boeking uiteraard het bedrag zal voldoen en niet eerder. Mocht u hiermee niet akkoord gaan dan zal ik geen gebruik maken van de diensten die u aanbied. U verliest hiermee dus een klant. Ik wil u dan ook verzoeken de opdracht voor de vordering aan het bedrijf Incasso Direct te Arnhem in te trekken. U kunt dit aan Mark Grobbink doorgeven.

dennis1986

Ongelezen bericht door dennis1986 »

hallo alle ik herken heel goed wat jullie bedoelen over Hotel Gold Card

ik heb het probleem ook gehad.
ik heb radio/tv gelderland er bij gehaald
ben bij een live tv uitzending geweest.
en over de klacht van Hotel Gold Card gesproken
binnen een week hat ik me 149 euro en 53.00 euro belkosten op me rekening terug gestord gekregen.

dus mijn advies haal er media of iets bij dat helpt blijkbaar

mvg dennis

KdHTw01

Ongelezen bericht door KdHTw01 »

Ben er helaas ook ingetuind. Spullen teruggestuurd (dom, niet aangetekend) en een bak ellende.
Kan hier in onze "rechtsstaat" nu niets aan gedaan worden.
Wordt helemaal dol van deze activiteiten.

Wel fijn om te zien dat het fors aanpakken van een inbreker in ieder geval niet automatisch meer leidt tot het arresteren van de gedupeerde.

Nu maar hopen dat dit ook gaat gelden voor oplichters en het achterhalen daarvan.

Heb deze mail gestuurd nadat ik notabene een aanmaning had ontvangen met allerlei dreigende taal.

Ik heb het product 29-11-2010 geretourneerd nadat ik heb geconstateerd dat dit produkt onder valse voorwendselen aan mij is verkocht.

Mij werd expliciet gemeld dat dit een eenmalige actie betrof en nu wordt ik geconfronteerd met een lidmaatschap wat stilzwijgend verlengt na de periode van 1 jaar.

Dit is wat ik absoluut niet wil en ik voel mij zwaar belazerd.

Daarbij werd ik ook door de website van RADAR opmerkzaam gemaakt van het feit dat de verkopende partij een zeer dubieuze reputatie heeft en zelfs als een oplichters bende werd afgeschilderd.

Dat gelezen hebbende heb ik het product direct geretourneerd.

Ik heb geen bevestiging ontvangen helemaal niets.

Ik wens niet opgelicht te worden en heb deze zaak uit handen gegeven aan mijn juridisch adviseur

Gelukkig is de incasso op tijd geblokkeerd en dit zal zo blijven.

Ik wens dit product nu niet en nooit niet.

De brutaliteit om een herinnering te sturen met een zeer dreigende toon heeft op mij geen enkele invloed, behalve dan de ergernis dat ik te maken heb met plaatboeven.

De verkopende partij doet iets goed fout en ik niet .

Een overeenkomst gebaseerd op leugens is geen overeenkomst.

Ik hoop dat u flink wat kosten gaat maken om een incassobureau in te schakelen , dan kunnen zij direct contact opnemen met mijn juridisch adviseur.

Ik zal verder mijn kostbare tijd niet meer verdoen aan deze zaak tenzij men mij daartoe dwingt.

Ik dreig nooit , ik doe direct.

Ik zal ook aangifte doen bij de politie van deze poging tot oplichting.

Kees den Hoed

Dit is absurd, na heel duidelijk te hebben gemaakt geen abonnement te willen wordt ik nu aangemaand voor een VERLENGING. !!!!! Zie bijgaande mail.

Dat u , na zeer duidelijk kenbaar te hebben gemaakt, door het terugsturen van alle bescheiden en mijn vorige reacties m.b.t. uw handelwijze, dat ik geen abonnement wil en ook niet heb besteld verzoek ik u vriendelijk doch dringend mij uit uw bestand te schrappen en mij niet meer lastig te vallen.

Uw dreiging met een incassobureau maakt geen enkele indruk daar dit bureau geen enkel rechtsgeldig argument heeft om uw opdracht uit te kunnen voeren.

Nogmaals, een overeenkomst gebaseerd op bedrog en onwaarheden is geen overeenkomst en zal derhalve ook geen vervolg hebben wat mij betreft.

Duidelijker kan ik het niet maken , mogelijk wel vervelender voor u.

Ook deze herhaalde poging zal worden gemeld bij TROS Radar en toegevoegd worden aan de vele andere meldingen.

Ik overweeg om alle gedupeerden te verenigen en gezamenlijk voor u deze handelwijze onmogelijk te maken.

Ervan uitgaande dat dit resulteert in de door mij gewenste reactie hoop ik hier geen tijd meer aan te hoeven besteden.

--------------------------------------------------------------------------------

Van: Hotelgoldcard [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 10 maart 2011 14:26
Aan: [email protected]
Onderwerp: Verlenging goldcard: 2e betalingsherinnering

hotelgoldcard

Geachte heer den Hoed,

Helaas mochten wij uw betaling voor uw abonnement op de goldcard of voucher ook na onze vorige herinnering niet ontvangen.

Het verschuldigde bedrag van € 149,- is daarom verhoogd met € 25,-

Om verdere kosten te voorkomen verzoeken wij u dringend om het nu verschuldigde bedrag van € 174,- binnen 3 dagen over te maken op ING rek nummer 4494534 gebruikmakend van het volgende betalingskenmerk: V631.

Mocht betaling wederom uitblijven dan zullen wij de vordering zonder verdere waarschuwing overdragen aan onze gerechtsdeurwaarder. Naast een verhoging met nogmaals € 25,- zult u ook geconfronteerd worden met hoge incasso- en deurwaarderskosten.

Laat u het daarom niet zover komen en betaal op tijd!

Met vriendelijke groet,
Linda Maarschalkerweerd
Hotelgoldcard Ledenadministratie

Postbus 1031
6201 BA Maastricht
Laatst gewijzigd door KdHTw01 op 10 mar 2011 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

thecla222

Ongelezen bericht door thecla222 »

Ook ik wil even klagen.Heb vorig jaar telefoon gehad over de card en dacht; hey, misschien wel leuk voor de kinderen. Ik moest een bandje bevestigen en onderbrak haar steeds omdat ik nog vragen had. Zo ook heb ik gevraagd of dit eenmalig was. Ja, zei ze maar nu moest ze weer het bandje opnieuw afspelen omdat ik haar steeds onderbrak.
Ik heb geen gebruik gemaakt van de card, eigen stomme schuld. In nov kreeg ik een brief waarin stond dat ik een nieuwe card had ontvangen ( nooit gezien of gehad) en dat ze 140 euro zouden af boeken.
Ik heb mijn best gedaan om een telnr te zoeken maar kreeg een engels sprekende vrouw aan de lijn die zei dat dit nr niet meer bestond. Ondertussen heb ik via de bank een terugboeking gedaan. Dit ging meteen zonder trubbles.
Hierna een brief gekregen dat ze het incassobureau gaan in schakelen. Ik had toen wel een tel en heb mijn beklag gedaan. Ze zei dat het een abonnement is en ik dus zelf op moet zeggen 2 maanden van te voren. Ik moet dus betalen en wel binnen 5 dagen. Ik betaal niets en wacht wel af. Wat is jullie advies????

fatin

Ongelezen bericht door fatin »

Ik ben vandaag benaderd door een persoon die mij mededeelde dat ik een vakantie heb gewonnen voor 4 personen en dat ik meeding voor de minicooper ik werd ook gebeld en zogenaamd was de verbinding heel slecht. De persoon die mij heeft gebeld sprak met een buitenlands accent en sprak heel onduidelijk, ik ben er met open ogen ingetrapt de persoon in kwestie was zeer kortaf. Op een gegeven moment vroeg hij naar mijn rekening nummer ik wilde die in eerste instantie niet geven maar de man verzekerde mij ervan dat zodra ik de vakantie boek er op dat moment een bedrag van € 139 van mijn rekeningnummer word afgeschreven ik heb contact opgenomen met de bank na het lezen van dit forum en ik kon mijn rekeningnummer voor de incasso zogenaamd alleen blokeren als ik het tegenrekeningnummer heb. Wie kan mij daarbij helpen. Ik krijg volgens die persoon aan de telefoon donderdag de spullen voor de vakantie, maar ik begrijp nu dat het pure oplichterij is. Ook kreeg ik een nummer dat ik kon bellen indien de verbinding werd gebroken ik heb het nummer gebeld nadat ik klaar was met het gesprek en toen kreeg ik nummer niet in gebruik.

Wie kan mij dringend helpen met het desbtreffende tegenrekening zodat ik dit zo spoedig mogelijk doorgeven aan de bank.

grt

ehaaijer

Ongelezen bericht door ehaaijer »

Ook wij zijn op gelicht.
In september 2010 kon ik een gratis weekend weg.
Of ik dat wilde.
Nou ja gratis is altijd goed.
Ik zou dan ook een info pakket opgestuurd krijgen met een hotel kaart.
Omdat wij net 3 weken met vakantie gingen heb ik gevraagd of ze dat pakket na 20 September konden opsturen omdat je maar 14 dagen opzeg termijn zou hebben.
Daarna zou een bedrag van 139,90 afgeschreven worden .
Nou die 139,90 was er gelijk afgehaald.
Dit bedrag natuurlijk onmiddelijk terg laten boeken en de info rotzooi weer terug gestuurd.
De volgende dag gebeld maar daar moet je heel veel geduld voor hebben.
Ook heb ik toen een mail gestuurd dat we niet in zee gaan.
Vandaag de zoveelste dreigbrief gekregen met als onderwerp

Aankondiging gerechtelijke procedure
dossier nummer D101078536
Binnen 5 dagen betalen en nog een zin met Blijft u ook nu weer in gebreke, zult u onverwijld in rechte betrokken worden..
Wat dat ook mag beteken.
En nog veel meer tekst natuurlijk.

Het bedrag hebben ze inmiddels verhoogd naar 198,60
Het doorkiesnummers en email adres op deze brief zijn afgesloten of ze werken niet..
Ik laat het er maar bij en reageer nergens meer op.
Ik denk niet dat ze loonbeslag zullen gaan toepassen voor 198,60

Eddy Haaijer Krimpen aan de Lek :cry: :lol:

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Dit geldt voor alle hotelkorting kaarten / organisaties, trap er gewoon niet in. Via het internet kan je bijna overal hotels met dikke korting boeken, zeker wanneer er behoorlijk wat kamers leegstaan. Waarom zou je voor deze korting extra betalen ?

Wanneer iemand aan belt, op belt danwel je op straat aanspreekt over een hotel kortings actie, gewoon direct nee zeggen.

fatin

Ongelezen bericht door fatin »

Hallo wie kan mij aub helpen aan het adres van deze oplichters ik wil graag heel de zooi terrugsturen maar ik heb geen adres en het rekeningnummer zodat ik dit kan doorgeven aan de bank zodat alles geblokkeerd word ik heb zaterdag die card gekregen tegen mij hebben ze gezegd dat het geld pas afgeschreven word zodra ik er gebruik van maak. maar na het lezen van alle berichten blijkt het pure oplichterij.

Help help

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

fatin

Adres HotelColdCard

Naam: Mat Consultancy
Vestigingsadres: Stadsring 181
Vestigingsplaats: 3817BA Amersfoort

KvK-nummer: 30212067 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Administratief medewerker:
Henk Binnendijk

Werkt met het callcenter:

Naam: Sell-IT B.V. i.o.
Vestigingsadres: Boerenzwaluw 31
Vestigingsplaats: 3956RX Leersum

Internetadres: www.sell-it.nl
KvK-nummer: 30265425 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Note: een telefoonnummer heb ik niet.

Maxiem.

pietsnel

Ongelezen bericht door pietsnel »

Ja dames en heren, ik ben er ook in gestapt met twee benen.

De belofte van de geaccenteerde dame van het callcenter bevatte maar slechts 4 leugens.
1) ik kon met mijn hele familie op vakantie, je mag met zijn 2en. 2) het zou gratis zijn, je moet voor een vast bedrag per persoon eten in het hotel wat ongeveer neer komt op een overnachtingsprijs. 3) ik kon overal naartoe waar ik maar wilde. Volgens mij valt bv Bali daar ook onder maar er zijn slechts een aantal hotels in Europa te boeken. 4)Ik kon mij ook via email afmelden als ik er van af wilde, dit kan natuurlijk alleen door het pakket terug te sturen.

Dit heb ik inmiddels aangetekend gedaan, ik heb ze de eerste dag een mail gestuurd waarin ik om antwoord vroeg maar kreeg natuurlijk geen reactie.
Nu zou ik 2 zaken willen hebben: Maxiem, bedankt voor alle gegevens maar ik zou ook graag een rekeningnummer willen hebben om dat alvast te blokkeren en het volgende wat ik zou willen is dat Radar aandacht aan deze oplichters besteed. Ik kom wel nar de studio!!! Alvast bedankt Tros

buffy1967

Ongelezen bericht door buffy1967 »

Nou helemaal mee eens met de tekst hierboven!!

Ook ik ben de dupe geworden van dit spelletje..
word nu ook bedreigd met een deurwaarder enz.. laat maar komen ik heb nergens voor getekend! Ben met dit gebeuren wel na een juridisch loket geweest die ook veel over Hotelgoldcard te vertellen had!! Heb netjes me ding gedaan wat me opgedragen is door een jurist maar Hotelgoldcard blijft maar door gaan!!
KUNNEN WE NIET MET ZIJN ALLE SAMEN BUNDELEN EN ER IETS MEE DOEN???rechtzaak handtekeningenactie enz zeg het maar en ik doe mee!! :evil:
Er mogen niet meer mensen de dupe worden van deze praktijken!!

pietsnel

Ongelezen bericht door pietsnel »

Wordt het niet gewoon tijd dat Radar, Tros opgelicht, Kassa of Albert Stegeman deze jongens eens aan de tand voeld?!

ik heb trouwens nog geen ellende met deurwaarders enzo. Ik heb het pakketje dat ik gekregen had aangetekend retour afzender gestuurd, de afzender een mail gestuurd dat het eraan kwam en het nummer van de verzending erbij gezet.
Daarna heb ik de bankrekeningnummers van deze schurken laten blokkeren, tot nu toe mis ik nog geen geld en heb ik geen post meer van ze ontvangen.

Sterkte allemaal.

ladydoef

Ongelezen bericht door ladydoef »

Wij zijn ook gebeld. Toch vertrouwde we het niet helemaal. Hebben gevraagd of zij later wilde terug bellen. Nu lees ik dit forum en kunnen wij nog afhaken! Bedankt!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hoe dom kun je zijn om op een aanbieding als deze serieus in te gaan. Gedupeerde sterkte en welkom in de boze echte wereld.

rvanhout

Ongelezen bericht door rvanhout »

:x het is toch niet te geloven dat een verkoop praatje aan de telefoon die elke amateur kan bewerken tot een verkoop contract .Als bewijs word gezien door de rechtbank en banken. Er moet een Europese wetgeving komen die dit onmogelijk maakt en alleen contracten die zijn ondertekend door de rechts gebonden persoon die zich ook als zodanig hebben gelegitimeerd als echt contract zien. Kan heel simpel je word gebeld of je interesse heb krijgt papieren opgestuurd stuurt die terug met een copie ide werkt prima bij mobile/telefoon contracten nooit geen problemen gehad.
nu een telefoontje gehad mijn zoon heeft het eèn en ander gezegd en zie hier het resultaat geld word zomaar van de bank geschreven telefonisch geen doorkomen aan complete waanzin en onbegrijpelijk, snap werkelijk niet dat er geen enkele politieke partij(en)zich hier niet mee bemoeit . :?:
het is zoals altijd als het om de burger gaat ze zoeken het maar uit ja om de vier jaar mogen we even langskomen.

rvanhout

Ongelezen bericht door rvanhout »

inmiddels via de site - www.sell-it.nl - een reactie gestuurd naar het bedrijf wat deze telefoontjes rondstrooit en vele slachtoffers maakt

ik en vele mensen met mij zijn door uw bedrijf misleid en op een schofterige manier lid gemaakt van een hotelgoldgard .
De methode die uw organisatie gebruikt in de strijd om mensen van hun geld af te brengen grenst werkelijk aan het ongelofelijke.Jullie zijn en leven aan de onderkant van de maatschappij.Ik zal dan ook niet met dit opgedrongen lidmaatschap akkoord gaan en werkelijk alles doen om zowel jullie als hotegoldgard aan te pakken.Dat er nog mensen zijn die dit via de telefoon doen grenst aan het ongelofelijke.

laten wij met zoveel mogelijk mensen deze twee organisatie,s aanpakken en van de verkoop en telefoon lijn af schoppen. :twisted:

Gesloten