@ Joekelaar,
als u kunt aantonen dat alles in orde is, en alles (op tijd) betaald is het simpel.
Dan is het onjuist, en als men door blijft gaan, is het afpersing/oplichting.
Doe gerust aangifte - of neem contact op met rechtsbijstand/juridisch loket.
Administratieve fouten, als dit het al is, mogen nooit op onschuldigen afgewenteld worden.
Succes.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vesting Finance
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Vesting Finance
Ik begrijp niet waarom een zorgverzekeraar als Zilveren Kruis/Achmea met zo'n onbetrouwbaar incassobureau in zee gaat!! Goeie zaak Achmea.
Ik heb een brief gekregen van Finance voor een vordering van .... 3,62 euro!
Natuurlijk staan in de brief van Finance verkeerde bedragen enzo. ZK Achmea verwijst inderdaad naar het incassobureau.
Dit is toch te genant voor woorden; je zou er heel hard om moeten lachen als het niet zo triest was....
O ja, inmiddels heb ik mijn enorme schuld aan Achmea betaald.
Ellen de Zeeuw
Ik heb een brief gekregen van Finance voor een vordering van .... 3,62 euro!
Natuurlijk staan in de brief van Finance verkeerde bedragen enzo. ZK Achmea verwijst inderdaad naar het incassobureau.
Dit is toch te genant voor woorden; je zou er heel hard om moeten lachen als het niet zo triest was....
O ja, inmiddels heb ik mijn enorme schuld aan Achmea betaald.
Ellen de Zeeuw
Re: Vesting Finance
Dat snap ik ook niet dat een organisatie als Achmea met een stuntellige club als Vesting Finance samenwerkt.
Let op dat je bij het betalen van de rekening geen extrakosten als registratiekosten / administratiekosten etc. betaald. Vesting Finance heeft namelijk een handje van om extra geld uit de zakken te kloppen. Tevens vinden ze het heel normaal om dubbele incassokosten te rekenen. Let erop dat die niet betaald worden!

Let op dat je bij het betalen van de rekening geen extrakosten als registratiekosten / administratiekosten etc. betaald. Vesting Finance heeft namelijk een handje van om extra geld uit de zakken te kloppen. Tevens vinden ze het heel normaal om dubbele incassokosten te rekenen. Let erop dat die niet betaald worden!