| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten over tele 2
Re: klachten over tele 2
Bij mij exact hetzelfde verhaal, pakte de telefoon op en tot mijn verbazing een bandje van Tele2 dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Hierop gebeld naar klantenservice waar ik een mevrouw aan de lijn kreeg die mij vertelde dat ik de rekening van januari niet betaald zou hebben. Op mijn vraag waarom Tele2 dit mij dan niet heeft laten weten, kreeg ik te horen dat dit naar mij verstuurd zou zijn, en dat Tele2 niet aansprakelijk was voor het wel of niet goed bezorgen van de post. Ik heb mijn hele postmap doorgebladerd, maar ben nergens bericht van Tele2 tegengekomen, een laatste herinnering was van begin december 2009, en de rest van de rekeningen zijn keurig betaald. Aangezien ze het geld een dag voordat mijn salaris kwam het geld automatisch van de rekening is gehaald, bleek dit zijn te gestorneerd. Duidelijk, maar laat mij dit dan even weten, zodat ik er alsnog voor kan zorgen dat ik dit alsnog even overmaak. Deze mevrouw vertelde dat ik niet alsnog zou kunnen betalen, daar de rekening inmiddels bij een incassobureau ligt ( Voor een bedrag van 21,70..) waar ik trouwens ook nog niets van heb gehoord. Op mijn vraag waar ik dan een klacht kon indienen, daar ik niets heb gehoord van Tele2 kreeg ik het volgende antwoord: ik kon geen klacht indienen daar Tele2 een uitstekende service verleende, en ze toch niets met deze klacht zouden doen...!?! Ik moest maar een brief sturen naar het TNT over de slechte bezorging.... Ik heb geantwoord dat ik dit heel raar vindt, daar normaal gesproken klachten worden geinventariseerd om verbetertrajecten in te zetten, en nu ik op deze site dat ik niet de enige ben met dit probleem, lijkt mij dit voor de kwaliteitsmanager wel handig om te weten. Ik vraag mij af of er ook een mogelijkheid is om de herinnering die zou zijn verstuurd op te vragen, als deze brief uberhaupt is verstuurd, want ik bewaar al mijn post en rekeningen keurig in mappen, en er zit sinds het begin van dit jaar niets tussen van Tele2. Ik wacht de brief met waarschijnlijk een verdrievoudigd bedrag van het incassobedrijf af, en zeg Tele2 op, waar ik al vanaf het begin, met een eenvoudig dialertje, bijzit. Ik ben diep teleurgesteld in de "uitstekende service waar geen klacht tegen in te brengenis"! De naam van de medewerkster van klantenservice is bij mij op te vragen ivm de privacy.
Re: klachten over tele 2
ja het is een bekend verhaal, ik heb nu met tele 2 afgesproken dat ze mij een rekening sturen naar mijn huisadres en dat ik het niet meer per mail wil hebben, vorige maand hebben ze dit dus ook gedaan, nu heb ik nog niks gezien
Maar misschien kun je danielle van tele2 eens mailen, dan word je gelukkig wel snel geholpen (was bij mij het geval) en ze hebben zich aan hun woord gehouden, alleen jammer dat de btw zo hoog is bij tele2
Ook wij maken ons abonnement op en stoppen er mee, dat scheelt me 5 euro aan btw per abonnement x3 dan gaan we over op pre paid
angel
Maar misschien kun je danielle van tele2 eens mailen, dan word je gelukkig wel snel geholpen (was bij mij het geval) en ze hebben zich aan hun woord gehouden, alleen jammer dat de btw zo hoog is bij tele2
Ook wij maken ons abonnement op en stoppen er mee, dat scheelt me 5 euro aan btw per abonnement x3 dan gaan we over op pre paid
angel