LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [Hi] Eindeloos online wel echt eindeloos?
Re: [Hi] Eindeloos online wel echt eindeloos?
Hoever wil je gaan ? Ik denk dat je redelijk de druk op KPN zet, en deze zal niet wijken.. want er is in de algemene voorwaarden (waarvoor je getekend hebt) opgenomen dat er FUP is.. Hun moeten alleen aantonen dat je eroverheen zit.
Tja....'t gaat me eigenlijk ook meer om het principe. Ben over iets meer dan een maand van m'n KPN abo af (dan loopt het af....en stap ik over naar T-Mobile)...Ravx schreef:Hoever wil je gaan ? Ik denk dat je redelijk de druk op KPN zet, en deze zal niet wijken.. want er is in de algemene voorwaarden (waarvoor je getekend hebt) opgenomen dat er FUP is.. Hun moeten alleen aantonen dat je eroverheen zit.
Waarom T-Mobile ?:-p Ik ben eigenlijk al jaren klant van Vodafone en nooit problemen gehad !
Omdat ik zakelijk nog wel wat issues heb met Vodafone (slecht/geen bereik), m'n vrouw heeft T-Mobile (Family bundel it is) enneh....de FUP 'schijnt' bij Vodafone ook niet je van het te zijn.Ravx schreef:Waarom T-Mobile ?:-p Ik ben eigenlijk al jaren klant van Vodafone en nooit problemen gehad !
Zelfde voor T-moible, kijk goed naar de voorwaarden zie wat uit en bijgesloten is Zal vast wel een regel toegevoegd zijn waarin iets staat over de FUP.. Idem voor gebruik van family dacht ik.
FUP bij T-Mobile (iig mbt snelheidsverlaging) is 2GB (die zijn tenminste duidelijk!) en familiy = idd 1000 minuten/sms per maand per 'family-member'.Ravx schreef:Zelfde voor T-moible, kijk goed naar de voorwaarden zie wat uit en bijgesloten is Zal vast wel een regel toegevoegd zijn waarin iets staat over de FUP.. Idem voor gebruik van family dacht ik.
Lijkt me wel een schopje waard.
Op het Tweakers-forum houden een aantal Hi klanten hun dagelijkse/maandelijkse dataverbruik nu bij om eens te kunnen vergelijken wat nu eigenlijk de grens is waarbij Hi geautomatiseerde SMS'jes naar hun klanten verstuurt.
Ik, en met mij een flink aantal anderen, vind het zeker het uitzoeken waard waarom KPN (Hi) geen inzage kan (wil ?) geven in het dataverbruik van je eigen bundel en wat dan per maand nu eigenlijk het gemiddelde verbruik is van alle Hi klanten.
Het begint er steeds meer op te lijken dat Hi simpelweg een vaste grens heeft ingesteld van rond de 250Mb (max) per maand en dat meer en meer Hi klanten tegen die grens op lopen. Gezien het feit dat het laatste jaar er steeds meer data wordt verbruikt door de smartphones (welke Hi zelf ook nog eens aanbiedt) is het op zijn minst vreemd te noemen dat de grens van 250Mb p/mnd nog steeds gehanteerd wordt. Let wel: dit zijn vermoedelijke grenzen want als je Hi belt krijg je telkens andere verhalen te horen en kan niemand je zeggen wat je verbruik is (geweest).
Kassa, is dit niet een onderwerp wat eens uitgezocht kan worden door jullie ?
Op het Tweakers-forum houden een aantal Hi klanten hun dagelijkse/maandelijkse dataverbruik nu bij om eens te kunnen vergelijken wat nu eigenlijk de grens is waarbij Hi geautomatiseerde SMS'jes naar hun klanten verstuurt.
Ik, en met mij een flink aantal anderen, vind het zeker het uitzoeken waard waarom KPN (Hi) geen inzage kan (wil ?) geven in het dataverbruik van je eigen bundel en wat dan per maand nu eigenlijk het gemiddelde verbruik is van alle Hi klanten.
Het begint er steeds meer op te lijken dat Hi simpelweg een vaste grens heeft ingesteld van rond de 250Mb (max) per maand en dat meer en meer Hi klanten tegen die grens op lopen. Gezien het feit dat het laatste jaar er steeds meer data wordt verbruikt door de smartphones (welke Hi zelf ook nog eens aanbiedt) is het op zijn minst vreemd te noemen dat de grens van 250Mb p/mnd nog steeds gehanteerd wordt. Let wel: dit zijn vermoedelijke grenzen want als je Hi belt krijg je telkens andere verhalen te horen en kan niemand je zeggen wat je verbruik is (geweest).
Kassa, is dit niet een onderwerp wat eens uitgezocht kan worden door jullie ?
Laatst gewijzigd door mvveelen op 02 jun 2010 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben degene die zich bezig houdt met het verzamelen van de gegevens. Mocht je het formulier willen invullen. Ga dan even naar deze link om dit te doen.
De gegevens zijn op verzoek wel door Radar in te zien
De gegevens zijn op verzoek wel door Radar in te zien
Ik heb 'm toch maar even ingevuld ondanks dat ik het exacte aantal MB's niet precies meer weet (wel ongeveer). Deze maand heb ik de teller weer op 0 gezet en hou ik het weer bij. Zit na 1,5 dag al op 25MB, dus dat gemiddelde waar Hi het over heeft van 25MB per maand (!!) kan nooit kloppen.
Heel goed. Op zich is het niet ERG dat je niet 'exact' weet wat je per maand verstookt, zolang je de gegevens maa rinvult als je BOVEN de zogeheten FUP van KPN uitkomt.mvveelen schreef:Ik heb 'm toch maar even ingevuld ondanks dat ik het exacte aantal MB's niet precies meer weet (wel ongeveer). Deze maand heb ik de teller weer op 0 gezet en hou ik het weer bij. Zit na 1,5 dag al op 25MB, dus dat gemiddelde waar Hi het over heeft van 25MB per maand (!!) kan nooit kloppen.