LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten TNT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
esilmare
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2010 10:01

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door esilmare »

Wat herkenbaar!! Ook ik ben reeds meerdere verzendingen kwijt geraakt via TNT-post!!! In totaal aan ongeveer 150 euro waarde. En als ik over TNT klaag, blijk ik niet de enige te zijn...iedereen heeft wel eens iets dergelijks meegemaakt bij TNT!!

Mijn klomp brak, toen ik vorige week een pakket van de buren kreeg aangeboden. Het was een aangetekende verzending!!! Of ik het pakket in ontvangst wilde nemen en 'even tekenen'. Toen ik dat weigerde omdat ik dat echt niet gepast vond, is de beste man naar de buren gegaan en probeerde het daar!

Ik heb bij de laatste keer de stoute schoenen aangetrokken en naar TNT gemaild.
Na heel wat pogingen (de laatste keer heb ik mijn klacht gewoon 30 keer achter elkaar verzonden en jawel...ik kreeg antwoord!)

Maar het antwoord bestaat uit een relaas 'hoe goed ze wel niet zijn'en hoe goed ze aan de wettelijke eisen voldoen.....(zucht)

Ik hoop dar Radar eens aandacht gaat besteden aan TNT, ze zijn natuurlijk ook de enige aanbieder van postbezorging en dat maakt dat ze geen marktwerking kennen....dus kwaliteit of niet, mensen moeten toch wel gebruik maken van TNT.

Ik ben in ieder geval klaar met TNT en klaar voor een andere aanbieder op deze markt!!!!!!!!!

-Emma-

Hierbij de reacttie van TNT:
Geachte mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u u aangeeft zich zorgen te maken over de kwaliteit van de postbezorging. Graag wil ik hierop reageren.

Wij doen er alles aan om de post op tijd en op het juiste adres te bezorgen, juist ook in deze tijd van veranderingen. Van alle zakelijke en consumentenpost samen wordt meer dan 96% de volgende dag op tijd bezorgd. Dit cijfer is de afgelopen 5 jaar constant tussen de 96% en 97%. Er is dus geen sprake van een structureel kwaliteitsprobleem.

Voor brievenbuspost geldt zelfs een wettelijke norm. De postwet verplicht TNT Post om 6 dagen per week post te bezorgen. De postwet stelt daarbij eisen aan de kwaliteit: gemiddeld per kalenderjaar moet TNT Post ten minste 95% van die post binnen 24 uur bezorgen. TNT Post zit over de afgelopen maanden van 2010 ook boven deze wettelijke norm.

Natuurlijk blijft de postbezorging mensenwerk, dus gaat er incidenteel wel eens wat mis. Daar spreken we elkaar op aan, juist om de hoge kwaliteit te waarborgen. Dat is ons werk. Iedere dag weer, 6 dagen in de week. Niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst!

Indien het om een zending met een herkenbare inhoud gaat, is het voor de afzender mogelijk om een navraag op te starten. Alle post die niet bezorgd kan worden komt namelijk terecht bij de afdeling Onbestelbare Stukken. Zij registreren alle post met een herkenbare inhoud. De afzender van het poststuk kan via een formulier navraag doen naar de vermiste zending/inhoud.

Dit navraagformulier kan de afzender opvragen via de button "Klantenservice" op de website http://www.tntpost.nl of op telefoonnummer (058) 233 33 33. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.

Heeft u toch nog vragen laat het mij dan gerust weten.


Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

XX XX (naam medewerker)
Klantenservice TNT Post

http://www.tntpost.nl

robbie409
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010 18:27

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door robbie409 »

Afgelopen week heeft TNT Post het wel heel erg bont gemaakt.

Ik heb een horloge verstuurd naar Eindhoven. Wat aankomt is de band. Die zat dus aan het horloge vast !! Iemand heeft de moeite genomen een bubbel-enveloppe die met verpakkingstape afgesloten was te openen, de bubbel-toestand om het horloge te verwijderen en de stalen band van de kast af te halen. En dan weer door versturen...
Een briefje erbij, met een zwakke verontschuldiging.

En gisteren een ander geval, twee horlogebanden verstuurd, en er komt een gehavend pakketje aan, met een zelfde briefje. Met 1 band over.

Afbeelding

Ik begin te denken dat hier in Hilversum iemand weet dat ik veel horloges verzend... Als straks pakketpost ook mijn spullen gaat onderscheppen kan ik wel stoppen met de webshop :(

thieuster
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010 23:03

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door thieuster »

... en ter aanvulling van alle ellende hierboven: TNT pakket heeft haar zaken in het buitenland ook niet voor elkaar. De Britse businesspartner van TNT heet HDNL. Ieder pakket dat per TNT pakket naar GB wordt gestuurd, wordt dus bezorgd door HDNL. Of... niet bezorgd. Adressen worden als 'niet bestaand' geclassificeerd. Pakketjes worden gestolen en de handtekeningen voor ontvangst worden vervalst.

Even googelen op HDNL levert een Britse zuster-site van Tros Radar op (www.reviewcentre.com) met 1900 (!!) klachten over de service van HDNL in GB! Je zou toch mogen verwachten dat TNT betere businesspartners weet te kiezen en geen schurken de kans geeft om je pakket te 'bezorgen'!

thijmo
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2009 10:56

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door thijmo »

Tnt......... wat een bedrijf. De persoonlijke misere hier is natuurlijk vervelend maar goed het is eigenlijk nog een klein wonder dat de postbodes en bezorgers uberhaupt nog brieven bezorgen. Als de werknemers van tnt de post net zo zouden behandelen als tnt zijn werknemers dan zou iedereen zijn eigen brieven moeten bezorgen. En even voor de duidelijkheid het is juist de liberalisatie die de kwalitiet van diensten onder druk zet. Er moet winst gemaakt worden en het maakt niet hoe.

Boersmaatjes
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:13

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Boersmaatjes »

Heel herkenbaar allemaal,
afgelopen zomer kwamen 3 envelloppen met inhoud niet bij mij aan,
waarvan er 2 zelfs op dezelfde dag bezorgd hadden moeten worden.
Ik heb dit gemeld bij de TNT, maar ook nul op het request gekregen.
Toen er de week daarna weer een envellop niet aankwam, heb ik zelfs de TNT gevraagd of ik toevallig dezelfde postbezorger had als die week daarvoor......
Zover ga je dus, je vertrouwd niemand meer.

Maar wat ik afgelopen week hoorde slaat echt alles:
Een pakketje werd bezorgd tijdens een weekje weg
en was door de bezorger maar in de oud papier container gelegd.
Dat stond ook wel op het briefje dat door de deur gegooid was.....
Maar goed dat de bewoners terug kwamen voordat de bereidwillige buren als service even de oud papier container bij de weg gezet hadden.....

Maar je kunt ook een brief oid afgeven en vragen om een stempel als bewijs dat je het verstuurd hebt. Soms doen ze daar moeilijk over, maar na de vermissingen heb ik TNT daarover gebeld, en zij zeiden dat dat ook mogelijk was. Dus met een stempel heb je echt bewijs dat je envellop verstuurd is
en kan iemand op MP oid je nooit betichten van oplichtingIk laat tegenwoordig alles wegen op het postkantoor en pin dan vervolgens dit bedrag. Dan weet ik precies wanneer het verstuurd is en heb daar ook een bewijsje van. .
Mijn adres wordt door TNT nu extra gecontroleerd, moet zeggen dat nadien nog niet alles is aangekomen, bijv post van mijn werkgever.

PasQ
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2010 18:19

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door PasQ »

Helaas, ik ben dus niet de enige die woest is op dit bedrijf.....Ik heb tot 2 weken geleden aardig goede ervaring met TNT gehad, altijd alles aangekomen.

Ik koop regelmatig wat spelletjes (oa Nintendo en XBOX) via marktplaats voor koopjes, en die kwamen altijd keurig een dag nadat ze gepost waren bij me thuis aan. Sinds 2 weken, eigenlijk sinds de eerste stakingen zijn begonnen, heb ik tot twee keer toe mijn spel niet ontvangen. Alle overige post wel, maar deze enveloppen niet. Hoe opvallend? Ik weet zeker dat ze gewoon verzonden zijn door de verkoopsters, want deze zijn bekend bij me. Afgelopen woensdag is er een spel gepost, ivm de stakingen zou deze donderdag en vrijdag niet bezorgd worden, dus vandaag. Ik heb alle algemene post gewoon ontvangen vandaag, maar het spel zat er niet tussen. Ik ben lid van de Viva, deze wordt altijd op vrijdag bezorgd, nu kwam ie vandaag, dus waarom zou een spel dat woensdag al gepost is er vandaag dan niet kunnen zijn? En dan heb ik het nog niet gehad over een ander spel dat notabene 2 weken geleden al is verstuurd, die is ook nog steeds niet binnen.

Gelukkig gaat het hier maar om enkele tientjes, ongeveer 29 euro uit mijn hoofd. Maar dan nog, het idee dat je post gewoon gestolen zou worden. Ik kan en wil het me bijna niet voorstellen, maar als ik de berichten van anderen lees duidt het er toch op dat medewerkers van TNT zo brutaal zijn om eens even je post te openen om te kijken of er iets voor hen bij zit..... En net zoals genoemd: een klacht indienen helpt niet, ik krijg slechts een slap excuus van de TNT Medewerker en de mededeling dat de post waarschijnlijk vermist is. Zucht, dat wordt voor mij dus maar geen kostbare spullen meer verzenden.

niels.k
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010 18:52

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door niels.k »

er verdwijnt teveel post, komt regelmatig iets niet aan. bv senseo dubbele padhouder. TNT nederlands diefstal bedrijf nr1. :evil:

ramona1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2011 15:49

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door ramona1982 »

argh, ook ik ben zó vreselijk kwaad op de tnt!
vooral de reactie die je op je klacht krijgt is erbarmelijk...het standaard riedeltje word opgelezen, en voorui,t je krijgt er nog een excusses bij (waar je uiteraard helemaal niets mee kan) en daarmee is de kous af.
tnt heeft ons ondertussen ook een heleboel geld gekost.

vanaf december (wat ik weet iig) krijg ik weinig tot geen post meer van de tnt.
geboortekaartjes kerstkaartjes brieven van de belasting, bekeuringen noem maar op. van de week stond er een deurwaarder bij ons aan de deur met een flinke rekening van een bekeuring die zo was opgelopen door verhogingen enz dat ik wel even stijl achterover viel van schrik! wij hebben de eerste, laat staan de herinneringen en verhogingen nooit gehad!!
ook mijn telefoon die gerepareerd werd via t-mobile, en terug word verstuurd via de post, heb ik nooit ontvangen!! (blackberry) en is de 14/1/11 al verstuurd!!

als ik de eerste keer mijn klacht bij tnt neerleg word ik afgescheept met een"helaas kan ik verder niets voor u doen, want ongeregistreerde post is eigenlijk niet na te trekken. sorry en we zullen extra opletten op uw post". nou blijk baar niet dus, want daarna is dus dit grapje met mijn telefoon gebeurd. bij de tweede klacht krijg ik EXACT hetzelfde mailtje terug!

ik vind het echt schandalig! je kan ze dus niets maken, lekker simpel zeg!
en ondertussen heeft het mij al heel veel geld gekost Sad

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

Wij hebben op 10 december 2010 een aangetekende brief verstuurd met handtekening retour, dit stuk moest voor 23 december bij een bedrijf binnen zijn ivm onze bankgarantie van onze nieuwbouwwoning dus een belangrijk stuk.
Het is dus netjes optijd verstuurd en de kosten waren 8 euro hiervoor.
Na een paar weken (staking zat er ook nog tussen) nog geen handtekening retour gehad dus gekeken op tracktrace.nl en daar stond dus dat de brief inderdaad op 10 december is opgehaald en het was nog in sorteercentrum (al een paar weken dus)
Gebeld naar TNT en die hebben het nagekeken en zeiden dat ze dit nog nooit mee hadden gemaakt dat het na een paar weken nog steeds in sorteercentrum is.We kregen een klachtenformulier thuis wat ingevuld moest worden en alle bewijzen mee sturen , bonnetje met barcode enz.
Na een paar weken kregen we een antwoord , ze hebben na onderzoek de brief niet kunnen vinden en we hadden recht op schadevergoeding van 50 euro.
We moesten even een briefje terug sturen of het niet alsnog was bezorgd bij het bedrijf en onze rekeningnummer moesten we doorgeven.
Gister kwam er een brief van TNT dat ze niks meer kunnen doen in het onderzoek, de brief is gewoon spoorloos en ze boden hun excuses aan en de 50 euro wordt zo snel mogelijk op de rekening overgemaakt.
Helaas is onze bankgarantie wel verlopen en is onze klacht met betrekking van ons nieuwbouwhuis niet binnen die garantie verholpen.

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

Het is toch niet te geloven, schreef ik gister nog dat we een schadevergoeding zouden krijgen, komt vandaag de post met de betreffende handtekening retour die 2 maanden onderweg is geweest.
Ben benieuwd of we nu die schadevergoeding nog krijgen..........

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door JtC »

Ik moet zeggen dat ik toch particulier en zakelijk behoorlijk wat verstuur met TNT, zowel brievenbuspost als paketten, maar ik herken dus absoluut niet de in dit topic aangekaarte problemen. Vreemd hoor...

Sunnydream
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 19:52

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Sunnydream »

Heel herkenbaar al die klachten. Bij ons in Haarlem ging het eigenlijk goed, maar sinds een aantal maanden is het een ramp !
Kerstkaarten die na 6 januari eens aankwamen. Via Marktplaats een boek gekocht, is als brief verzonden op 13 december, dus toen er net gestaakt werd en nog steeds niet aangekomen ! Klacht ingediend, nooit wat van gehoord. Nog maar eens gebeld, ja dat lag vast bij iemand anders in de bus en die hield het gewoon. Ja hallo dat is een makkelijk excuus... Afzender moest maar een vermismelding doen, maar ja aangezien het een brief was en geen pakje met een track en trace nummer kunnen ze niet veel doen. En met de staking had het natuurlijk ook niks te maken....
In dezelfde week een andere brief die niet aankwam, post met fotos uit het buitenland, eveneens nooit aangekomen. En dat zijn de brieven waarvan ik het weet, wat heb ik allemaal gemist ?
Half januari kregen we een grote envelop met brieven die op 4 december hadden moeten worden bezorgd. Bij navraag bleek dit alleen maar om één bezorgdag te gaan !?!????

s.hellingman
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2011 10:30

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door s.hellingman »

Het kan nog erger met TNT. Die pleegt valsheid in geschriften. Onlangs is door 123inkt.nl een verzekerd en aangetekend pakket via TNT aan ons verzonden. In de namiddag bleek in track en trace dat het pakket bij ons was bezorgd. Online werd een handtekening getoond. We hebben het pakket zelf niet aangenomen. Bleek later, een dure zending bij een pastorie achtergelaten te zijn. Totaal onbeheerd. Het is dat iemand toevallig er langskwam en het pakket daar aantrof. Meneer was wel zo eerlijk om op zondagmiddag het pakket bij ons af te geven. Als er een oneerlijk iemand was dan had hij het pakket gewoon mee kunnen nemen. Niemand zou toch achterkomen.

Dit is zeer kwalijk , ondertekenen voor ontvangst zonder toestemming is volgens het wetboek van strafrecht plegen van Valsheid in geschriften. Bij TNT kom je een stap verder. We gaan ze in ieder geval aanklagen en voor de rechter slepen.
Dat soort praktijken maakt dat derden pakketten gestolen worden zonder dat u hier een vergoeding voor krijgt omdat u zogenaamd ondeterkend heeft voor ontvangst.
Ik heb dit verhaal samen met andere ellende die TNT heeft nu naar het Telegraaf, Arjen ten Cate doorgespeeld. In de spelonken van internet het ik ik een email adres gevonden van ene woordvoerder van TNT [email protected] die heb ik een waslijst gestuurd met klachten, ook van klanten. Zelfs de aankondiging van juridische stappen maakt geen indruk.

Dit is geen incident meer, maar de vele klachten die ik in dit forum lees zijn zeer herkenbaar. Mail aub uw slechte ervaringen, inclusief het fraude plegen door TNT aan [email protected] . Hoe meer reacties van gedupeerden hoe completer het verhaal zal zijn.

We raken ook veel post kwijt die niet bezorgd wordt, maar ook niet terugkomt. Dat is ook diefstal door TNT. Ook duurt het soms 4 -5 dagen voordat de post bij de ontvanger terecht komt.

We hebben honderden klachten bij TNT en vaak krijgen wij geen reactie en de enventuele reacties die wij krijgen zijn nietszeggend. Ook brief aan de directie van TNT worden niet beantwoord.

Ik vraag mij af waarom Tros radar niet nog eens aandacht hieraan besteedt. Dat is toch te zot voor woorden? DHL, GLS, DPD, UPS doen hun werk naar behoren, maar waarom TNT niet?

Concluderend:
Mijn klachten naar TNT zijn:

TNT pleegt diefstal - (veel post verdwijnt)
TNT pleegt valsheid in geschriften
TNT is een stropperige organisatie waar klantgerichtheid ver te zoeken is

We missen de oorspronkelijke postbodes met hart voor hun werk. Nu is het een zootje ongeregeld, dat eerst kinderen naar school moeten brengen, naar de kapper, etc. en o ja, als er tijd overblijft dan de postrond brengen. Maar als er iets anders te doen is, blijft de post gewoon bij de bezorger en komt veel later dan de bedoeling is bij de ontvanger.

En het kan nog erger: een tijd geleden kregen we een envelop die modderig was. Een nette heerschap heeft deze gedaan in een ander envelop en aan ons doorgestuurd. Meneer had in een bosje een stappel brieven gevonden en had te doen met de ontvangers. Telefoontje naar TNT richte niets uit, moest maar een klacht indienen bij de website. Alleen de afzender kon een klacht indienen.

Naast juridische stappen, telegraaf, ga ik ook een brief schrijven aan de tweede kamer.

Silvia Hellingman

CJMB
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2011 07:18

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door CJMB »

Nu voor de tweede keer een dun pakje, dat via de brievenbus was verstuurd uit Nieuwegein, niet ontvangen,

Twee jaar geleden een enveloppe met een sd kaartje erin: open gemaakt, kaartje eruit. Gewoon gejat door iemand van TNT. Ik kan geen andere verklaring vinden. Edoch, wel in mijn brievenbus gestopt. Waarschijnlijk door de vinder van de door de bezorger ( of andere tussenpersoon) weggegooide enveloppe.

Met welk personeel werkt Post.nl? Ongemotiveerde pubertjes ( die zie ik tenminste tegenwoordig wel eens lopen) die voor een appel en een ei bezorgen, natuurlijk om de personeelskosten te drukken? "Zaterdaghulpen"??Misschien moet.Post.nl maar Stop.nl worden.

Kortom, een zootje. Ik ben al wel een sd kaartje en 2 pakketjes kwijt en de bijbehorende geldverspilling van de inhoud.

Opgebeld natuurlijk. Verontschuldigingen aangeboden met de mededeling dat ze niet kunnen achterhalen waar het fout is gegaan. Daar moet je het dan maar mee doen.

Nee, dan "vroegaaah", toen de postbode een bekende verschijning was en serieus bezorgde. Nooit geduvel gehad.

johnnieboy
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2007 16:46

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door johnnieboy »

Mijn zoon verstuurd vaak computer onderdelen, pakketjes zijn vaker niet aangekomen, mijn zoon wordt nu van oplichting beschuldigd anoniem bij de politie, hij kan zich niet verdedigen maar vind dat verschrikkelijk, vooral omdat hij op tweakersnet altijd zo n goede beoordelingen heeft staan ivm betrouwbaarheid met verzenden en kosten, hij is nu verwijderd van tweakersnet terwijl de post schuld heeft dat die pakketjes weg zijn en daar kunnen we niets aan doen want de post onderneemt niets ze zeggen dat diefstal bij hun niet voorkomt.

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

TNT. Hou op. Ik wil er niet eens meer aan denken.

Zaruhi
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2013 09:14

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Zaruhi »

Ik heb al geregeld klachten bij TNT gemeld, en dan krijg je een berichtje dat dat beslist niet kan en dat de medewerker(ster) hier op aangesproken word.
Nou wat ze bespreken weet ik niet maar de bezorging blijft een drama.
Heb geregeld post van andere mensen, niet in de zelfde woonplaats maar echt overal vandaan.
Of je vind post op straat. Zoals ook mijn staatslot maar dan in mijn eigen tuin ipv de brievenbus.
In juli krijg een brief van de rechtbank, die was voor een meneer die voor moest komen in een hoger beroep, en nu weer een brief van het UWV, dit is toch echt onvoorstelbaar dat dit mag gebeuren.
Zoals ik post van anderen krijg, krijgen anderen ook post van mij. We hebben hier een fantastische bezorgster gehad, ik kreeg dan zeker 3x per week post, die mevrouw moest helaas vertrekken,er kwam een nieuwe bezorger op dat moment mocht ik blij zijn als ik 1x per twee weken post ontvang heb hier ook weer een klacht over ingediend en ja hoor de post kwam weer als vanouds, dat is 2 weken goed gegaan en we zijn weer terug bij af. Hoop dat er een andere postbedrijf komt want TNT is echt verschrikkelijk :x

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De lokale pers zou ik hierover inlichten. Dan kan er weer een sappig stukje over geschreven worden. Naming and shaming is het enige dat helpt.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik denk niet dat er veel mensen wakker liggen over wat het lokale sufferdje schrijft....

Sneeuwkind
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2014 16:23

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Sneeuwkind »

Ik heb echt met open mond dit topic gelezen. Veel herkenning

Een paar dagen geleden heb ik via marktplaats een telefoonhoesje verkocht. Keurig verpakt in een stevige envelop. Twee dagen later krijg ik een mail van de koper; de envelop is gescheurd aangekomen, zonder inhoud. Met een zakje om de envelop en een excuusbriefje van de post(bezorger).

Ik heb met Postnl gebeld en ook ik krijg inderdaad een zogeheten navraagformulier toegestuurd.
Dat hoesje komt natuurlijk nooit meer boven water.

Probleem is wel dat de koper op de achterste poten staat en EIST een nieuw hoesje van mij. Die heb ik niet, ik had maar 1 exemplaar. Dan wil hij z'n volledige geldbedrag terug. Ook daar ben ik het niet mee eens.
We kunnen er tenslotte toch allebei niks aan doen? Zowel de koper als ik zijn de dupe geworden.
Mijn voorstel is de helft terug te betalen, maar of hij daarmee akkoord gaat...?

Gesloten