Pagina 2 van 3

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 15 nov 2010 18:09
door stedis
mich24 Klopt. @stedis slaat wel de plank mis.Volgens hem.haar is de telefoon niet onbeheerd achter gelaten. Nou is dit wel zo,alleen wordt het verhaal nu zo gedraaid dat er medelijden moet komen, en dat er maar afgeweken moet worden van de polisvoorwaarden. Wel gek dat ze zeker weet dat een klasgenootje de telefoon heeft. Kleine moeite toch om die er op aan te spreken of de school aansprakelijk te stellen? Nee, ik maak de verzekering maar zwart,want die is schuldig!! RIGHT
Hoezo moeten ze afwijken van hun voorwaarden??? de telefoon lag in de klas of het nou in de la van de leraar ligt of in de la van mijn dochter zelf of in haar tas die onder haar buro staat of in haar jas die over haar stoel hangt. Mijn dochter, de leraar en de rest van de klas zijn niet de klas uitgeweest oftewel zij heeft het perceel,pand of welke andere plaats dan ook niet verlaten. Het heeft dus niets te maken met een zielig verhaal waarvoor de voorwaarden aangepast moeten worden.

Ten tweede hoezo gek dat we weten dat het een klasgenootje is geweest?? niemand is in of uit de klas uitgeweest die middag....wie zou het de telefoon meegenomen kunnen hebben..even kijken 33 kinderen en de meester die de klas niet uit zijn geweest...ja mich24 als we geweten hadden wie het gedaan zou kunnen hebben dan hadden we die er ook op aangesproken...maar ja zoals het wel vaker gaat met diefstal weet je niet wie de dader is.

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 15 nov 2010 19:53
door YMSR
geen problemen gehad met lifeline.

Ik ben erg onhandig met telefoons ik laat ze elke keer vallen.
heb al 2 telefoons kapot gekregen helaas...
Dus heb al 2 nieuwe telefoons mogen uitzoeken.

Geen ervaring met diefstal.

Verzekering wel erg duur 41 euro voor 3 maanden.
Maar uiteindelijk heb ik het er wel uitgehaald:D

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 15 nov 2010 23:51
door mich24
stedis schreef:
mich24 Klopt. @stedis slaat wel de plank mis.Volgens hem.haar is de telefoon niet onbeheerd achter gelaten. Nou is dit wel zo,alleen wordt het verhaal nu zo gedraaid dat er medelijden moet komen, en dat er maar afgeweken moet worden van de polisvoorwaarden. Wel gek dat ze zeker weet dat een klasgenootje de telefoon heeft. Kleine moeite toch om die er op aan te spreken of de school aansprakelijk te stellen? Nee, ik maak de verzekering maar zwart,want die is schuldig!! RIGHT
Hoezo moeten ze afwijken van hun voorwaarden??? de telefoon lag in de klas of het nou in de la van de leraar ligt of in de la van mijn dochter zelf of in haar tas die onder haar buro staat of in haar jas die over haar stoel hangt. Mijn dochter, de leraar en de rest van de klas zijn niet de klas uitgeweest oftewel zij heeft het perceel,pand of welke andere plaats dan ook niet verlaten. Het heeft dus niets te maken met een zielig verhaal waarvoor de voorwaarden aangepast moeten worden.

Ten tweede hoezo gek dat we weten dat het een klasgenootje is geweest?? niemand is in of uit de klas uitgeweest die middag....wie zou het de telefoon meegenomen kunnen hebben..even kijken 33 kinderen en de meester die de klas niet uit zijn geweest...ja mich24 als we geweten hadden wie het gedaan zou kunnen hebben dan hadden we die er ook op aangesproken...maar ja zoals het wel vaker gaat met diefstal weet je niet wie de dader is.
Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid en de aansprakelijkheid van de school. Jij eist eigenlijk dat de verzekering uitkeert,terwijl het toestel niet bij je dochter was,en zei er geen zicht op had.Maar wat ik hier zeg,is denk ik aan dovemansoren gericht,aangezien ik vind dat lifeline in dit geval juist gehandeld heeft. Mijn antwoord staat eigenlijk hier boven. Ik vind het maar simpel om te zeggen,de school doet er niks aan, de klas heeft het gedaan maar ik wil toch de verzekering er op aan spreken. Wat een zwakke school is het dan eigenlijk,sorry. En eigenlijk om een stapje verder te gaan, ik vind dit verhaal eigenlijk een beetje stinken. Hoe kan het zo zijn dat er volgens jou niemand de klas uit is geweest, en toch het toestel weg is, dat is toch wel erg raar he..

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 16 nov 2010 00:24
door hdpaddy
stedis schreef:.

Om even van het hele verhaal af te wijken.
Wie geeft er nu een gsm aan zijn dochter van 10 !?

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 18 nov 2010 10:20
door mich24
en toen was het stil :roll:

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 18 nov 2010 22:33
door ManuelS
Onderwerp: Voor ons staan service, snelheid en duidelijkheid voorop?

5 mei tm 31 mei , 27 dagen
Mijn Iphone 3gs is op de grond gevallen met als gevolg dat het glas van de Iphone gebarsten is. 5 mei ga ik naar de PhoneHouse in Utrecht en dien een claim in. Ik geef aan dat het glas van mijn Iphone 3gs gebarsten is. De mevrouw achter de balie neemt de claim keurig aan en verteld mij dat het ongeveer 7 dagen duurt omdat ze op de reperatiedienst geen iphone 3gs reparen en mij snel een nieuwe Iphone 3gs zullen terug geven. Na 7 dagen bel ik even voor een status check en de bedrijfsleider daar bij de Phonehouse verteld mij lachend dat 7 dagen onjuist is maar dat het bij een Iphone wel wat langer duurt dan 7 dagen. Ik vraag hoe het zit met de Lifeline verzekering omdat de kernwaarden aangeven dat ze voor snelheid en duidelijkheid staan. Sorry meneer dat geldt niet voor een Iphone 3gs. Algoed 31 mei, na 4 weken krijg ik een telefoontje dat mijn Iphone 3gs is gerepareerd. Ze hebben een nieuwe Iphone 3gs behuizing geinstalleerd.

1 juni tm 4 juli, teveel dagen

Wat nu weer? Bij de vorige reperatie hebben ze alleen de behuizing vervangen en helemaal niet gecontrolleerd of het toestel zelf electronisch nog in orde was. De sensor die ervoor zorgt dat de touchscreen uitgaat tijdens het bellen was defect. Met grote frustratie heb ik mijn Iphone weer teruggebracht en nadrukkelijk gevraagd of ze dit met spoed konden repareren. Er werd met veel empathie geluisterd en ik kreeg het gevoel dat ik hem ook weer snel terug kreeg. Na 4 weken wachten belde ik maar even om te kijken of mijn toestel nog leefde, een medewerker begreep mij en belde daarom maar even met de reperatie dienst. Een paar uur later werd ik zelf gebeld door een reperateur en hij vroeg mij wat nu de klacht was met het toestel. Met enige verbazing vertel ik maar mijn klacht en de volgende dag lag de Iphone gerepareerd en wel in Utrecht bij de PhoneHouse. Moest dit nu 4 weken duren? Een uurtje werk?


9 september tm heden , 71 dagen

Ik had mij toestel weer 3 dagen terug en was blij dat ik hem mee kon nemen naar het buitenland omdat ik daar voor anderhalve maand moest zijn. Maar niet dus. De Iphone 3gs was nog steeds defect. Als de Iphone 3gs 5 minuten in gebruik was, maakt niet uit welke applicatie of zelfs als hij in de lader zat viel ie vanzelf uit en starte hij weer opnieuw op. Dit is zeer vervelend omdat ik graag browse en muziek luister op mijn Iphone. Ik breng hem na mijn trip direct terug naar de Phonehouse in Amsterdam, locatie nieuwedijk. (tip koop nooit je mobieltje daarzo, Die jongens daar hebben mij daar zoveel hoofdpijn bezorgd). Ik vertel de hele historie en hoor dan zonder empathie of wat dan ook dat het dit keer wel mischien aan iets anders lag. Ik zei toen maar A.U.B HELP MIJ. Naar 4 weken wachten was het weer tijd om de bekende update check uit te voeren. Ik belde naar de PhoneHouse in Amsterdam en ging een discussie aan omdat ik nu wel genoeg dagen ben gepest door lifeline. Ik vertelde hun dat de slogans van: service, snelheid en duidelijkheid voorop! niet bij mij goldt. Hun tegenreactie was: Meneer wij hebben geen pistool op hoofd gezet bij het afnemen van de verzekering. dus wat zeurt u. Ik hing maar op want ik begon hem zowat te geloven (stockholm syndroom). Wat een grappenmaker want, die zelfde medewerker had mij toen de tijd nog die vezekering met veel leugentjes aangesmeerd. Een week later ging ik maar weer langs bij de PhoneHouse Ik vroeg hun of deze claim onder lifeline valt of onder apple. Meneer de Iphone defect valt onder de Apple garantie en niet onder de lifeline garantie. en toch moet ik een eigen risico weer betalen van 55euro terwijl het niet onder de lifeline garantie valt. Snap jij het?

Algoed niet goed.
Nog steeds heb ik geen IPHONE :(

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 24 nov 2010 00:31
door R.Vrolijks
Beste Mensen,


Na een tijdje surfen op internet kwam ik op deze site terecht wat mij heel vaak op valt is dat mensen alleen maar negatieve verhalen plaats.
Negatieve verhalen komen eenmaal vaker voor dan positieve.


3 dagen geleden heb ik ook een aankoop gedaan bij de phone house in Amsterdam nieuwendijk.
Heb mijn aankoop daar gedaan omdat zij heel hoog genoteerd stonden qua klantentevredenheid via hun eigen website nl. 8.3

Had heel veel moeite om de keuze te maken tussen een Htc desire hd en een samsung galaxy.
Uiteindelijk heb ik voor de galaxy gekozen, maar mocht ik er niet tevreden mee zijn heeft de verkoper mij een omruilgarantie gegarandeerd van 14 dagen wat ik heel netjes vond, dit hebben ze bij mijn vorige verkoopadres niet ( T-mobile ).
Tot nu toe ben ik SUPER tevreden!!

Daarnaast hebben de heren van de The Phone House A'dam Nieuwendijk al mijn gegevens netjes overgezet dus al mijn contacten waren terug te vinden in mijn nieuwe Galaxy.

Met mijn oude telefoon deed ik niks meer mee dus die heb ik ingeleverd bij hun zodat het naar een goed doel ging en kassadriet weer gerecycled werd ( in Congo moeten kinderen hiervoor keihard werken wel weken lang in een mijn ) en omdat ik mijn ouwe toestel inleverde mocht ik iets uitkiezen twv €25 euro dus heb gelijk een tasje+autolader genomen.

Deze heren hebben een vaste klant erbij!

Kortom: TOP SERVICE!!!

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 29 nov 2010 10:05
door ManuelS
Tuurlijk vind je hier negatieve reacties. DIT IS TROS RADAR! Bovenstaand verhaal is typisch een reactie van phonehouse webcare, OVERDUIDELIJK. In plaats van dat jullie (Phonehouse) er wat aan doen aan de klachten, plaatsen jullie een zielig verhaaltje dat alle 2ehandse mobieltjes gerecycled worden voor de arme zielige mensjes in de mijnen van Congo. My god... Ben benieuwd om jullie volgende post Phonehouse.!

Ik raad ook iedereen aan die in de clinch ligt met de Phonehouse (lifeline). Dit bij de geschillencommissie neer te leggen.

Het doel van De Geschillencommissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemers op een goedkope, snelle en eenvoudige manier uit de wereld te helpen. .

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 29 nov 2010 15:36
door mich24
ManuelS schreef:Bovenstaand verhaal is typisch een reactie van phonehouse webcare, OVERDUIDELIJK. Ben benieuwd om jullie volgende post Phonehouse.!

Ik raad ook iedereen aan die in de clinch ligt met de Phonehouse (lifeline). Dit bij de geschillencommissie neer te leggen.

Het doel van De Geschillencommissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemers op een goedkope, snelle en eenvoudige manier uit de wereld te helpen. .
Tuurlijk ManuelS, bovenstaand is niet van een webcare, in ieder geval niet een reality bericht zeg maar. Wel hoe de voorwaarde idd zijn, daar is niets over gelogen.

Maar de zin er onder die kriebelt bij mij. Gelijk mensen adviseren naar een geschillencommissie enz enz. Weet jij net als mij dat het grut van de mensen hier komt zeuren om het zeuren en er soms nog geneens een telefoontje aan besteed hebben om iets op te lossen met een bedrijf?

Hetzelfde is, een ieder die een akkefietje heeft met dhr Manuel S, ga direct naar de politie en doe aangifte!!!!

Kom dan niet met zo'n dommig advies!

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 30 nov 2010 21:00
door ManuelS
Tuurlijk ManuelS, bovenstaand is niet van een webcare, in ieder geval niet een reality bericht zeg maar. Wel hoe de voorwaarde idd zijn, daar is niets over gelogen.

Maar de zin er onder die kriebelt bij mij. Gelijk mensen adviseren naar een geschillencommissie enz enz. Weet jij net als mij dat het grut van de mensen hier komt zeuren om het zeuren en er soms nog geneens een telefoontje aan besteed hebben om iets op te lossen met een bedrijf?

Hetzelfde is, een ieder die een akkefietje heeft met dhr Manuel S, ga direct naar de politie en doe aangifte!!!!

Kom dan niet met zo'n dommig advies!
Beste Mich24,
Ik zie als ik de voorafgaande berichten doorlees dat jij het ook altijd opneemt voor Phonehouse. Ze mogen trots op je wezen. Waarschijnlijk betalen ze je er ook voor.

Mich24, mijn telefoon ligt al meer dan 130 dagen op de reperatie dienst. Ik heb netjes een brief gemaild en Ik heb netjes gebeld. Wat Lifeline aanbied is een compensatie voor de eigen risico die ik dan niet hoef te betalen. Whatever ik heb een garantie regeling voor reparatie, dat als de toestel binnen 30 dagen weer stuk is na een claim ingediend te hebben dat je geen eigen risico hoeft te betalen. Mijn toestel is nu al 3 keer terug gegaan naar de reparatie dienst, dat is om super verdrietig van te worden.

Mich24, Nogmaals voor jou! dit is TROS RADAR.. Mensen die een conflict hebben plaatsen hier hun bericht. En voor consumenten die er niet uit kunnen komen met de dienstgever of verkoper kunnen kunnen dit neerleggen bij de geschillencommissie. Zij bepalen op hun beurt of het wel geschikt is om dit via de commissie voor de klant op te lossen. Dus wat is jouw probleem als ik dit adviseer?

B.t.w Je vergelijking slaat nergens op. Als een consument niet de positie heeft om een akkefietje zelf op te lossen, Wat dan? Een akkefietje kan je vaak namelijk wel zelf oplossen. Een ManuelS die je 130 dagen lang naait verdient een aangifte. Kortom het conflict zoals die ik heb ervaren met Lifeline is om te huilen.

Grt!

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 01 dec 2010 00:47
door R.Vrolijks
Beste ManuelS,


Yes, vandaag mijn nieuwe Iphone opgehaald bij The Phone House in Amsterdam nieuwendijk.

Mooi binnen 14 dagen omgeruild!!
Wel met een kleine bijbetaling van €149,- maar hihi :P

Daarnaast heb ik even gevraagd of ze iemand konden waarvan de iphone zolang duurde met reparatie?
Waarop de medewerker beantwoordde: "Waarom ik dat wou weten"?

Ik zei: Manuel, zegt dat jouw wat? Waarop hij gelijk zei: " Dhr. Stolk zijn toestel ligt hier 2 weken klaar voor hem om opgehaald te worden, hij komt maar niet".

Na een lang gesprek was de conclusie dat niet The Phone House, maar de reparatiecentrum genaamd: Dynafix, verantwoordelijk is voor de reparatie's.

Dan vraag ik mijzelf af zijn mensen dom of doen ze alsof ze dom zijn?

Als ik mijn auto koop bij een dealer, ik breng hem terug naar de dealer omdat de airco niet doet vervolgens stuurt de dealer naar een externe garage om te laten nakijken.

Waardoor de externe garage zeer lange wachttijd heeft voor reparatie, moet ik dan zeuren bij de dealer of bij de externe garage?

Wat kan de dealer nog meer voor mij doen is dan de vraag?

Hooguit een leenauto geven!


manuels jouw probleem is dat een zeiker bent, je bent net een wijf je piept te veel.
ga eens je leven waarderen.
je doet alsof de telefoon je leven is.
zonder telefoon zal je heus niet dood gaan.

GET A LIFE!!!!!


Ligt je toestel 2 weken voor je klaar, haal hem dan op kansloos figuur!

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 01 dec 2010 19:33
door ManuelS
R.Vrolijks wrote:
Beste ManuelS,


Yes, vandaag mijn nieuwe Iphone opgehaald bij The Phone House in Amsterdam nieuwendijk.

Mooi binnen 14 dagen omgeruild!!
Wel met een kleine bijbetaling van €149,- maar hihi

Daarnaast heb ik even gevraagd of ze iemand konden waarvan de iphone zolang duurde met reparatie?
Waarop de medewerker beantwoordde: "Waarom ik dat wou weten"?

Ik zei: Manuel, zegt dat jouw wat? Waarop hij gelijk zei: " Dhr. Stolk zijn toestel ligt hier 2 weken klaar voor hem om opgehaald te worden, hij komt maar niet".

Na een lang gesprek was de conclusie dat niet The Phone House, maar de reparatiecentrum genaamd: Dynafix, verantwoordelijk is voor de reparatie's.

Dan vraag ik mijzelf af zijn mensen dom of doen ze alsof ze dom zijn?

Als ik mijn auto koop bij een dealer, ik breng hem terug naar de dealer omdat de airco niet doet vervolgens stuurt de dealer naar een externe garage om te laten nakijken.

Waardoor de externe garage zeer lange wachttijd heeft voor reparatie, moet ik dan zeuren bij de dealer of bij de externe garage?

Wat kan de dealer nog meer voor mij doen is dan de vraag?

Hooguit een leenauto geven!


manuels jouw probleem is dat een zeiker bent, je bent net een wijf je piept te veel.
ga eens je leven waarderen.
je doet alsof de telefoon je leven is.
zonder telefoon zal je heus niet dood gaan.

GET A LIFE!!!!!


Ligt je toestel 2 weken voor je klaar, haal hem dan op kansloos figuur!
R.vrolijks,

Waarom zou jij voor een zeikerd navraag doen in de winkel? En daar veel tijd aan te besteden met een verkoper? Ik ken jou niet eens. Waarom geeft de Phonehouse prive informatie door aan een klant? Ik vind dit een beetje raar, toch??

Dat jij namens Phonehouse hier berichten plaats is ok. Dat jij MIJ hier namens Phonehouse beledigd is dom. Dat jij mijn achternaam hier neer zet gaat wel erg ver.!

En weer zo een domme vergelijking. Dealer, externe garage! Beste R. Vrolijks! Als jij een verzekering betaald zodat jouw auto bij schade snel gerepareerd wordt, want je rekent op je auto, of op je airco altijd en overal. Dus ook als deze kostbare auto (die je mischien nodig hebt voor werk) door schade niet meer beschikbaar is. Dan is Lifeline ik bedoel ehh de verzekering voor je auto, de de juiste keus. De verzekering zegt namelijk "Bij ons staan service, snelheid en duidelijkheid voorop" toch? Ik bedoel maar dan verwacht je toch in iedergeval dat ze je wel duidelijk op de hoogte houden. Dan wil je niet 130 dagen wachten op je auto? Kijk 4 weken is ok. Dan neem je maar lekker de bus. Maar 1/3 jaar? de bus nemen terwijl je ook ook nog kosten betaald voor je auto? Dat meen je toch niet?

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 06 dec 2010 22:24
door R.Vrolijks
Beste Dhr.Stolk,


Even een korte terugblik verhaal hiervoor.

Garage boodt u wel een "Leenauto" :D


Een verzekering heb je als het geval buiten je garantie is.
Denk bijv: Waterschade, Deukschade en Diefstal.

Daarnaast heb je je garantie.
Garantie krijg je vanuit het fabrikant.

Als ik jouw verhaal goed lees was er eerste oogblik geen verzekeringswerk, vermoedelijk werd dit later bij u geconstanteerd.

Het is een vervelend situatie wat u heeft meegemaakt.
Maar ik zou niet de heren van de winkel kwalijk nemen maar meer naar de reparatiecentrum.

We kunnen heel lang hierover discusseren maar feit blijft wel als iemand afhankelijk is voor een service van een ander, dan kan je de persoon niet kwalijk nemen.


Veel Plezier met uw I-Phone!

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 11 dec 2010 18:43
door Angeliqueoosting
Wordt best moedeloos van al deze berichten hier.
2 weken geleden op donderdag avond (week 47) is mijn telefoon mij ontvreemd.
Via de Phonehouse (waar ik een half uur later was) zou het allemaal
heel snel geregeld kunnen worden. Lifeline gebeld, en kreeg vervolgens een heel raar verhaal te horen.
Medewerker van de PH keek mij heel vreemd aan toen ik hem dat vertelde.
,,dat heb ik nog nooit gehoord!!" :? afijn als ik de berichten hier lees schijnt
het helemaal nog zo vreemd niet te zijn. :|
Vervolgens ging de PH heel netjes aan de slag met mijn aangifte.
Lifeline zou mij begin de week (48)bellen, dat hebben ze gedaan.
Heel kort en heel agressief... Klantvriendelijk.. NEE! :evil:
Ik zou eind deze week (49) bericht krijgen.
Nou nog steeds niet gehoord/ gelezen.
De 72 uur service staan zeker niet hoog in het vaandel.
En ik begin zo langzamerhand de hoop te verliezen. :roll:

Bah... :(

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 11 dec 2010 19:06
door Tis weer bijzonder
Men mag zich afvragen waarom men zo duur verzekerd wil zijn, en er kennelijk ook nog weinig of niets voor terug krijgt.
Mobiele telefoons, laptops, draagbare navigatie e.d. zijn ook heel goed te verzekeren bij vrijwel iedere verzekeringsmaatschappij onder een zgn. 'mobiele apparatuur-, kostbaarheden- of transportverzekering'.
Bijv. een iPhone 4 kost daar ong. 2 euro p/maand!
Leg alleen dát verschil maar eens naar wat men er nu voor betaald, bij o.a. Lifeline, Pro Assist of Actua.
En tel daar de arrogantie, slechte service en alle andere problemen welke de verzekeringen die in telefoonwinkeltjes verkocht worden bij op, en je hebt m.i. al gegeten en gedronken.
Maar ja, sommige mensen laten zich nu eenmaal graag na*ien.
De mensen moeten m.i. niet zo vreselijk klagen, gewoon stilzitten als men nóg een extra knipbeurt krijgt. :wink:

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 15 dec 2010 08:32
door Angeliqueoosting
Het heeft een beetje op zich laten wachten.
Maar gister daadwerkelijk een brief in huis gehad van Lifeline.

Ik mag gewoon een nieuw toestel uitzoeken.
Uiterraad wel met een eigen risico van 50 euro.

Phonehouse heeft ook nog even netjes contact met mij opgenomen.

Vind dat dit ook wel even gezegd mag worden;
AL met al.... goede service van de Phonehouse!!!! :D

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 19 jan 2011 00:41
door Amal69
Dag beste mensen,

Ook ik heb een afwijzingsbrief gekregen van lifeline.
Mijn tas is op zaterdag 8 jan. in Utrecht Hoog Catherijne gestolen terwijl ik bij de Manfield laarzen aan het passen was. Ik heb mijn tas uit voorzorg naast mijn voeten neergelegd, zodat ik bij het passen continu mijn tas in het zicht zou hebben.
Omdat ik opstond om de laarzen te voelen of ze goed zaten, notabene de verkoopster stond tegenover mij, werd mijn tas gestolen.
Ik ben niet van mijn plaats gelopen, maar ben enkel opgestaan om de laarzen te voelen.Naar aanleiding van de eerste brief, waarin stond dat ik contact moest openemen, heb ik gebeld en moest ik mijn verhaal nogmaals uit de doeken doen. Ik heb hen gewezen op de procesverbaal en heb nog een aantal zaken kunnen verduidelijken.
De medewerker van lifeline, vroeg mij nog uitdrukkelijk of ik toevallig naar een spiegel ben gelopen of even met de verkoopster. ik heb nadrukkelijk aangegeven dat dat niet het geval was en dat ik geen enkel moment mijn tas uit het oog ben verlopen, inmmers hij was lijfelijk naast mijn voeten.
Toch heb ik vandaag een afwijzing gekregen, waarin stond dat ik ben weggelopen achter de vekoopster en dat ik zodoende mijn tas niet in mijn beheer was danwel direct lichamelijk contact en constant zicht op mijn tas.
Dit is feitelijk onjuist. Mijn tas was lijfelijk naast mij, ik voelde hem en zag hem continu. Ik stond op, en hij was weg.

Nu wordt ik geacht om binnen 30dagen een bezwaar aantekenen.

Wie kan mij helpen hiermee?
Ik vind overigens dat er zo veel klachten hierover zijn, dat er toch een keer de moeite waard is om door Radar een item aan te wijden.

gr. Fatima Aliyat

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 28 feb 2011 02:27
door Drush
Om als topic-starter nog even te reageren na al die tijd.

Ik ben uiteindelijk op zeer korte termijn, dankzij forumgebruiker ronney, geholpen door de Phonehouse zelf!
Heb inderdaad een brief ontvangen wat mij de mogelijkheid gaf om voor de dagwaarde van mijn toestel toen een nieuw toestel uit te kiezen.
Daarna door een verkoper in de Phonehouse aan een prachttoestel geholpen. Toen een van de eerste Androidtoestellen. Nog steeds super tevreden mee.

Daarmee is de Phonehouse nog steeds een prettig winkel! Life-line gebruik ik voorlopig niet meer :)

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 19 mar 2011 11:20
door zlatanfan
Ik heb ook een niet zo mooi verhaal over Lifeline waar ik momenteel midden in zit.
Een tijdje geleden is mijn telefoon gestolen in Amsterdam. Ik heb gelijk mijn sim geblokeerd en aangifte gedaan. Met mijn aangifte ben ik naar de Phonehouse gegaan. 2 dagen later eeg ik een brief dat ik lifeline moest bellen om wat vragen te beantwoorden. Dit heb ik netjes gedaan. Weer 2 dagen later kreeg ik een brief met het verzoek om een specificatie van mijn telefoonrekening op te sturen. Dit heb ik via de mail gedaan. Na 2 werkdagen kreeg ik een email terug met de bevestiging dat zij mij rekening specificatie ontvangen hebben em dat ol pver 5 werkdagen weer bericht zou krijgen. Na 8 werkdagen had ik nog niks gehoord dus heb ik ze gister even een belletje gegeven. Wat blijkt is dat zij mijn email met specificatie niet meer hadden en of ik deze even opnieuw wou opsturen. Dit heb ik op vrijdag (gister) gedaan. Nu moet ik weer tot maandag wachten op lifeline!

Ik vind dit geen manier van omgaan met je klanten. Bij de phonehouse kreeg ik te horen dat mijn claim binnen 5 werkdagen in totaal wel afehandeld zou zijn. Ik ben nu in totaal al bijna een maand mijn mobiel kwijt!! Help wat kan ik doen?????

Re: Lifeline verzekering, via Phonehouse

Geplaatst: 12 apr 2011 17:10
door Umad
R.Vrolijks schreef:Beste Dhr.Stolk,

Even een korte terugblik verhaal hiervoor.
Garage boodt u wel een "Leenauto" :D

Een verzekering heb je als het geval buiten je garantie is.
Denk bijv: Waterschade, Deukschade en Diefstal.

Daarnaast heb je je garantie.
Garantie krijg je vanuit het fabrikant.

Als ik jouw verhaal goed lees was er eerste oogblik geen verzekeringswerk, vermoedelijk werd dit later bij u geconstanteerd.

Het is een vervelend situatie wat u heeft meegemaakt.
Maar ik zou niet de heren van de winkel kwalijk nemen maar meer naar de reparatiecentrum.

We kunnen heel lang hierover discusseren maar feit blijft wel als iemand afhankelijk is voor een service van een ander, dan kan je de persoon niet kwalijk nemen.

Veel Plezier met uw I-Phone!
Zielige reactie. Wil wel graag mensen afzeiken maar weet niet hoe de vork in de steel zit. Normaal val ik niet over slecht Nederlands maar bij zulke enorme grammaticale fouten zegt het toch wel iets. Vooral als je woorden gebruikt die je boven de pet gaan. :S

Deze meneer wil alleen maar stangen. Het verkrijgen van persoonsgegevens van Manuel van derden door de phonehouse is iets waar ik me meer zorgen om maak. Of deze meneer is medewerker van de phonehouse, of de phonehouse geeft persoonsgegevens door aan klanten (!). In beide gevallen triest en voor mij een reden nooit meer naar deze phonehouse toe te gaan.

Verder is het heel simpel. Telefoon gekocht bij de phonehouse? Telefoon ter reparatie aangeboden bij de phonehouse en geaccepteerd door de phonehouse?
Drie keer raden wie er aangesproken kan worden op de extreem lange reparatietijd?