LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De vele HI hoge rekeningen topics

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dhc

Re: De vele HI hoge rekeningen topics

Ongelezen bericht door dhc »

Ik heb inhoudelijk op de vraag van TS gereageerd, als jij appels met peren wil vergelijken dan heb je ergens de boot gemist.
Voor mij is het klaar nu.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Het is zo goedkoop om de schuld bij de verkoper neer te leggen.

Beatlestone, ook jij hebt een verantwoordelijkheid hoor.
En sowieso is jou verhaal, jou klacht onterecht,wat je gaat je sim gebruiken, die dan een ander nummer heeft, en daarna huilie huilie gaat doen bij de KPN dat ze je geld in rekening brengen en vervolgens kom je hier op het forum om toch eens duidelijk te zeggen hoe stout KPN wel niet is..

....

Klopt niet

....

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

mich24 schreef:Nee hoor. Ik werk in de telecom,heb dan inhoudelijk wel met KPN te maken, maar niet dat ik betaald word om KPN in een goed daglicht te zetten.

Er wordt blijkbaar gedacht dat mensen alles maar voorgekauwen krijgen.
En ik blijf het maar NIET begrijpen.. Waarom gaat men de simkaart gebruiken. Dat is het enige wat ik me afvraag, zijn ze nou zo dom, of ligt het aan mij dat ik dat dom vind???? Wel opvallend is dat ik nog NOOIT mensen in de winkel terug heb gehad die dit aan de hand hadden..

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Feit blijft in deze dat het gewoon op het contract vermeld staat en je het dus gewoon kunt lezen om jezelf er van op de hoogte te stellen.

Nou weet ik natuurlijk niet hoe alle andere verkopers werken, maar als ik een klant in de winkel heb die voor nummerbehoud komt, dan zal ik altijd die klant de vraag moeten stellen of zijn huidige abonnement al afgelopen is, al opgezegd is, of per wanneer het afloopt.
In het systeem moet de verkoper dat invoeren om de datum te bepalen van het nummerbehoud.
Het lijkt me voor een klant toch vrij logisch dat zijn nummer nog niet overgezet is als zijn huidige abonnement nog loopt.
Het is alleen wel zo dat de verkoper in de winkel de precieze datum niet weet, omdat dat afhankelijk is van de goedkeuring van de oude provider.
Ik loste dit altijd op door een indicatie te geven van de datum met het advies om het kaartje bijvoorbeeld in de portomonee te bewaren en het pas over te zetten op het moment dat het oude kaartje er mee stopt.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Je hebt geen inhoudelijke reactie gegeven
Mijn inhoudelijke reactie is de mededeling dat je je als klant goed dient te (laten) informeren, de zgn. "onderzoeksplicht".

Dat jij kennelijk nog steeds niet begrijpt wat dat inhoudt, of er gemakshalve overheen leest is echt jouw probleem!
Koop een bril..of een leesplankje!

Gesloten