Re: Ben ik onredelijk geweest?
Geplaatst: 30 mar 2010 13:03
Beste allen,In mijn optiek is de TS nogal voorbarig geweest om gelijk een nieuw product te eisen.
Dat men eerst het product wilde innemen om te kijken of zij het probleem op konden roepen, is de belangrijkste regel in het verhelpen van storingen.
Als monteur zijnde doe ik niets anders: de klachten van de klanten reproduceren
Dank voor jullie reacties.
Ik ben er door overtuigd geraakt dat ik wellicht toch wat te kort door de bocht ben gegaan. Ondanks dat blijf ik er wel bij dat het verkopend personeel ook niet optimaal gehandeld heeft. (
en daarmee wil ik ze niet verkleinen tot laag opgeleid winkelpersoneel welke iemand wel even de les mag lezen )Veel gebeurd dit door hoger opgeleide mensen die de in hun ogen veel lager opgeleide winkelmedewerkers wel eens even de les kunnen lezen.
Echter hou ik mij wel aan de belofte daar ik overtuigd ben van mijn ongelijk en ik zal de winkel in kwestie een appeltaart, samen met mijn excuses gaan bezorgen. Het apparaat welke we nu hebben is overigens in perfecte staat waar die oude dit niet was dus ik neem het niet mee terug naar de winkel maar dat verandert niets aan het feit dat ik onredelijk ben geweest.
Dank voor de inhoudelijke reacties.
gr