ik heb wat af gezocht op google
ze doen elke keer een voorstel net als bij mij inplaats 10.000
1000 euro
snappie en dan denkn ze van hij weet er toch niks vanaf
kijkkkkkk en die die 1000 is winst pure winst als je daar intrapt
als je al kijkt naar de kleinere rekeningen waar ze meteen een hoop afdoen wil eigelijk al genoeg zeggen
eigelijk wil het zeggen dat je genaaid word waar je zelf bijstaat
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niets dan ellende met Dongel KPN
Re: Niets dan ellende met Dongel KPN
ppp333333 schreef:ik heb wat af gezocht op google
ze doen elke keer een voorstel net als bij mij inplaats 10.000
1000 euro
snappie en dan denkn ze van hij weet er toch niks vanaf
kijkkkkkk en die die 1000 is winst pure winst als je daar intrapt
als je al kijkt naar de kleinere rekeningen waar ze meteen een hoop afdoen wil eigelijk al genoeg zeggen
eigelijk wil het zeggen dat je genaaid word waar je zelf bijstaat
Dan nog....het is zeer onduidelijk hoe jij aan die 10.000 euro komt van KPN, er moet toch op je factuur staan hoe je daar aan bent gekomen !?
daar staan zogen de mb die je hebt gedownload
dat paier kan ik ook nog wel in elkaar flatsen
alleennnnnnn ik kan nooit wat zij beweren dat gedownload hebben
dus en daarom denk ik ook dat het zolang duurt want mijn adv heeft er al vers brieven heen gestuurd waar helemaal niet op gereageert word
denk ik dat ze de tijd nodig hebben gehad om de papieren toch kloppent te maken
miss hadden ze het niet verwacht dat ik er tegenaan zou gaan
dat paier kan ik ook nog wel in elkaar flatsen
alleennnnnnn ik kan nooit wat zij beweren dat gedownload hebben
dus en daarom denk ik ook dat het zolang duurt want mijn adv heeft er al vers brieven heen gestuurd waar helemaal niet op gereageert word
denk ik dat ze de tijd nodig hebben gehad om de papieren toch kloppent te maken
miss hadden ze het niet verwacht dat ik er tegenaan zou gaan
het werkt zo
ik krijg bijv een rek van 150 euro
die niet klopt
dan krijg je iemand van de kpn en die zegt meteen wij doen er 100 ervan af en jij blij natuurlijk maar helaas die 50 die je dan betaalt zijn er nog bijv 40 teveel
hetzelfde geld toch voor mij
hoe kan je nou zeggen ik maak van die de 10.000
1000 euro hahahaha
das toch een lachertje
en ik zal nu al zeggen die rekening van mj zal in elkaar geflast worden
want ze komen er niet vanaf
ik krijg bijv een rek van 150 euro
die niet klopt
dan krijg je iemand van de kpn en die zegt meteen wij doen er 100 ervan af en jij blij natuurlijk maar helaas die 50 die je dan betaalt zijn er nog bijv 40 teveel
hetzelfde geld toch voor mij
hoe kan je nou zeggen ik maak van die de 10.000
1000 euro hahahaha
das toch een lachertje
en ik zal nu al zeggen die rekening van mj zal in elkaar geflast worden
want ze komen er niet vanaf
Ik wil niets promoten, maar ik heb zelf een dongel van t-mobile, ik betaal een behoorlijk bedrag per maand, 59 euro, maar ik heb geen limiet.(laptop exective) Ik krijg dus geen rekening achteraf en de snelheid gaat ook niet achteruit bij een bepaalde hoeveelheid verbruikte mb"s. Ik verbruik behoorlijk wat hoor. Ik zit erg veel te streamen, ik kijk gemiddeld zo'n 3 uren per dag naar uitzending gemist of RTL gemist. Plus alle andere dingen die ik doe. Het is mijn enige internet.
Mijn contract is afgelopen per 3 juni, vandaag dus. Ik zag dat ze dit abonnement niet meer aanbieden, helaas voor sommigen. Er is wel een ander ab. met een limiet van 15 GB, dat is behoorlijk veel, als je er over heen komt, dan gaat de snelheid naar beneden, dus geen torenhoge rekeningen achteraf.
Ik zit af en toe wel te klagen, vooral in de zomer, dan wil de snelheid wel eens achteruit gaan. (waarschijnlijk omdat ik hier tussen de hoge dichte bomen zit). Maar nu ik geklaagd heb is het ook snel weer opgelost volgens mij. Ik zou het abonnement opzeggen, maar ik denk dat ik het toch maar ga houden. Nu ik zulke negatieve reacties over kpn hoor, dan denk ik, ik zit toch wel heel goed hier.
Nog wat tips:
-Als je een dongel gebruikt krijg je toch ook die zogenaamde "kpn mobiel internet dashboard"? Waarin je je verbruik kunt zien en bijhouden. Maak iedere dag een printscreen ervan, incl. de datum. Bewaar dit allemaal, dan heb je, ook voor jezelf, bewijs van je verbruik. Ik zelf zorg er altijd voor dat ik een krant van die dag op de achtergrond heb met de datum en tijd er op. Gewoon voor de zekerheid. Of je maakt een filmpje van je bureaublad met het "dashboard". Daar is gratis software voor te verkrijgen op internet. Bijv. http://sourceforge.net/projects/camstudio/
-Mocht je een kleine limiet hebben, zorg er dan voor dat je automatische updates uit staan, van bijv. windows, je virusscanner, en alle andere software. Dit verbruikt mb's zonder dat je er zelf erg in hebt.
Mijn contract is afgelopen per 3 juni, vandaag dus. Ik zag dat ze dit abonnement niet meer aanbieden, helaas voor sommigen. Er is wel een ander ab. met een limiet van 15 GB, dat is behoorlijk veel, als je er over heen komt, dan gaat de snelheid naar beneden, dus geen torenhoge rekeningen achteraf.
Ik zit af en toe wel te klagen, vooral in de zomer, dan wil de snelheid wel eens achteruit gaan. (waarschijnlijk omdat ik hier tussen de hoge dichte bomen zit). Maar nu ik geklaagd heb is het ook snel weer opgelost volgens mij. Ik zou het abonnement opzeggen, maar ik denk dat ik het toch maar ga houden. Nu ik zulke negatieve reacties over kpn hoor, dan denk ik, ik zit toch wel heel goed hier.
Nog wat tips:
-Als je een dongel gebruikt krijg je toch ook die zogenaamde "kpn mobiel internet dashboard"? Waarin je je verbruik kunt zien en bijhouden. Maak iedere dag een printscreen ervan, incl. de datum. Bewaar dit allemaal, dan heb je, ook voor jezelf, bewijs van je verbruik. Ik zelf zorg er altijd voor dat ik een krant van die dag op de achtergrond heb met de datum en tijd er op. Gewoon voor de zekerheid. Of je maakt een filmpje van je bureaublad met het "dashboard". Daar is gratis software voor te verkrijgen op internet. Bijv. http://sourceforge.net/projects/camstudio/
-Mocht je een kleine limiet hebben, zorg er dan voor dat je automatische updates uit staan, van bijv. windows, je virusscanner, en alle andere software. Dit verbruikt mb's zonder dat je er zelf erg in hebt.
-
wilson2003
Mijn snelheid is nu na 2 dagen al verlaagd met de dongel van kpn en wordt pas de 1e juli weer verhoogd.
Het is behoorlijk irritant,ja ik kan een duurder abb nemen,maar heb daar geen trek in,de snelheid verlagen ze,maar ik kan niet controleren of ze zich daar aan houden,met zoveel mb verlaagd,wie zegt mij dat ze de snelheid niet nog minder naar beneden brengen om mij te doen bewegen een duurder abb te nemen,mooi niet kpn,jullie besodemieteren de klant.
Ik heb sinds gister draadloos internet van Online met een snelheid van 20mb vast en dezelfde prijs als nu de dongel,dus deze gaat de deur uit.
Het is behoorlijk irritant,ja ik kan een duurder abb nemen,maar heb daar geen trek in,de snelheid verlagen ze,maar ik kan niet controleren of ze zich daar aan houden,met zoveel mb verlaagd,wie zegt mij dat ze de snelheid niet nog minder naar beneden brengen om mij te doen bewegen een duurder abb te nemen,mooi niet kpn,jullie besodemieteren de klant.
Ik heb sinds gister draadloos internet van Online met een snelheid van 20mb vast en dezelfde prijs als nu de dongel,dus deze gaat de deur uit.
-
piet jagers
dat is ook weer zowat
snelheid terugzetten
bij mij ligt de download op een gemiddelde van 2 a 3 gb per maand
alleen bij de dongel die ik had was het 44gb in 18dagen tijd
snelheid terugzetten
bij mij ligt de download op een gemiddelde van 2 a 3 gb per maand
alleen bij de dongel die ik had was het 44gb in 18dagen tijd