Ah, dan zitten we volgens mij toch op een lijn, namelijk dat TS helemaal geen kosten hoeft te maken, omdat hij geen pas hoeft aan te vragen, omdat hij alles toch ook via de papieren afschriften kan controleren. Dan lijkt mij het probleem van TS opgelost.bayer113 schreef:Ik had toch geschreven, dat TS 1 keer per maand gratis afschriften kan krijgen.
Voor dat heb je natuurlijk geen pas nodig.
Voor het electronisch bankieren, heb je ook geen TAN lijst nodig, deze is alleen voor het overboeken.
Intussen heeft ook de Postbank, welke al een tijdje ING is, ook de keuze voor een calculator.
In alle gevallen heeft de TS er niets aan. Zolang hij geen nieuw password kan krijgen, wordt dit lastig.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tikfoutje wordt duur betaald bij ING
Re: Tikfoutje wordt duur betaald bij ING
CB, je hebt gelijk, calculator wordt afgeschafftCB schreef:Nee hoor, de keuze voor een calculator is er niet. Dit is nog voor een restant oud ING Bank klanten. Zodra deze klanten geconverteerd zijn (gebeurd binnen een paar maanden) naar het nieuwe systeem, komt het gebruik van de calculator te vervallen.Intussen heeft ook de Postbank, welke al een tijdje ING is, ook de keuze voor een calculator
Op zich kan dit wel, maar 1 keer in de maand is weinig.Ah, dan zitten we volgens mij toch op een lijn, namelijk dat TS helemaal geen kosten hoeft te maken, omdat hij geen pas hoeft aan te vragen, omdat hij alles toch ook via de papieren afschriften kan controleren. Dan lijkt mij het probleem van TS opgelost.
Via deze rekening betaal ik hypotheekrente, woonverzekeringen en de maandelijkse voorlopige teruggaven van de belasting worden er op gestort.
Zelf zorg ik er voor dat er aan het einde van de maand voldoende saldo (vanaf onze gewone betaalrekening bij de Rabo) op gestort wordt.
Dit hou ik graag zelf (tijdig) in de gaten, en een heel enkele keer is het makkelijk even snel iets vanaf deze rekening iets over te kunnen boeken naar een andere Postbank/ING rekeninghouder, dit gaat sneller.
Overigens ben ik er achter dat ik geen tikfout heb gemaakt, de schuld ligt nl. bij ............. heel onverwacht, dit forum
Als ik dit forum heb bezocht is naderhand vaak op onverklaarbare wijze de toetsenbord instelling gewijzigd, waardoor leestekens niet meer corresponderen, en aangezien je bij een inlogcode alleen punten ziet...
Heeft iemand anders dit weleens ervaren?
Eerst schreef je nog
Als je de rekening ook voor veel meer andere dingen gebruikt, dan is het misschien wel handig om regelmatig te kunnen controleren wat je mutaties zijn. Maar dan gebruik je de rekening ook meer als een gewone rekening, waar je evt. ook een gewoon bedrag per jaar voor moet betalen, dan als een verplichte extra rekening waar je niets mee doet.
Ik zou er zelf dan eerder voor kiezen om alles behalve de hypotheek via die girorekening te doen, dan heb je daar geen omkijken meer naar.
Dat zijn vaste maandelijkse bedragen, waarvoor een maandelijks rekeningafschrijft meer dan genoeg is."Mijn ING" gebruik ik alleen maar om te controleren of voorlopige teruggave, hypotheekrente en bijbehorende verzekeringspremie correct verwerkt zijn.
Als je de rekening ook voor veel meer andere dingen gebruikt, dan is het misschien wel handig om regelmatig te kunnen controleren wat je mutaties zijn. Maar dan gebruik je de rekening ook meer als een gewone rekening, waar je evt. ook een gewoon bedrag per jaar voor moet betalen, dan als een verplichte extra rekening waar je niets mee doet.
Ik zou er zelf dan eerder voor kiezen om alles behalve de hypotheek via die girorekening te doen, dan heb je daar geen omkijken meer naar.