Graag wil ik even reageren op de - vaak zielige - reacties van de zogenaamde deskundigen op mijn topic MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!.
Zoals gezegd ben ik mij al vanaf december 2009 aan het oriënteren op de aankoop van een keuken, ook door lezing van de topics op dit forum.
Juist omdat ik zoveel las over de weerstand tegen de DMG verkoopfilosofie, voelde ik mij uitgedaagd om ook bij één van hun zaken het verkooptraject in te gaan. In de afgelopen maanden heb ik wel een tiental keukenzaken bezocht, diverse tekeningen gekregen en offertes gehad en uiteindelijk bleven er voor mij drie over, waaronder Mandemakers Barendrecht.
Deze drie zaken konden voor mij de keuken leveren die ik wilde en binnen mijn budget.
seagoing racer2: helemaal eens met je reactie, maar over de bestelling ben ik meer dan tevreden;
maxx en vogels: zielige reacties van jullie;
16again: ik had twee offertes voor precies dezelfde keuken, gedetailleerd gespecificeerd; één van een kleine zelfstandige en één van een zogenaamde budgetwinkel. Mandemakers ging daar ruimschoots onderdoor!!!
chol: ik ben het helemaal met je eens; ik denk inmiddels dat de meesten de eigen kracht ontbeert om hun zaak tot een succes te brengen en stikjaloers zijn op de sucessen van de Mandemakersgroep!!!
pffffff: het valt me op dat je tekst kan schrijven, want meestal kom je niet verder dan
en waarom zou ik tot dusver niet enthousiast mogen zijn en mijn positieve ervaringen met dit meestal negatieve forum mogen delen; als het in het verdere traject mis gaat zal ik dat ook melden
zelfstandigste!!
16again: voor mijn gevoel heb ik een goede deal gesloten (laagste van 3 offertes en binnen mijn budget).
reja en emlichheimer: in de vier maanden dat ik mij verdiept heb in keukenweleld en merken heb ik wellicht iets meer kennis vergaard dan de gemiddelde koper, maar ik verzeker je dat ik echt een tevreden klant ben.
Ik hou jullie op de hoogte.