LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Facturering Digitenne
-
Re: Facturering Digitenne
ben het volkomen eens met de klager. Het is ridicuul, zoals KPN omgaat met de aut.afboekingen. abb.geld is verschuldigd per de 1e van de periode( vergelijk huur van een woning) en niet 14 dagen eerder. Als je daarover klaagt, geeft KPN niet thuis. De hier genoemde personen, die zeggen dat je je abb. dan maar moet opzeggen, zijn m.i. wel erg kort door de bocht. Ik ben benieuwd of radar hieraan eens aandacht besteed. Overigens: KPN is wel de kampioen hierin, maar niet de enige.
Ik heb er totaal geen problemen mee, de Kpn schrijft hier op de tiende van maand af en per maand wel te verstaan, hoe jullie op het wilde idee komen dat ze het voor 3 maanden afschrijven, is mij heel erg duister!
Ik krijg keurig elke maand de factuur in mijn mailbox, als er iets niet klopt, bel ik even, staan ze me heel correct te woord en denken ze met me mee!
Ik heb hier alles van de KPN en nu al ruim 2 jaar!
Staat ook keurig op de factuur wanneer ze gaan afschrijven, dus daar heb je gewoon rekening mee te houden!
De bedrijven gaan niet mee met de luxe poppetjes, die denken dat ze ook maar iets te eisen hebben! Goh wat is de realiteit toch zwaar!
Als jullie nou ergens goed opgelet hadden, qua huursubsidie, krijg je die ook achteraf, niet vooruit!
uit betaal datum, meestal ronde de 20ste , voor de maand daar voor!
Ben je niet tevreden, zoek je een andere, jij bent wel iemand voor tele 2 denk ik!
Ik krijg keurig elke maand de factuur in mijn mailbox, als er iets niet klopt, bel ik even, staan ze me heel correct te woord en denken ze met me mee!
Ik heb hier alles van de KPN en nu al ruim 2 jaar!
Staat ook keurig op de factuur wanneer ze gaan afschrijven, dus daar heb je gewoon rekening mee te houden!
De bedrijven gaan niet mee met de luxe poppetjes, die denken dat ze ook maar iets te eisen hebben! Goh wat is de realiteit toch zwaar!
Als jullie nou ergens goed opgelet hadden, qua huursubsidie, krijg je die ook achteraf, niet vooruit!
uit betaal datum, meestal ronde de 20ste , voor de maand daar voor!
Ben je niet tevreden, zoek je een andere, jij bent wel iemand voor tele 2 denk ik!
ik heb ook helaas kpn maar het afschrijven heb ik geen moeite mee gaat ook meestal rond de 6 de van de maand, prima moet toch betalen!!
maar eh ...kaarsje.....hoorde van mensen met huursubsidie dat die niet achteraf is hoor , gewoon met de maand, maar dit is off topic
maar eh ...kaarsje.....hoorde van mensen met huursubsidie dat die niet achteraf is hoor , gewoon met de maand, maar dit is off topic