LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] woekerprijzen Euromaster

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Danielleverheij

Re: woekerprijzen Euromaster

Ongelezen bericht door Danielleverheij »

Ik lig echt helemaal in een deuk van dit alles.

Als je een laptop via internet besteld dan ben je toch ook goedkoper uit dat in een winkel? dat is met alles!!! jullie zijn op uit op reacties die je toch niet gekregen heb.
Dit is een slechte manier van aantrekken en lompigheid.
als je het niet eens ben met de prijs, had je van te voren moeten vragen wat de kosten zijn (ieder normaal persoon kijkt altijd van de voren naar een prijs)
En als je nu echt zo boos ben, waarom heb je bij de kassa dan niet aangegeven dat je niet wil betalen?
De consumenten van tegenwoordig zijn uit op reacties die ze niet krijgen en weten een verhaal altijd zo te draaien........zodat het altijd de schuld is van een ander!

De mensen die het achteraf te duur vinden, zijn mensen die niet zoveel geld hebben ofzo en hebben daarom achteraf toch spijt dat ze niet van te voren onderzoek gedaan hebben gedaan naar prijzen.

lazy-lois

Ongelezen bericht door lazy-lois »

U reageert op een topic uit 2003 laatste reactie was
28 okt 2008 14:39 :lol:

rolexwach

Ongelezen bericht door rolexwach »

Hallo,

Naar Euromaster (Oosterhout) geweest voor APK, auto afgekeurd moest stabilisator stang vervagen worden
krijg een offerte dat het 5 uur reparatie tijd inbelslag zou nemen ik heb dat
dat bij een andere garage laten vervangen zij hebben dat in een een half uur gerepareerd kosten 60 euro. Bij Euromaster zouden zij 5 uur in rekening brengen terwijl het een half uurtje werk was.
En omdat ik de mijn auto niet bij hun heb laten repareren mocht ik ook nog eens opnieuw de APK betalen.
Het zijn dieven!
Ga nooit meer naar Euromaster.

Gesloten