LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playtopia

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kleutertje

Re: Playtopia

Ongelezen bericht door kleutertje »

als je dat denkt moet je misschien is op hyves kijken hoe groot de groep al is die zich aangesloten heeft ,een hyves waar het vol staat met bewijzen over wat het adminteam uitspookt en toelaat bij vriendjes
weet de link niet zo snel maar she wolf wel

Edith B schreef:Nou ja zeg.wat een onzin word er hier geschreven!De hele chat staat vol met andere internetzenders,er word volop reklame voor :D gemaakt,zo gauw er een nieuw spel is,word je overspoeld,dat je DAAR MOET gaan luisteren,en die krijgen echt geen ban,heb ik nog niet gezien.En dan over nieuwe leden,ik ben pas lid,en heb nergens last van,ik word niet uitgescholden of wat dan ook.Volgens mij,zijn er hier een paar bezig,hun ongenoegen te uiten,maar het zijn er maar weinig,en degene die zeggen,ergens last van te hebben,bans bijvoorbeeld,hebben er het zelf naar gemaakt,dat is 1 ding wat ik zeker weet!Ik snap dan ook niet,als Playtopia werkelijk zou zijn,zoals een paar hier zeggen,waarom ze dan geen andere spelletjessite opzoeken,er zijn er legio,en dan lees ik iets over vip,waar je voor moet betalen.Nog nooit iets over gelezen of gehoord,ik speel in ieder geval geheel gratis en heb er het prima naar mijn zin!

een_speler

Ongelezen bericht door een_speler »

ik wil even weten hoe ik met het feit om moet gaan dat sommige admins info door spelen naar spelers en ook dat spelers gewoon prive gaan dreigen?
via telefoon en ook zeggen dat ze je komen opzoeken.
is het een maffiasite aan het worden ofzo?
en wat kan ik hier aan doen?
mailen heeft geen nut en aangifte doen is misschien een optie dan ook maar met naam en foon nummers.
maar het ergste is dat ik via via moet horen dat ze het nog steeds over mij hebben terwijl ik er al niet meer op zit.
ik ben het allang zat daar en ik heb een leven.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Mag dit topic aub in de prullenbak?
Klagen over een chatsite doe je maar ergens anders, of wordt de site van Radar als verlengstuk gebruikt...

een_speler

Ongelezen bericht door een_speler »

mag wel maar mag ik hier geen klacht schrijven dan?
dit is toch radar?
en trouwens ik heb ook meerdere klachten gestuurt naar play zelf en die worden niet eens behandeld dus zeg jij het maar
waar moet ik anders info vandaan halen hoe ik hier mee om moet gaan?
ik word prive nu bedreigt terwijl ik er al niet meer op zit
dus ook mensen om mij heen worden gedreigt
naar de politie gaan?

GloriusWorld

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

dhc, dit onderwerp staat bij internet, naar mijn idee is playtopia een internet site, en een spel, ze willen in de toekomst betaalsite van maken, je zal maar net hebben betaald en een ban krijgen, dag centjes..
Waarom zou niemand hier mogen klagen? Omdat jij dat zograag wilt?
Of ben jij een van de vele vriendjes van de admins?
Of had je gewoon zin om even slap te zeuren op niets af?
Playtopia gaat net als lycos voor heen ten onder aan eigen "succes". Ze maken te spontaan te veel regels, admins veranderen die ter plaatsen, of maken weer eigen regels, of hoeven zich volgens admins zich spontaan niet aan de regels van playtopia zelf te houden.
Kortom ben heel benieuwd hoe het volgend jaar met playtopia gaat, en of het nog bestaat.
Het kan nooit lang meer goed gaan.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

@glorious:
jij denkt dat ik wat met een spelletjes -site te maken heb?
Laat me niet lachen! Ik heb wel wat beters te doen, en jouw opmerking is kenmerkend voor de internetklagers: als je commentaar krijgt dat je niet aanstaat heb je kennelijk een link met voornoemd "bedrijf"...
Gefrustreerde gamers gaan maar ergens anders lopen klagen, daar is plek genoeg voor op het net...
Ga hier niet de stakker uithangen, betalen om spelletjes te spelen, ben je niet goed bij je hoofd ofzo! Ik kan alleen maar medelijden hebben met die spelletjes-junks

mafra

Ongelezen bericht door mafra »

ja playtopia pfffff wat erg, ik kreeg een ban omdat ik antwoord gaf aan iemand die vroeg hoe het liedje ook alweer heette, was een liedje van René Froger het was een engels liedje, maar ik kreeg er een ban van 24 uur voor!!! werd later trouwens ook nog verlengt met 24 uur, schandalig vind ik het!! je mag geen engels met elkaar praten, maar een titel van een liedje mag dus ook niet, en er stond ook nog dat ik gewaarschuwd was, niet dus!!! er was niet eens een admin in de lobby toen ik de ban kreeg! ik verhaal gehaald natuurlijk en om het screenshot gevraagd want daar zou alles uit blijken, wat krijg ik terug??? een uitleg over hoe ik een screenshot moet maken, ik was woest!! die admin en dan met name die jolletje dat zijn van die strebertjes die denken dat de site van hun is, en hebben er lol in dat ze dit kunnen doen! gewoon machtsmisbruik heb ik het genoemd, want dat vind ik nog steeds daar! wat een flutsite, en inderdaad ze zijn groot geworden door de spelers!!! en als die weglopen kan playtopia de boel aan de kant doen!! dat mensen een ban krijgen voor erge taal en terecht vind ik prima, maar om nu voor een lullig iets een ban te geven??? ze zoeken gewoon die admins! ik vroeg me al af of ze er extra geld voor krijgen of zo want zo ga je echt niet vol respect met mensen om! ik vond het daar altijd leuk om te spelen, maar nu je elk woord in een weegschaaltje moet leggen is er niets meer aan daar! het is ze allemaal naar de kop gestegen al die macht, en mensen die zeggen dat je niet voor niets een ban krijgt die zitten er net op, ik zit er al 6 jaren op en heb nog nooit een waarschuwing of ban gehad...ze zijn daar gewoon hartstikke gek, als ze denken daarmee de site groot te houden hebben ze wel pech want ik heb al van velen gehoord die net als ik een andere site aan het zoeken zijn om leuk een spelletje te spelen, en gewoon eens een keer dom te ouwehoeren want meer is het niet....maar dat kan op play niet meer, met deze zielige figuren die denken dat ze alles kunnen maken en breken op de site!! ik wou maar dat er eens een uitzending over op kwam, dan zouden ze misschien eens na gaan denken!! echt ik heb er geen enkel goed woord voor over.....over die hele playtopia niet!! nee dat die vieze kerels je aanspreken privé en je zegt er iets van dat kan en mag allemaal wel! zullen dan ook wel vrienden zijn denk ik dan......en dat wil dan admin zijn???
Meer dan zielig zijn ze en anders niet!!!!!! zo hé dat lucht even op! bedankt radar dat ik het even kwijt kon....wat een frustraties zeg!! niet te filmen!! :evil: :evil: :evil:

GloriusWorld

Hier wederom klachten over playtopia, je mag niet vragen aan een admin waarom er een ban is uitgedeeld, je krijgt als reactie dat je moet mailen naar playtopia toe, en die geven nooit antwoord terug.
De admin zegt dat ze niet in discussie gaan over een ban, maar ik wil alleen weten waarom, dat is geen discussie aangaan, maar vragen waarom. Dan kan je daarop de volgende keer "rekening mee houden". De ene admin waarschuwt, de andere admin bant gelijk zonder waarschuwing..
Kortom, bannen uitdelen zonder tekst en uitleg of zonder zich te hoeven te veranwoorden aan de speler.
Echt klantvriendelijk.
Op de laatste reactie van dhc ga ik niet in, als je het niet eens bent met dit topic,ga naar tros radar moderators. Ga niet mensen zitten beledigen op niets af.
Trouwens voor playtopia hoef je niet te betalen, ik zou nooit betalen voor een spelletje online te mogen spelen.
Laatst gewijzigd door GloriusWorld op 25 apr 2011 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

tbosseman

Ongelezen bericht door tbosseman »

Toevallig dat dit onderwerp weer nieuw leven is ingeblazen.
Tuurlijk mogen opmerkingen / klachten hier op dit forum worden neergezet, juist zelfs.
Dat er leden zijn welke menen dat dit niet hoort in een forum als radar daag ik uit om te laten zien waar dit dan staat dat niet zou mogen.
Maar ook op dit forum denken sommige de macht in de pacht te hebben. En ja ook hier kunnen sommige moderators / admins / beheerders of wat dan ook niet tegen kritiek danwel tegen bewijzen met hun eigen gedrag.

Ik ken de site van een tijdje terug en inderdaad heb je een ban om niks te pakken. Herken wat er al geschreven is. Zit heel erg veel vriendjespolitiek ik en enorm met 2 maten meten.
Enige wat helpt is om collectief weg te gaan en ze het heen en weer te laten krijgen.

Inderdaad knudde als je met meerdere mensen lid bent dat deze ook de dupe worden van het op ipadres bannen.......maar dat valt ook te omzeilen :mrgreen:

GloriusWorld

Het toegangsverbod is stilzwijgend zonder enig tekst en uitleg verlengt met 1 dag extra.
Ze reageren niet op mail, admins hoeven geen verantwoording af te leggen en eigenaren van playtopia zelf zwijgen als het graf. En waarom die ban is uitgedeeld weet niemand. ( ik vrees dat zélfs de admin het niet weet)

humor

Ongelezen bericht door humor »

hoi
ik zat ook op playtopia ,en ik ben te vaak onschuldig geband
en nu ben ik gisteren geband tot vijf mei 2012
en het zijn ook steets de zelde mensen die daar wat winnen
de administratie kijkt niet eens goed van wie het doet ,nee je word er onschuldig er uit getrapt
het is gewoon vriendtje politiek bij playtopia.
en als je iets wat ze niet aan staat ,dan krijg je de hel chat op je
het enigste wat playtopia dan zegt ,dan zet je ze toch op negeer .
en je word er uit gezet
dus playtopia is gewoon vriendtjes politiek bah

chava

Ongelezen bericht door chava »

Ik doe ook een duit in het zakje maar dan niet over een ban, die heb ik nog nergens ooit gekregen.
Maar....ik was een flinke tijd niet op de site geweest en op gegeven moment wilde ik weer eens gaan kijken, blijkt toch mijn beide accounts niet meer te bestaan!!??
En ik had een leuk aantal punten bijeen gesprokkeld:(
Verdwenen in het niets.
Lekker betrouwbaar die site.

mafra

Het was weer goed raak afgelopen week in playtopia, mensen hebben weer om niets een ban gekregen, het ergste is dat ze nu ineens 118.00 per jaar willen vragen voor playtopia, dan krijg je toegang tot meer spellen (die nu gratis zijn) bedragen die mensen nooit op kunnen brengen, de reclamebanners krijg je dan niet meer (net of dat een probleem is) daar halen ze het geld vandaan, ik heb er geen woorden voor!
zorgen ze eerst dat je uitdagingen en medailles kan winnen en dan ineens zou je moeten betalen voor deze spellen, betekend dat je dus nooit je spellen kan afmaken als je alles zou willen hebben! ik weet niet waar ze daar mee bezig zijn, maar het begint aardig corrupt te worden, op een vraag aan de admin als je betaald dat je dan niet om niets een ban kan krijgen werd geantwoord "de regels blijven gelden" en hun maar lekker innen, mensen die van eenzaamheid op deze manier nog een beetje leuke contacten kunnen hebben word alles gewoon ontnomen, de minima zal het zeker al niet op kunnen brengen! ja een andere site zoeken die gratis is.......maar als je al jaren lid bent van zo'n site dan ken je ook de mensen een beetje en dat maakt het zo leuk! als die admin de kop verkeerd heeft staan dan krijgt de één na de ander een ban, hebben ze een goeie bui ouwehoeren ze net zo hard mee! bah echt machtsmisbruik noem ik het steeds.....
Ik wou echt dat deze site eens goed werd uitgezocht, om te kijken of ze wel rechtsgeldig bezig zijn! daar kan ik me zo kwaad om maken! ik heb er geen goed woord voor over.....mensen maken wel hun eigen chats maar daar gaat het niet om, maar we leven altijd nog in een land waar we vrijheid van meningsuiting hebben, een vrij land waar we met recht trots op kunnen zijn, en dan denken ze op een spelletjessite dat ze god zijn? waar halen ze het lef vandaan!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

GloriusWorld

Playtopia doet aan cursus klantvriendlijkheid, de bannen blijven stromen, en vanaf 12 juli is het voor vele spelletjes betaald spelen.
Onder de noemer, hoe jaag je je vaste leden weg en doe je aan klantenwinning, vooral zo door blijvengaan.
( vergeet de betalende speler niet te melden dat je een ban kan krijgen ook al betaal je vooraf.)
Kortom, het zal mij benieuwen hoe het volgend jaar rond deze tijd gaat met playtopia.

majoortjuh

Ongelezen bericht door majoortjuh »

ook ik kreeg gister een ban
eerst van een dag toen werd het een jaar
alleen door admin jolletje
het zijn een stel labiele clowns die denken daar de show te kunnen runnen
en dan willen deze mensen je nog even 118 euro op jaar basis laten betalen voor iets waarvan ze zelf niet eens weten wat en hoe ze dit moeten leiden
hun de admins lezen iets en voelen zich gelijk aangevallen en dan mogen ze je gelijk bannen zonder waarschuwing of zo voor af
dan zijn er mensen die verhaal willen halen dan is er geen admin online terwijl ze er eerst wel waren.nee het is mij een te trieste site omdaar nog te gaan spelen.dan komen ze ineens met dat je meerdere namen heb en dat je binnen 5 dagen contact moet opnemen .hoe vraag ik me af .en als je dat hebt gedaan dan is je ban weer naar een week verschoven.nee die admins bij playtopia hebben hun lievelingetjes en lamme lingetjes.zo een trieste bedoeling heb ik nog niet meegemaakt op een site

Grapjas

Ongelezen bericht door Grapjas »

Majoortjuh, je was ook dom bezig. Je kreeg een ban van een paar dagen omdat je gewoon een grote mond had en jij vind wel dat dat moet kunnen, maar daar is niet iedereen het mee eens.

Dan ga je tijdens je ban een andere naam aanmaken om wel te kunnen spelen/klagen/zeuren en tja, dan krijg je een ban van een jaar. Eigen schuld lijkt mij.

Ik zou als ik jou was eerst eens de hand in eigen boezem steken voordat je de rest van de wereld de schuld gaat geven.

mafra

Ach play is play al lang niet meer, waar je eerder nog iets kon zeggen kan het nu helemaal niet meer! we leven in een land waar we een vrije meningsuiting hebben, maar play is de allerbeste op internet om dat de kop in te drukken, ik kom er al een tijdje niet meer! en die laatste reactie zal me niets verbazen dat het een admin is!
Het beste op play is je spelletje doen en verder met niemand contact hebben, want anders moet je bang zijn voor een ban...(zie mijn eerdere berichten) ze zijn daar gewoon niet goed snik, en maken erg heel erg misbruik van de macht, gewoon bij het zielige af! wij zijn volwassen maar hun denken god te zijn.....te triest dat er zelfs een topic voor is op radar nog wel, ze zouden er eens een uitzending over moeten maken, ik weet 100% zeker dat er zeer veel mensen hun mening willen geven, ik ken er al meer die niet meer terug komen, ach nog even en ze bestaan niet meer, zijn we er helemaal vanaf, een spelletje spelen kan overal, en geloof me dat ze op geen enkele site zo kinderachtig zijn als op play, die spannen de kroon, uniek en zeldzaam...zoals hun met mensen omgaan!! zo ga ik nog niet eens met mijn dieren om!!! heb er geen enkel goed woord voor over!! voor die hele playtopia niet!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

majoortjuh

Ongelezen bericht door majoortjuh »

zeg grapjas,

jij schijnt mij nog al goed te kennen he,je ben of zekers zelf adminjolletje of iemand die er uberhaupt geen ene sjoegen van weet
als ik heb lopen vloeken dan mag jij hier en nu een screenshot plaatsen van het geheel,en zoniet moet je lekker gaan bruin werken met die vriendjes van je van playtopia
ik hoef mijn hand niet in eigen boezem te steken,mischien moet jij eens goed nadenken zielepiet en jezelf bekend maken ipv vals te betigten want daar zijn jullie bij playtopia goed in

wat ben jij een zielig figuur zeg door op dit forum je gelijk te krijgen wat je niet zult krijgen gewoonweg omdat ik niks verkeerd heb gedaan

maar algemeen kan je al aan dit forum zien dat iedereen klaagt over deze site en dat ik niet de enige bent,dus heb lekker veel plezier met die site van je en mensen betaal aub niet die 118 euro die ze je vragen want geheid je krijgt deze ellende zekers die ik nu ook heb en dan stellen ze je alsnog in het ongelijk en het ligt aan alles en iedereen behalve aan hun

nou de groeten he

mafra

Ja als je 118 euro betaald en het is van je bank gehaald en je krijgt een ban dan ben je je geld kwijt! dit is iets wat ik zeker weet! en een ban is zo gegeven je krijgt inderdaad toch je gelijk niet al sta je nog zo in je recht....dus oproep aan iedereen die wil gaan betalen DOE HET NIET!!!!!!!

snake25

Ongelezen bericht door snake25 »

hahahahhaha wat een grapjas :lol:

majoortjuh heeft totaal geen opmerking gemaakt rechtstreeks naar een admin, de admins kennen daar totaal niet lezen en inleven waarop iets is gezegd, ze bannen je zonder ook maar een waarschuwing te geven en als je niet bij hun vriendjes behoor ben je gewoon de sigaar.

en die vriendjes mogen wel alles, reclame maken voor radio op internet funzige opmerkingen plaatsen, maaaaaar als je er niet bijhoor dan ben je snel de sigaar zoals marjoortjuh en als je verhaal haal bij de admin dan lopen ze snel weg.
wat een site bah bah.

betaal inderdaad niks want geld terug krijgen na een ban zal er niet zijn. zulke oplichters zijn het wel

Gesloten