LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renault Megane 2003 Probleem of pechauto?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Jumo4life

Re: Renault Megane 2003 Probleem of pechauto?

Ongelezen bericht door Jumo4life »

Ook ik heb al 14 maanden problemen met mijn reanult megane. Met name piepen en kraken van de portieren. Hier zijn nu nieuwe sloten ingezet, maar deze beginnen opnieuwe te piepen en te kraken. De remmen moeten om de paar maanden schoongemaakt worden anders piepen deze ook. De snelheidsbegrenzer/cruise control werkt niet naar behoren en springt constant van 78 naar 82 i.p.v. naar 80. De linker hoofdsteun resoneerd mee en ik de auto zit verder vol met peipjes en krakkjes. Verder de zaken die opgelost zijn; Het niet terugspringen van de richtingaanwijzer, het mee resoneren van de binnenspiegel, het niet meer sluiten va het rechterraam. Na bovenstaande gelezen te hebben zullen jullie ook moeten constateren dat ik niet een tevreden Renaultrijder ben en ik liever mijn oude auto gehouden had.

Groetjes.

Jump4life

Re: Renault Megane 2003 Probleem of pechauto?

Ongelezen bericht door Jump4life »

Ook ik heb al 14 maanden problemen met mijn renault megane. Met name piepen en kraken van de portieren. Hier zijn nu nieuwe sloten ingezet, maar deze beginnen opnieuw te piepen en te kraken. De remmen moeten om de paar maanden schoongemaakt worden anders piepen deze ook. De snelheidsbegrenzer/cruise control werkt niet naar behoren en springt constant van 78 naar 82 i.p.v. naar 80. De linker hoofdsteun resoneerd mee en ik de auto zit verder vol met piepjes en kraakjes. Verder de zaken die opgelost zijn; Het niet terugspringen van de richtingaanwijzer, het mee resoneren van de binnenspiegel, het niet meer sluiten va het rechterraam. Na bovenstaande gelezen te hebben zullen jullie ook moeten constateren dat ik niet een tevreden Renaultrijder ben en ik liever mijn oude auto gehouden had.

Groetjes.

Jollebol

Re: Renault Megane 2003 Probleem of pechauto?

Ongelezen bericht door Jollebol »

Hallo allemaal,

Het was een tijdje rustig rond mijn persoon, of liever gezegd rond mijn Megaantje. Maar drie keer raden: het is weer zover. Ik heb in de tussentijd alweer een nieuwe voorruit laten plaatsen. Maar nu heb ik last met de ruitenwisser. Als ik ze op de automaat zet blijft deze door-wis-wassen ook al is de vooruit weer (kurk)droog. Heb het gedeelte rondom de sensor nog goed vetvrij gemaakt, maar dit helpt niet. Fantastisch, al zeg ik het zelf. En als ik langzaam vooruit inparkeer in de 1e versnelling of achteruit rij dan hoor ik een heel vreemd geluid, alsof de remmen aanlopen. Je krijgt dan vreemde blikken toegeworpen. Je schaamt je dood.
Maar ik heb gelukkig ook iets positiefs te melden: de verlichting gaat weer goed. Als de verlichting automatisch aangaat als ik een tunnel inrij dan moedig 'm aan, geef 'm klopjes op het stuur en zeg dan tegen 'm in kinderlijke toon: goed zo jongen, knap hoor!!! En als de verlichting dan weer automatisch uit gaat doe ik hetzefde nog een keer. Nee hoor, ik word niet gek ... ik ben het langzaam al geworden. Leuk, zo'n auto ... Merde ...

Jollebol

Gesloten