Wedden dat roko72 niet meer reageert?Wedden dat je dat er niet voor over hebt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fijn, bedrijf heeft bijna zelfde telefoonnummer als wij!!
Re: fijn, bedrijf heeft bijna zelfde telefoonnummer als wij!!
Staan wij even vreemd te kijken als er volgende week ergens in de krant te lezen is: "LET OP! OPELLA HEEFT EEN NIEUW TELEFOONNUMMER!: 0123-..."
en dus kan ik geen bedrijf hebben??bavarian schreef:roko72 schreef: Ik heb wisselende werktijden, wat betekend dat ik vaak 's nachts nog moet thuis komen, of dat ik 's morgens al heel vroeg weg ben. (ik ben machinist bij de Nederlandse Spoorwegen)
Als dan de telefoon gaat, schrikt mijn vrouw zich rot natuurlijk want er zou natuurlijk ook iets kunnen zijn.roko72 schreef: denk jij werkelijk dat bedrijven alleen de macht hebben??
Misschien heb ik ook wel een bedrijf, en ook een hoop klanten.
jammer jôh.......................weddenschap verlorengerland schreef:Wedden dat roko72 niet meer reageert?Wedden dat je dat er niet voor over hebt?
waarom zou ik niet meer reageren??
is daar een reden voor??
vertel..............ben reuze nieuwschierig!!
maar wacht er even mee tot 12 mei...................dan ben ik weer terug van vakantie.
Laatst gewijzigd door roko72 op 28 apr 2010 23:42, 2 keer totaal gewijzigd.
JtC schreef:Jij verwacht dus dat een ander (persoon, bedrijf, stichting, wie dan ook) een ander nummer moet nemen, omdat hun nummer teveel lijkt op het telefoonnummer dat jij hebt. Hoe ga je dat bewerkstelligen? Ga je hem/haar/ze schriftelijk via een advocaat sommeren om dat te doen? Het enige dat jij dan zou bewerkstelligen is de actieve werking van de lachspieren van de tegenpartij
Maar serieus: ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het knap lastig is om steeds maar de telefoon op te nemen om erachter te komen dat men jou niet nodig heeft maar het bedrijf. Het punt is dat er verder niks anders aan te doen is dan een ander nummer nemen. Ieder telefoonnummer zal wel ergens op lijken en er zullen best wel bakken met mensen zijn die het ook ervaren.
Gezien het feit dat Opella een "zorgverlener" is, zou het natuurlijk maar zo kunnen zijn dat zij iets moeten.
Als mensen 's nachts bellen, is dat omdat zij dringend hulp nodig hebben.
Ik kan die niet bieden, en je wilt niet weten hoe vaak het gebeurt dat diezelfde mensen wel eens 3x achter elkaar bellen........................foutief!!
Dat zou dan van de mensen/instellingen uit moeten gaan, maar ook daar ben ik inmiddels al mee bezig/in overleg.
ik houd jullie op de hoogte.
Ik ga morgen echter met vakantie, en ben 12 mei weer terug.
Heeft niets met niet willen/kunnen reageren te maken....................gewoon met vakantie.
Groetjes
Roko
-
- Contacteer:
Hoewel het voor TS vervelend is - zouden fouten in drukken/draaien of wat dan ook - veel vervelender gevolgen kunnen hebben - namenlijk dat mensen die hulp nodig hebben, dit niet ontvangen.
Nu geeft TS aan dat hij met vakantie gaat (fijne vakantie alvast) - dus word de telefoon niet opgenomen - en zou het kunnen dat iemand met een dringende hulpvraag nergens terecht kan.
Als daar dan ernstige gevolgen (verwonding, of erger) door gebeuren - wat dan?
Je kan het een TS dan niet aanrekenen. Hij is geen hulpverlener (behoudens standaard EHBO).
Het lijkt mij dat de organisatie die hulp bied / zou moeten bieden, wel degelijk mee zou moeten denken.
Aan de andere kant, TS, het nemen van een nieuw / ander nummer zou als bijkomend voordeel kunnen hebben dat u ook helemaal geen last meer heeft van telemarketinggastjes - en (een tijdje) zelf kan controleren wie uw nieuwe nummer krijgt.
Nu geeft TS aan dat hij met vakantie gaat (fijne vakantie alvast) - dus word de telefoon niet opgenomen - en zou het kunnen dat iemand met een dringende hulpvraag nergens terecht kan.
Als daar dan ernstige gevolgen (verwonding, of erger) door gebeuren - wat dan?
Je kan het een TS dan niet aanrekenen. Hij is geen hulpverlener (behoudens standaard EHBO).
Het lijkt mij dat de organisatie die hulp bied / zou moeten bieden, wel degelijk mee zou moeten denken.
Aan de andere kant, TS, het nemen van een nieuw / ander nummer zou als bijkomend voordeel kunnen hebben dat u ook helemaal geen last meer heeft van telemarketinggastjes - en (een tijdje) zelf kan controleren wie uw nieuwe nummer krijgt.
Maar als de persoon die belt niet op de juiste knopjes kan drukken dan tja....
Zal ook niets veranderen met een nieuw nummer van die zorgverlener. Zullen altijd mensen bij zijn die door de stress verkeerde knopjes indrukken.
Zal ook niets veranderen met een nieuw nummer van die zorgverlener. Zullen altijd mensen bij zijn die door de stress verkeerde knopjes indrukken.