Pagina 2 van 6
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 06 jul 2010 14:51
door marionvangend
Hallo,
O wat schrik ik van al die verhalen.Had dus ook een bestelling gedaan bij logokids op 10 juni 2010 voor 49,40 euro een nieuwe schooltas gymtas voor mijn zoons
verjaardag(die is vandaag dus jarig)ander kado moeten kopen.Voor een vriendin die moest bevallen(ondertussen bevallen)dacht op tijd te wezen.Heeel vaaaak gebelt en gemailt,ingesproken enz.Geen retour.Bank gebelt die adviseerd om aangifte te doen bij de politie.Heb noch iemand dat gedaan?Ben echt heel boos
en verbaasd dat ondanks al deze zelfde problemen dit nog niet is aangepakt
door instanties.Mensen doe dit je niet aan en bestel niets.
groeten marion
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 07 jul 2010 13:44
door RUMAP
OHHHJJEEEE.. Had ik maar voordat ik had besteld ff gegoogled... want logokids staat bovenaan in delijst met trosradar... Ik heb dus een week gelden 27 juni ook een bestelling gedaan van 45 euro... een leuke stoel voor mijn dochter als cadeautje voor een speciale dag voor ons (afgelopen weekend!) ggrrrrrr...en idd. ook een mailtje gehad 2 dagen na de bestelling dat het verstuurd zou zijn... Heb ondertussen wel een mailtje gehad van Sharon Blaaser dat ze het voor me uit gaat zoeken.. Hoop niet op hetzelfde verzonnen verhaal van TNT de schuld geven enz.
De site Logokids... is erg goed en betrouwbaar opgezet.. zo zie je maar weer dat niet alles lijkt wat het is!
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 08 jul 2010 15:42
door marionvangend
Heb ondertussen heeeeeeel vaaaaaak gebeld.Gemaild over mijn spullen.Nooit iets terug vernomen.Sterker nog toen ik die zogeheten Sharon met mijn Mobiel belde(nummer kende ze toen nog niet en ik zei mijn naam zei ze verkeerd verbonden en hing op)hoe ver kan je zinken.Overmorgen is het een maand terug en er zijn nog geen spullen of geld.
Wie weet nog meer sites waar je dit kan vermelden?!Heeft iemand al aangifte gedaan bij de politie of de spullen bij logokids opgehaald?Dit valt onder oplichting en fraude.Wij zijn er in ieder geval intensief mee bezig.Dit is onrecht en wie kan er tegenwordig zomaar 50.-euros missen.Door de extra kados die je nog moet kopen omdat je de spullen nog het geld heb gekregen maakt het nog duurder want je kan niet tegen een kind zeggen sorry je krijgt niets omdat Logokids niet heeft geleverd.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 08 jul 2010 22:01
door ynsketje
Heb juist bij e-cops aangifte gedaan en ga zeker nog een klacht neerleggen bij de politie. Hoop dat jullie dat ook doen, hoe meer klachten, hoe sneller er iets aan wordt gedaan.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 09 jul 2010 10:25
door RUMAP
Ik heb nog geen aangifte gedaan.. maar dat ga ik dit weekend wel doen. Op het internet ergens gelezen dat ze met 3 aangifte's er werk van gaan maken, en dat ze ook strenger zullen gaan optreden tegen dit soort praktijken. Dus.... allemaal aangifte gaan doen! Volgens mij kan het ook via het internet! Ondertussen heb ik contact gehad met Multisafepay...
En die melden: 'Ik verzoek u contact op te nemen met de webshop. Maar deze webshop is geen oplichter'.
Ik weet niet in hoeverre dit betaalsysteem hun ogen sluit voor dit soort wanpraktijken... maar misschien staan we sterker als we allemaal ff een mailtje sturen naar dit bedrijf!
Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten..
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 13 jul 2010 22:00
door cess
Ik heb een tijdje geleden hier een reactie geplaatst over dat ook ik mijn bestelling niet heb gekregen... Nou jullie raden het nooit MAAR na 1 week intensief bellen heb ik mijn bestelling!
Ik heb op een gegeven moment haar steeds thuis gebeld..
Natuurlijk ook allerlei leugens eerst, dochter lag in het zhuis, misgegaan bij de tnt enz.
Heb haar echt platgebeld, op een gegeven moment gedreigt met aangifte, geld ophalen bij haar huis enz..
Ineens draaide ze helemaal bij en belde zelfs mij om te vragen of ik het al had ontvangen enz..
Na het mega boze telefoontje duurde het nog 2 dagen en had ik mijn pakje thius!
Ik hoop voor jullie dat je het ook snel zult ontvangen!
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 13 jul 2010 22:06
door ynsketje
Hey, kan je ons ook even haar thuisnummer geven?
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 16 jul 2010 14:22
door alikejanine
Wat is dit vervelend, zeg! Had ook ik maar eerst gegoogled op logokids. Alles keurig betaald. Net als eerdere reacties vond ook ik de site er betrouwbaar uitzien. Ik hoop nog steeds dat ik mijn bestelling krijg. Ik ben ook niet van plan het hier bij te laten, want dit maakt mij ontzettend boos.
Ik krijg alle mail terug. De telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Op mijn voicemail wordt niet gereageerd. Ik heb een bericht gestuurd naar multisafe, ik ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg. Ik ben zeker van plan aangifte te doen. Wanneer de persoon met het tefoonnummer wat wel opgenomen werd dit leest, zou je zo vriendelijk willen zijn mij dit nummer door te geven?
Met vriendelijke groet,
Lianne
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 17 jul 2010 20:45
door RUMAP
Heb al eerder 2 berichtjes achtergelaten op dit forum.. en jullie raden het nooit! Maar ik heb mijn geld terug ontvangen!!!
Op 27 juni een bestelling gedaan, op 29 juni inderdaad het mailtje gehad dat de bestelling verstuurd was. Op 5 juli heb ik een e-mail gestuurd: 'waar mijn pakketje bleef' die Sharon op diezelfde dag nog heeft beantwoord: 'Dat ze zou gaan uitzoeken waar mijn pakketje zou kunnen zijn'. Vanaf 5 juli heb ik elke dag een e-mail gestuurd.
Omdat er geen reactie kwam op mijn mailtjes heb ik e mail contact gehad met multisafepay (het bedrijf dat de betaling regelt voor de website). En die hebben mij goed geholpen! Heb ze verteld dat het mogelijk gaat om oplichterij, dat er vanaf 28 april berichten geplaatst zijn op trosradar.. linkjes gestuurd, enz. Ze hebben mijn e-mail op 9 juli doorgestuurd naar Sharon en om opheldering gevraagd.
Vanaf 9 juli ben ik gestart per e-mail met terugstorting met een uiterste terugbetaling of levering van 5 dagen...zo niet, dat ik aangifte zou doen.
Maandag 12 juli kreeg ik zowaar een mailtje van Sharon! Met de melding: 'Ik was even een paar dagen onverwacht tussen uit en om deze reden heb ik niet eerder kunnen reageren op al jouw mailtjes'.....'De eerste zending is nog steeds niet boven water'. ... 'maar wil wel duidelijk stellen dat absoluut geen oplichtingspraktijken o.i.d. plaatsvinden en wil hier dan ook niet van beschuldigd worden'. ..... 'jou betaling retourstorten op jouw multisafe account'
En dat is dus ook gebeurt!! Het heeft me 0,50 cent gekost (voor de multisafe overboeking weer terug op mijn bankrekening) en toch al met al veel tijd aan e-mail enz. Voor mij is dit ook gewoon een principe kwestie. Ik kon het niet uit mijn hoofd zetten dat die soort zaken gebeuren over de rug van 'kinderspulletjes'
Ik heb nog wel een (aangifte) gedaan bij e-cops.
Maar hierbij de zaak 'gesloten'. Ik zou zo zeggen: Blijven mailen met Sharon.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 18 jul 2010 16:08
door cess
Hallo allemaal.
Het thuis nummer van Sharon: 0346 881444
Ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen!
Groetjes
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 18 jul 2010 21:54
door evh
Ik heb op 8 juli een cadeautje besteld, een tent met naam erop, 2-3 dagen levertijd en nog steeds niks ontvangen, telefoon wordt niet opgenomen en geen reactie op mails. Heb haar vrijdag via de mail 4 dagen de tijd gegeven het geld terug te storten anders volgt aangifte. Mijn vriendin waarmee ik samen het cadeau zou geven heeft al bij ecops aangifte gedaan. Verder heb ik Multisafepay op de hoogte gesteld en link naar dit forum gestuurd. Als ze doorgaan met dit soort oplichtingspraktijken faciliteren zijn ze medeplichtig hieraan. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 19 jul 2010 10:52
door alikejanine
Vandaag een mail ontvangen van Sharon, dat wegens omstandigheden er iets verkeerd is gegaan met een aantal bestellingen. Ze belooft dit vandaag te verhelpen. Ik heb er helemaal een naar gevoel van. Ik hoop dat ze haar woorden inderdaad waar maakt en anders volgt er van mij ook een aangifte. Ik heb ook contact gezocht met multisafe. Het hele verhaal uitgelegd. Zij zouden onderzoek doen, dan krijg ik vandaag een mailtje terug met de melding dat ik contact op moet zoeken met de webwinkel
. Tja ging dat maar zo makkelijk. Wel raar, want ik heb multisafe al gemeld dat juist dat het probleem is en dat er geen contact te krijgen valt met de webwinkel. Daarbij lees ik op het forum dat er velen van jullie contact hebben gehad met multisafe, dus bij hun zou toch een belletje moeten gaan rinkelen, lijkt mij. Maar ik heb al gelezen dat ze voor iemand anders veel hebben betekend dus misschien komt er nog een verdere actie vanuit multisafe.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 19 jul 2010 11:19
door evh
Vandaag ook gebeld op haar privénummer: De maximale voicemailcapaciteit is bereikt...
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 19 jul 2010 21:10
door evh
Vandaag kreeg ik een mail van Sharon dat het pakketje onderweg is en het geld teruggestort op Multisafepay!
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 20 jul 2010 21:57
door evh
Goed nieuws: het pakket is vandaag aangekomen en het geld is teruggestort!
Zij schreef mij in haar mail dat ze hoopte dat het hiermee passend is opgelost. Is wel heel aardig, blijk van goede wil. Hoop dat bij alle anderen het ook opgelost wordt.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 24 jul 2010 22:59
door RUMAP
Ook bij mij goed nieuws! En het geld terug ontvangen en mijn bestelde artikel (stoel met naam) is gisteren geleverd! Ben er erg blij mee.. en hoop dat voor alle andere gedupeerden het net zo wordt opgelost! Dit mailde Sharon mij:
"I.v.m. een samenloop van verschillende omstandigheden, zijn er een aantal zaken blijven liggen en niet goed door ons opgepakt.
Nu zijn wij er weer met frisse wind tegenaan en hopen het vertrouwen weer terug te winnen".
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 25 jul 2010 22:03
door Astrid1970
Er zijn een aantal mensen die zich afvragen hoe je, je geld terug kunt krijgen bij Logo Kids.
Ik heb haar (Sharon) diverse malen gebeld op haar privé telefoonnummer en haar verteld dat als ze niet heel snel het geld terug zou storten ik bij haar aan de deur (Spechtenkamp in Maarssen) zou komen om m'n geld op te halen.
Uiteindelijk heeft ze het geld naar drie telefoontjes teruggestort.
Oh ja..... ze verteld hele zielige verhalen....maar als ik al deze reacties nu zie ben ik er van overtuigd dat ze maar één doel heeft. Veel geld verdienen over onze ruggen......
Ik blijf bij mijn advies dat ik enkele maanden geleden al plaatste: Koop niet bij Logo Kids !!
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 29 jul 2010 09:53
door marionvangend
ja ja ook ik heb mijn beteslling gekregen nadat ik na mijn idee haar bijna heb
gestalkt.Kreeg ook een mailtje met 25 procent korting voor de volgende keer
nou echt niet.Betaal liever paar euro meer en het is goed dan dit gezeur.
Wel jammer want de spulletjes ]ien er leuk uit maar er zijn nog meer bedrijfen met
die spullen IK BESTEL NOOOOOOOIT MEER BIJ LOGOKIDS!!!!!
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 11 aug 2010 21:38
door FamV155
Beste Dames/Heren op het Radar forum,
Ook wij hebben bij mevr. S. Blaaser onze bestelling geplaatst en ook wij schrokken ons eerst helemaal lam bij het lezen van de verhalen hier op dit forum. Onze bestelling was een mooie lunchbox en beker, gymtas en koeltas met de naam van onze zoon erop. Wij bestelden de artikelen op zaterdag 7 augustus 2010 en woensdag 11 augustus 2010 kwamen ze binnen!
De telefonische bereikbaarheid was prima en per email werden wij op de hoogte gehouden van onze bestelling met een link naar track en trace. Het is zeer te betreuren hoe voorgaande klanten zo’n teleurstellend resultaat hebben geboekt, in vergelijking met onze ervaring. Wij vonden het derhalve dan ook eerlijk om ook de andere kant te laten horen en dat het in ons geval wel goed is verlopen. Voor de toekomst hopen wij dat mevr. S. Blaaser zowel haar privéleven als haar bedrijf in goede banen kan leiden. En dat haar bedrijf een gezond bedrijf blijft en dat zij het vertrouwen van haar klanten kan terugwinnen, wie weet met hard werken en een goede inzet. Nog even ter verduidelijking wij zijn geen familie noch vrienden van mevr. S. Blaaser, maar vonden het eerlijk om tevens onze ervaring te plaatsen.
Re: Slechte ervaring met logokids.nl
Geplaatst: 12 aug 2010 22:08
door poespas