LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] soort van opgelicht Eci

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
VioletPrue

Re: soort van opgelicht Eci

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Mr_Panic schreef:En misschien moet ik de ECI maar negeren... niet meer mailen... NIETS MEER BETALEN!! en wachten op de deurwaarder.
Dan leg ik hem haarfijn uit hoe het zit.
En hopelijk kom ik er dan net als meerdere mensen gewoon vanaf door de incasso kosten te betalen... en is de deurwaarder het ermee eens dat ECI verder geen cent meer krijgt!
Lijkt mij niet slim.
Weet u zeker dat u op tijd heeft opgezegd?
Als u een opzegtermijn had in 2011, heeft u die dan in acht genomen?
Zo niet, dan is bovenstaande het domste wat u kunt doen, want dan staat u niet in uw recht om niet te betalen en komen er enkel extra kosten bij, die ook zeker in rekening zullen worden gebracht.

harley68

Ongelezen bericht door harley68 »

Het is een hoop mr. panic om niets. Dat is wel duidelijk.

Mr_Panic

Ongelezen bericht door Mr_Panic »

Het is een hoop... maar niet om niets.
Het is echt bijna onmogelijk van die ECI af te komen.
Het zijn gewoon geldwolven.

harley68

Ongelezen bericht door harley68 »

Ik heb ECI na een jaar gewoon aangetekend opgezegd, geen enkel probleem. En geldwolven, ach, je hebt een contract met afspraken met elkaar en als je gewoon je termijnbestellingen doet en op tijd opzegd is er niets aan de hand.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

VioletPrue schreef:
Mr_Panic schreef:En misschien moet ik de ECI maar negeren... niet meer mailen... NIETS MEER BETALEN!! en wachten op de deurwaarder.
En hopelijk kom ik er dan net als meerdere mensen gewoon vanaf door de incasso kosten te betalen... en is de deurwaarder het ermee eens dat ECI verder geen cent meer krijgt!
Lijkt mij niet slim.
Zo niet, dan is bovenstaande het domste wat u kunt doen, want dan staat u niet in uw recht om niet te betalen en komen er enkel extra kosten bij, die ook zeker in rekening zullen worden gebracht.
Uh....daar heb ik gisteren om 16.27 al op gereageerd.....

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

dhc schreef:
VioletPrue schreef:
Lijkt mij niet slim.
Uh....daar heb ik gisteren om 16.27 al op gereageerd.....
Uh....u reageert heel anders dan dat ik reageer, dus ik snap niet wat u wilt met deze opmerking.
U geeft tips over aangetekende brieven, ik vraag of hij de opzegtermijn wel in acht heeft genomen.

LM1987

Ongelezen bericht door LM1987 »

Enkele jaren gelden ben ik ook lid geworden. Heb er enkele jaren met plezier boeken gehaald (daar ging het mij om). Sinds 2010 waren er enkele wijzigingen in het assortiment boeken. Daarom besloot ik op te zeggen. Gebeld met de klantenservice, waarna mij vriendelijk werd verteld dat het geen enkel probleem was. Moest alleen het jaar afmaken. (geen probleem had al aan de verplichtingen voldaan).

Na een week kreeg ik netjes een bevestiging thuis. Dat ik per 31 december 2010 geen lid meer was, dat mijn online account wel bleef bestaan. Dan had ik nog de mogelijkhied om via hen te bestellen.

Ik vind de ECI geen oplichters. Bij het aangaan van het lidmaatschap duidelijk uitleg gehad, snelle levering van bestellingen en een goede afronding van mijn lidmaatschap. Zolang je maar netjes aan de voorwaarden voldoet, o.a. een jaar afmaken, dan gaat het zeer netjes.

Gesloten