Mr_Panic schreef:En misschien moet ik de ECI maar negeren... niet meer mailen... NIETS MEER BETALEN!! en wachten op de deurwaarder.
Dan leg ik hem haarfijn uit hoe het zit.
En hopelijk kom ik er dan net als meerdere mensen gewoon vanaf door de incasso kosten te betalen... en is de deurwaarder het ermee eens dat ECI verder geen cent meer krijgt!
Lijkt mij niet slim.
Weet u zeker dat u op tijd heeft opgezegd?
Als u een opzegtermijn had in 2011, heeft u die dan in acht genomen?
Zo niet, dan is bovenstaande het domste wat u kunt doen, want dan staat u niet in uw recht om niet te betalen en komen er enkel extra kosten bij, die ook zeker in rekening zullen worden gebracht.
Ik heb ECI na een jaar gewoon aangetekend opgezegd, geen enkel probleem. En geldwolven, ach, je hebt een contract met afspraken met elkaar en als je gewoon je termijnbestellingen doet en op tijd opzegd is er niets aan de hand.
Mr_Panic schreef:En misschien moet ik de ECI maar negeren... niet meer mailen... NIETS MEER BETALEN!! en wachten op de deurwaarder.
Dan leg ik hem haarfijn uit hoe het zit.
En hopelijk kom ik er dan net als meerdere mensen gewoon vanaf door de incasso kosten te betalen... en is de deurwaarder het ermee eens dat ECI verder geen cent meer krijgt!
Lijkt mij niet slim.
Weet u zeker dat u op tijd heeft opgezegd?
Als u een opzegtermijn had in 2011, heeft u die dan in acht genomen?
Zo niet, dan is bovenstaande het domste wat u kunt doen, want dan staat u niet in uw recht om niet te betalen en komen er enkel extra kosten bij, die ook zeker in rekening zullen worden gebracht.
Uh....daar heb ik gisteren om 16.27 al op gereageerd.....
Mr_Panic schreef:En misschien moet ik de ECI maar negeren... niet meer mailen... NIETS MEER BETALEN!! en wachten op de deurwaarder.
Dan leg ik hem haarfijn uit hoe het zit.
En hopelijk kom ik er dan net als meerdere mensen gewoon vanaf door de incasso kosten te betalen... en is de deurwaarder het ermee eens dat ECI verder geen cent meer krijgt!
Lijkt mij niet slim.
Weet u zeker dat u op tijd heeft opgezegd?
Als u een opzegtermijn had in 2011, heeft u die dan in acht genomen?
Zo niet, dan is bovenstaande het domste wat u kunt doen, want dan staat u niet in uw recht om niet te betalen en komen er enkel extra kosten bij, die ook zeker in rekening zullen worden gebracht.
Uh....daar heb ik gisteren om 16.27 al op gereageerd.....
Uh....u reageert heel anders dan dat ik reageer, dus ik snap niet wat u wilt met deze opmerking.
U geeft tips over aangetekende brieven, ik vraag of hij de opzegtermijn wel in acht heeft genomen.
Enkele jaren gelden ben ik ook lid geworden. Heb er enkele jaren met plezier boeken gehaald (daar ging het mij om). Sinds 2010 waren er enkele wijzigingen in het assortiment boeken. Daarom besloot ik op te zeggen. Gebeld met de klantenservice, waarna mij vriendelijk werd verteld dat het geen enkel probleem was. Moest alleen het jaar afmaken. (geen probleem had al aan de verplichtingen voldaan).
Na een week kreeg ik netjes een bevestiging thuis. Dat ik per 31 december 2010 geen lid meer was, dat mijn online account wel bleef bestaan. Dan had ik nog de mogelijkhied om via hen te bestellen.
Ik vind de ECI geen oplichters. Bij het aangaan van het lidmaatschap duidelijk uitleg gehad, snelle levering van bestellingen en een goede afronding van mijn lidmaatschap. Zolang je maar netjes aan de voorwaarden voldoet, o.a. een jaar afmaken, dan gaat het zeer netjes.