LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is telfort verplicht unlockcodes gratis te verstrekken?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ulbe

Re: Is telfort verplicht unlockcodes gratis te verstrekken?

Ongelezen bericht door Ulbe »

Bubbleblower schreef:
Ulbe schreef:Beste Bubbleblower,

Maak er geen probleem van en laat je adresgegevens bij Telfort achter, heb je wat te verbergen?, heb je illegalen bij je inwonen of een wietplantage?, :wink:

Doe niet zo moeilijk!, :D

Open kaart spelen en je hebt je unlockcodes, dat probleem ook weer uit de wereld!, :wink:
Jij hebt ook niets te verbergen neem ik aan?
Dus als je me je naw-gegevens zou willen PM-en en een telefoonnummer zodat ik kan controleren dat jij het wel bent. Als je geen open kaart speelt heb je vast illegalen op zolder, die gelijk voor je wietplantage daarzo zorgen en handel je volgens mij nog in drugs ook.

Natuurlijk heeft dit niets met "open kaart" spelen te maken, want ik kan mijn mobiel ook bij de plaatselijke telecom boer laten unlocken en bij telfort mag je sinds gisteren ook een valse naam opgeven. Dus.

Zullen we het er nu weer over hebben dat telfort de regels aan haar laars lapt?
71 Dagen na mijn 1ste verzoek daartoe heb ik mijn code nog niet ontvangen.
Aan jou hoef ik mijn gegevens niet te sturen..., je durft je provider al niet je gegevens te sturen!, :lol:

Vergeet vooral je advokaat niet, die hoort er ook bij, :lol:

Ik doe mijn illegalen wel even de groeten van je, en mijn wietplantjes geef ik wel even extra water terwijl ik aan jou denk, :lol:

Sorry dat ik je uitlach, ik kan niet anders na zo'n reactie van je, je hebt humor!, :lol:

Sterkte met je unlockcodes, Mister Anoniem!, :lol:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten