LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis Nintendo DS bij Online
-
Re: Gratis Nintendo DS bij Online
Gefeliciteerd!!!
Ik kreeg dit antwoord:
Geachte heer Gruppen,
Uit uw bericht begrijpen wij dat u helaas het cadeau van Online nog niet heeft mogen ontvangen.
Wij begrijpen dat u er inmiddels weinig vertrouwen meer in heeft dat de Nintendo DS nog bij u thuisbezorgd zal worden.
Wij hebben van onze afdeling logistiek bevestigd gekregen dat alle Nintendo's uiterlijk 25 juni 2010 bij onze klanten zullen zijn bezorgd.
Wij doen hiermee een laatste beroep op uw geduld en hopen deze vervelende situatie opgelost te hebben voor het einde van deze maand.
Met vriendelijke groet,
Ik heb 'm nog niet, maar wie weet.
Ik kreeg dit antwoord:
Geachte heer Gruppen,
Uit uw bericht begrijpen wij dat u helaas het cadeau van Online nog niet heeft mogen ontvangen.
Wij begrijpen dat u er inmiddels weinig vertrouwen meer in heeft dat de Nintendo DS nog bij u thuisbezorgd zal worden.
Wij hebben van onze afdeling logistiek bevestigd gekregen dat alle Nintendo's uiterlijk 25 juni 2010 bij onze klanten zullen zijn bezorgd.
Wij doen hiermee een laatste beroep op uw geduld en hopen deze vervelende situatie opgelost te hebben voor het einde van deze maand.
Met vriendelijke groet,
Ik heb 'm nog niet, maar wie weet.
-
Het is 8 juli, nog steeds niets........ Iemand tips waar ik mijn gram kan halen door een officiele klacht in te dienen? Dus niet bij Online zelf, want die doen er niets mee.
Misschien kun je vragen bij online of ze het geld op de rekening kunnen storten, koop je er zelf eentje. Als ze daar akkoord mee gaan (denk ik nie) moet je zelf wel wat geld bijleggen omdat online met fikse korting de order bij de leverancier heeft besteld. Ben je tenminste van het probleem af.
Of een aangetekende brief met de eis erin om binnen 2 weken te leveren en anders het volledige geld claimen van zo'n ding. Kijken hoe ze daar op reageren.
Of een aangetekende brief met de eis erin om binnen 2 weken te leveren en anders het volledige geld claimen van zo'n ding. Kijken hoe ze daar op reageren.
-
Heb ik ook al voorgesteld maar dat kan ook niet.
Ze zeggen nu dat ie week 33 komt, maar ze hebben al zo vaak belooft dat mijn dochtertje eindelijk haar Nintendo zou krijgen. Ik ben het echt zat, volgend jaar ga ik echt weg bij deze provider.
Ze zeggen nu dat ie week 33 komt, maar ze hebben al zo vaak belooft dat mijn dochtertje eindelijk haar Nintendo zou krijgen. Ik ben het echt zat, volgend jaar ga ik echt weg bij deze provider.
-
Ja, een halfjaar wachttijd in plaats van 10 dagen, maar het is binnen!! Mijn dochtertje dolblij!
Ik ben dus niet de enige!!
Ik heb de e-reader besteld, maar ik krijg het verhaal na 3 weken wachten dat de e-reader niet meer geproduceerd wordt bij Sony Heb vervolgens verhaal bij online en bij bol.com gehaald, en gevraagd waar ze mee bezig zijn. Ik heb aangegeven dat ik het alternatief van een kadobon van 100 euro echt een lachertje vind...de e-reader kost 180,-- euro en daar hoef ik niets bij te betalen.
Is dit nou een verkapte manier van extra verkoop bij bol.com!!!!!
Als ik jullie verhalen zo lees dan kan ik beter die kadobon nemen, want dan heb ik ze in ieder geval nog iets een poot uitgetrokken, maar ik baal ervan als een ........
Als ik alsnog die e-reader krijg dan zal dat me nu nog echt verbazen.
Allen succes toegewenst
Ik heb de e-reader besteld, maar ik krijg het verhaal na 3 weken wachten dat de e-reader niet meer geproduceerd wordt bij Sony Heb vervolgens verhaal bij online en bij bol.com gehaald, en gevraagd waar ze mee bezig zijn. Ik heb aangegeven dat ik het alternatief van een kadobon van 100 euro echt een lachertje vind...de e-reader kost 180,-- euro en daar hoef ik niets bij te betalen.
Is dit nou een verkapte manier van extra verkoop bij bol.com!!!!!
Als ik jullie verhalen zo lees dan kan ik beter die kadobon nemen, want dan heb ik ze in ieder geval nog iets een poot uitgetrokken, maar ik baal ervan als een ........
Als ik alsnog die e-reader krijg dan zal dat me nu nog echt verbazen.
Allen succes toegewenst
Online komt wel vaker de afspraken niet na.
Destijds was er een actie dat je na 3 geslaagde incasso's 50 euro op je rekening zou krijgen.
In juni werd ik lid en na 3 geslaagde incasso's was het zover:
19 september: eind september, begin oktober wordt het gestort.
16 oktober: we gaan het controleren.
1 november: wordt spoedig overgemaakt
2 november: in de loop van december maken we het over
5 november: rond 25 november
Ik heb het uiteindelijk zelf maar verrekend met de factuur die begin december werd geïncasseerd. Binnen 2 dagen heb je dan een "aanmaning" binnen via de mail, daar zijn ze wel snel mee.
Uiteindelijk hebben ze de betreffende factuur aangepast.
Ik heb ze wel laten weten dat ik n.a.v. dit (en een voorgaand administratief probleem) mijn jaarcontract "uit zou dienen", maar daarna op zoek zou gaan naar een andere provider. Ik ben de administratieve chaos van Ziggo ontvlucht en dan kom je hier terecht! (Online komt wel de belofte qua snelheid na i.t.t. Ziggo, maar administratief is het er niet veel beter heb ik het idee)
Inmiddels heb ik mij aangemeld bij Tele2.
Destijds was er een actie dat je na 3 geslaagde incasso's 50 euro op je rekening zou krijgen.
Ik heb het uiteindelijk zelf maar verrekend met de factuur die begin december werd geïncasseerd. Binnen 2 dagen heb je dan een "aanmaning" binnen via de mail, daar zijn ze wel snel mee.
Ik heb ze wel laten weten dat ik n.a.v. dit (en een voorgaand administratief probleem) mijn jaarcontract "uit zou dienen", maar daarna op zoek zou gaan naar een andere provider. Ik ben de administratieve chaos van Ziggo ontvlucht en dan kom je hier terecht! (Online komt wel de belofte qua snelheid na i.t.t. Ziggo, maar administratief is het er niet veel beter heb ik het idee)
jlthkoch schreef:Online komt wel vaker de afspraken niet na.
Dat zou allemaal best zijn, maar denk je, dat het bij jou nieuw provider beter is?
Alle providers laten hier en daar een stekje vallen.
Als je geluk hebt met een provider, mag je blij zijn!
Ik ben begonnen bij de beste provider (XS4ALL) en ben toen naar de slechtste (meeste klachten) gegaan (Ziggo) en daarna naar Online, die inderdaad steekjes laat vallen. Over Tele2 zie je ook wel klachten, maar die ga ik gewoon eens proberen.......tennis schreef:jlthkoch schreef:Online komt wel vaker de afspraken niet na.
Dat zou allemaal best zijn, maar denk je, dat het bij jou nieuw provider beter is?
Alle providers laten hier en daar een stekje vallen.
Als je geluk hebt met een provider, mag je blij zijn!
Kan je dit nader verklaren?jlthkoch schreef: Ik ben begonnen bij de beste provider (XS4ALL) en ben toen naar de slechtste (meeste klachten) gegaan (Ziggo) en daarna naar Online, die inderdaad steekjes laat vallen. Over Tele2 zie je ook wel klachten, maar die ga ik gewoon eens proberen.......
Als het toch de beste was, ga ik niet wisselen van provider!
Dit kan ik wel nader verklaren: Ik ben over gestapt naar Ziggo vanwege de prijs en omdat Ziggo (op papier) meer snelheid bood. Ik ben naar XS4ALL gegaan (vanaf "internetten via de telefoonlijn") in de tijd dat er nog weinig tot geen alternatieven waren, kabel-internet was (in mijn gebied althans) ook nog niet verkrijgbaar en Ziggo heette nog gewoon Casema en hield zich alleen nog maar bezig met TV en dat deden ze goed!tennis schreef:Kan je dit nader verklaren?jlthkoch schreef: Ik ben begonnen bij de beste provider (XS4ALL) en ben toen naar de slechtste (meeste klachten) gegaan (Ziggo) en daarna naar Online, die inderdaad steekjes laat vallen. Over Tele2 zie je ook wel klachten, maar die ga ik gewoon eens proberen.......
Als het toch de beste was, ga ik niet wisselen van provider!
In de tijd dat ik bij deze provider zat totaal geen problemen gehad, behalve dan de gebrekkige ondersteuning voor de Mac die er toen nog was en het oerlelijke, groene usb-modem (model schildpad) die slecht werkte op mijn besturingssysteem (OSX) maar nadat deze werd vervangen door een Alcatel ethernet (incl. "hack") werkte alles naar behoren. Daarnaast komen ze vrijwel ieder jaar als beste provider uit de providermonitor van de Consumentenbond.
Het is dat ze (in vergelijking tot andere providers) zo erg duur zijn, anders was ik allang weer bij XS4ALL.
Ja, maar het is helaas zo, dat er aan deze dingen een prijskaartje hangt.
Wil je minder uitgeven, krijg je ook minder!
Wil je minder uitgeven, krijg je ook minder!