Pagina 2 van 4
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 06 sep 2010 19:47
door guppy3838
vandaag weer een mailtje,
dagaanbieding.vanvoordeel.nl
------------------------------------------------------
Bestelnummer: 8961
Gedetailleerde factuur: http://dagaanbieding.vanvoordeel.nl/acc ... er_id=8961
Besteldatum: zaterdag, 07. augustus 2010
Het commentaar voor uw order is:
Terugboeking
Transactie
Gaarne de details van uw transactie controleren.
Naar
Bank Transfer Withdrawal
Bedrag
EUR 20.90
Kosten
—
Beschrijving
Refund of payment #3928083 (Order #8961 at dagaanbieding.vanvoordeel.nl)
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Refunded
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
maar natuurlijk nog niets op de bank gestort he ............
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 06 sep 2010 21:08
door Erwin uit Groningen
Dat bedrijf uit Almelo neemt de telefoon niet op. Wat ik je zeg: echt NOOIT. Je zit daar minstens een half uur in de wacht tot je geduld op is...
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 06 sep 2010 21:15
door guppy3838
had ik inderdaad ook al ergens gelezen ja,kijk ook maar eens op KASSA VARA en consumentenbond, forums genoeg met problemen van deze aard,alleen had ik graag zo slim geweest om dit van te voren uit gezocht te hebben maar ja een mens is nooit te oud om te leren
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 07 sep 2010 19:30
door Dieuwke52
Vrees inmiddels ook tot de gedupeerden te behoren. I.p.v. de door mij bestelde opvouwbare Senz Mini paraplu ontving ik een Senz Original. Aangezien die niet opvouwbaar is de Klantenservice gebeld. Na 4 minuten wachten (en 2 euro armer) heb ik de verbinding verbroken. Inmiddels 3 mailtjes gestuurd en nog één telefoontje gepleegd. Alles zonder resultaat, evenmin als het bellen naar de andere nummers die m.b.t. dit bedrijf op dit forum de revue passeerden. Heb het e.a.a. voorgelegd aan de Consumentenbond. Bij hen was tot nu toe één melding over dit bedrijf bekend. Die betrof het uitbleven van een levering.....
Heb ook RTL gemaild met de vraag wat hun belang is in deze "winkel".
Bestel regelmatig op internet, zonder problemen. Ben benieuwd hoe deze zaak zich verder gaat ontwikkelen! Misschien een goed idee om de krachten (en klachten) te bundelen. De consument mag m.i. nooit de dupe worden van de slechte logistiek binnen een organisatie.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 07 sep 2010 22:39
door Erwin uit Groningen
Ik heb persoonlijk De Consumentenbond in een uitgebreide email op de hoogte gebracht van de gang van zaken in mijn geval. Wellicht dat dit het nu reeds bekende geval betreft. RTL heb ik ook gemaild. Zij betreurden de gang van zaken, maar konden niets voor mij doen. Ik moest er echt met VanVoordeel.nl zien uit te komen.
Uiteindelijk is het bij mij dus wel goedgekomen, maar de gang van zaken en bijbehorende communicatie is werkelijk te triest voor woorden. Juist deze manier van werken zorgt voor de argwaan bij het bestellen via internetbedrijven. Ook ik bestel geregeld wat via internet, zelfs uit Engeland en Amerika, en nergens op deze manier behandeld.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 07 sep 2010 23:29
door Dieuwke52
Begreep uit een berichtje op het forum van Vara Kassa dat bedrijven meelezen en dat het uiten van een klacht op een forum soms (of vaak?) tot gevolg heeft dat de klacht ineens wel in behandeling wordt genomen. Vraag me af of dat in jouw geval ook gebeurde, aangezien je zegt dat het bij jou uiteindelijk goed is gekomen.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 08 sep 2010 07:34
door Erwin uit Groningen
Ik heb zelf een eigen bedrijf en heb er werkelijk alles voor over om te voorkomen dat ik (of mijn bedrijf) op een forum als TrosRadar of Kassa! terecht zou komen. Het is helaas niet mogelijk al je klanten 100% tevreden te stellen, maar je kunt er wel voor zorgen dat alle klanten vlot en eerlijk worden geïnformeerd. Als je via VanVoordeel iets koopt/bestelt/betaalt en er kan niet geleverd worden (dat kan gebeuren, is ook helemaal niet erg) moet je die klanten wel vlot op de hoogte stellen en ze niet met een kluitje in het riet sturen.
Ik heb VanVoordeel een ultimatum gesteld. Ze kregen nog een aantal dagen de tijd en wanneer er dan niet geleverd zou zijn, zou ik TrosRadar en de Consumentenbond inlichten. Nadat ik beiden had ingelicht is de bestelling alsnog geleverd. Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn...
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 08 sep 2010 19:14
door Dieuwke52
Heb vandaag nog steeds niets gehoord en ga nu ook op de "harde" toer. En dan is het weer afwachten.Dank voor je informatie.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 08 sep 2010 22:16
door guppy3838
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 08 sep 2010 23:08
door Dieuwke52
Dit bedrijft klopt voor geen meter. De door mij ten onrechte ontvangen paraplu stond vandaag op de site! Vermoed dat omruilen dus niet meer tot de mogelijkheden behoort...... Heb nog een laatste contactpoging gewaagd, ditmaal via de website van de aanbiedingen, dus niet die van de support afdeling. Als alle tot nu toe gedupeerden nu aan de bel gaan trekken de Consumentenbond dan raakt de naam daar in ieder geval bekend. Kan nooit kwaad!
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 09 sep 2010 20:14
door guppy3838
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 09 sep 2010 21:15
door Dieuwke52
Er is dus nog wel hoop;-).
Ik ben sinds vandaag in het gelukkige bezit van maar liefts 3 tickets in mijn inbox!
En de belofte dat er contact met me opgenomen zal worden.......
Ben alleen een beetje huiverig voor wat betreft het terugsturen van de paraplu, mijn enige onderpand! Ik moet hen dan maar op hun woord geloven dat de paraplu omgeruild gaat worden of dat ik mijn geld terugkrijg. Evenals de voor te schieten verzendkosten. Wel veel risico in een keer. Eerst maar eens afwachten wanneer en waarmee ze zich melden.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 09 sep 2010 21:18
door Erwin uit Groningen
Goed dat het nu is opgelost, jammer dat het zo veel tijd en energie kost...
Nu die plu nog.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 09 sep 2010 21:59
door guppy3838
IK HEB NOG STEEDS 4 TICKETS OPEN STAAN BIJ ZE DUS IJDELE HOOP DAT DAAR IETS MEE GAAT GEBEUREN
GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 09 sep 2010 22:36
door Dieuwke52
Jouw probleem is opgelost. Aangezien daar kennelijk 4 tickets voor nodig waren, ik neem tenminste aan dat, net als bij mij het geval is, die tickets voor dezelfde klacht zijn aangemaakt, vraag ik me af waar je nu dan nog op hoopt;-). Een verholpen klacht is een verholpen klacht. Dus ik neem aan dat de kous voor VanVoordeel wat jou betreft af is. Kunnen ze zich nu voor de volle 100% op mij richten. En ik heb, net als jij, een lange adem;-). Maar, net als jij, zal ik me zeker bedenken, voor ik nog eens bij hen bestel. Tenzij dit kinderziektes betreft, maar die moeten dan wel binnen zeer afzienbare tijd tot het verleden behoren wat mij betreft!
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 18 sep 2010 15:58
door patricia33
Naar aanleiding van mijn enorm slechte ervaring met vanvoordeel ben ik eens op zoek gegaan of er nog meer mensen problemen hebben met deze webwinkel.
Ik heb vorige maand een schommelbank besteld en meteen via IDEAL moeten betalen.
De bestelling was al een tijdje over de beloofde 6 werkdagen toen ik met moeite iemand eindelijk aan de lijn had, zegt ie dat het echt zo spoedig mogelijk rechtstreeks uit de fabriek geleverd zou worden.
Nou niet dus.
We zijn nu een dikke maand verder en afgelopen dinsdag belt iemand dat ze de levering ineens binnen een half uur komen aflevering....... terwijl ik de hele dag werk. Ik hoef de schommelbank niet eens meer want ik zit er graag in wanneer het zonnetje schijnt en mij beloofd is binnen 6 werkdagen geleverd zou worden. Ik heb heeeel veeeeel keer kontact proberen op te nemen met de fabriek (0,50 euroct per min. ) en vanvoordeel ect ect vele kosten later en tijdrovende irritaties ben ik er nog niets mee opgeschoten en mijn geld nog steeds niet terug gezien.(119,90)
Met reacties op de site doen ze niets, ik krijg elke keer een ticket aanmaak in mn mailbox. zie hier mijn reactie!!
Ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen
Ik heb reeds 18 augustus een bestelling geplaatst op van voordeel.nl
Na 6 werkdagen was mijn bestelling nog steeds niet aangekomen en heb gebeld naar het telefoonnummer wat ik met veel moeite kon vinden op de website.
Daar nam in 1ste instantie niemand op, maar na 4 keer bellen wel. man vertelde mij toen dat de bestelling inderdaad te laat was en rechtstreeks vanaf de fabriek verstuurd zou worden.
Daar zou ik wederom bericht van krijgen, wat natuurlijk weer nooit gebeurd is.
Nu belt een vrouw mij dinsdag op dat ze het pakket af komen leveren binnen een half uur!!!!!!!!!
* Ik heb elke dag geprobeerd jullie te bereiken
* ik heb van te voren betaald en niet het product binnen de afgesproken termijn geleverd gekregen
* Over de telefonische diensten van vanvoordeel vindt ik absoluut absurd dat jullie 0,50 ct per minuut rekenen en dan vervolgens helemaal uit laten rinkelen tot ik 25 euro kwijt ben + mobielkosten en vervolgens nog steeds niet opnemen.
* op andere nummers ook nooit bereikbaar zijn.
* ik mijn geld terug wil en wel zo spoedig mogelijk. ik heb de vrouw verteld dat ze de schommelbank naomie retour kan zenden, want we zijn bijna een maand verder en ik heb er zoiezo niks meer aan.het word tenslotte winter.
*Als ik niks verneem naar aanleiding van mijn reactie, dan doe ik as. maandag aangifte bij de politie met alle bewijzen die ik heb.
* ik heb ook nog in de tussentijd 4 x gemaild naar fabriek/vanvoordeel noem maar op
Ik ben het zat en bestel na dit echt noooooooooit meer spullen of iets anders en zal dit mondeling zeker doorgeven!
Graag mijn geld terug en ook liefst nog de extra vele kosten die ik aan telefonie kwijt ben.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 18 sep 2010 16:32
door Dieuwke52
Na de drie tickets die ik tegelijkertijd mocht ontvangen niets meer vernomen. Inmiddels nog een keer gevraagd hoe lang het normaliter duurt voor een ticket in behandeling wordt genomen. Je raadt het al: geen reactie....... VanVoordeel zal het in de toekomst ook zonder mijn klandizie moeten stellen, echter niet zonder dat mijn paraplu is omgeruild voor het door mij bestelde (en gave) exemplaar.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 18 sep 2010 16:55
door Erwin uit Groningen
Patricia,
Neem z.s.m. contact op met je bank. Ik vrees dat het te laat is om te storneren. Dan mag er namelijk maar 30 dagen tussen zitten. Maar wanneer je een schriftelijk verzoek indient met daarin de reden, bedrag, tegenrekening, datum en tijd dan zal je bank het bedrag terugboeken. Het bedrag kan alleen worden terug geboekt wanneer er op de tegenrekening voldoende saldo aanwezig is. M.a.w. als zij iedere bijschrijving (automatisch) doorsluizen naar een andere rekening (om terugboekingen te voorkomen) gaat het lastig worden.
Succes!
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 18 sep 2010 21:05
door plumber
Storneren heb je58 dagen de tijd voor.
Re: VanVoordeel.nl
Geplaatst: 18 sep 2010 23:18
door patricia33
hallo erwin en Plumber,
Ik heb de bank gebeld,ik weet dat dit mogelijk is het bedrag terug te vorderen maar ze vertelde mij niet dat het schriftelijk wel mogelijk is om terug te storneren, ik ga het zeker proberen. zij adviseerde mij aangifte te doen bij politie.
Jeetje, hoever moet men gaan???
Ik wilde alleen maar iets leuks bestellen via een webwinkel!