LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einde Ziggo signaal en narekening

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Einde Ziggo signaal en narekening

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Er kunnen meerdere klantnummers zijn op 1 adres wanneer er meerdere producten worden afgenomen. Zo komt het wel eens voor dat kabeltelevisie door de ouders wordt betaald en de internetverbinding door zoon of dochter. Ook in geval van samenwonen (zonder een relatie te hebben) kan dit wenselijk zijn. Niet iedereen wil voor een ander zijn product betalen wanneer deze er geen gebruik van maakt.

Tuut-Tuut
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2010 21:24

Re: Einde Ziggo signaal en narekening

Ongelezen bericht door Tuut-Tuut »

Ziggo Webteam Jelle schreef:Er kunnen meerdere klantnummers zijn op 1 adres wanneer er meerdere producten worden afgenomen. Zo komt het wel eens voor dat kabeltelevisie door de ouders wordt betaald en de internetverbinding door zoon of dochter. Ook in geval van samenwonen (zonder een relatie te hebben) kan dit wenselijk zijn. Niet iedereen wil voor een ander zijn product betalen wanneer deze er geen gebruik van maakt.

Maar een duidelijke signalering hiervan in het systeem dat er meerdere nummers zijn voorkomt ergenis. (sorry, last van beroeps deformatie, ben zelf functioneel beheerder en weet daarom veel van inrichting van systemen 8) )

Zjaziza
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:17

Re: Einde Ziggo signaal en narekening

Ongelezen bericht door Zjaziza »

Tuut-Tuut schreef:B**s***t*

Opzegging ivm met overlijden op 16 April verzonden met kopie overlijdensakte,
Bevestiging van opzegging op 23 April binnen met Einddatum NIET in de zelfde maand als volgens jullie eigen voorwaarde geld bij overlijden, maar een maand later op 24 Juni. Gebeld, excuses meneer ik regel het direct voor u, nieuwe opzegging binnen met einddatum 24 April, ok alles nu goed. Vandaag vastgesteld dat er gewoon weer gefactureerd is door ZIGGO over Juni EN Juli.....!!!!

ZIGGO, een hele dikke onvoldoende!!!!!
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, nietwaar Tuut Tuut?

Vreemd dat verhaal van jou, want als je bij Ziggo opzegt i.v.m. een overlijden, worden de producten direct stopgezet. Volgt nog een eindafrekening en dan is de kous af. Een maand opzegtermijn wordt niet gehanteerd in geval van overlijden.

Gesloten