Pagina 2 van 12

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 11 nov 2010 19:14
door ieskorp
Enige tijd geleden een tuinkas gekocht bij ze. Helaas ontbraken er een paar onderdelen in de doos (alle schoren, bedoeld voor extra stevigheid). Bijna een week geleden een mail gestuurd met het verzoek de ontbrekende onderdelen alsnog op te sturen. Tot op heden niets ontvangen, geen onderdelen en ook geen reactie op mijn mail. Goedkoop is blijkbaar wederom duurkoop. :( :(

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 26 jan 2011 16:02
door EastmoreRandoms
De toon is hier ietwat negatief dus daarom even iets positiefs over koopgoedkoop.nl (dat is wel zo eerlijk).

Afgelopen zaterdag bestelde ik een greenscreen + ophangsysteem. Het hele proces is vlekkeloos verlopen en ik heb mijn spullen vandaag dus mogen ontvangen. Alles was goed verpakt en ziet er goed uit. Er miste niets en ook over de kwaliteit van het ophangsysteem ben ik te spreken.

Ik kan mezelf een "tevreden klant" noemen.

Gr,

A. van Oostveen

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 30 jan 2011 20:27
door claudia2803
Pffff begin pijn in me buik te krijgen nadat ik dit bij toeval tegenkwam op internet over koopgoedkoop.nl.......

Heb afgelopen woensdag ook iets besteld bij hun van een aantal honderd euro als het goed is morgen of dinsdag de levering... I HOPE SO.....

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 10 mar 2011 13:37
door esjj19
Hallo,

Ik heb zeer slechte ervaring met koopgoedkoop.nl

Ik heb een bestelling geplaatst bij koopgoedkoop.nl
1x massagetafel € 79,95 per stuk
1x massagtafel overtrek €9,95 per stuk
2x massage accessoire €27,95 per stuk

mijn bestelilng was al 1 dag te laat gelevert.
toen ik me ben bestelling openende kwam ik al snel tot de ontdekking dat hij niet compleet was gelevert .
ik misde 1 x massage accessoire set , en ik had 1 x overtrek te veel gelevert gekregen.
ik gelijk contact opgenomen met koopgoedkoop.nl
via mail en telefonisch hun beweren dat het niet kan en dat zij geen fouten hebben gemaakt.
ik blijf maar bellen en contact zoeken ivm ik mijn artikelen gelevert wil hebben waar ik voor betald heb!

zelfs op de mail reageren ze niet terug!!
en als je belt moet je zekker meer als 45 min wachten tot je te woordt wordt gestaan.
en als je ze te woordt staan maken ze je meerde beloftes die ze niet na komen!
zo hadden ze ook gezegt om het na te leveren en mij de volgende dag een bevesteginsmail te sturen dat het opgestuurd zou zijn een week later nog niets gekregen via de mail of afgeleverd!
vandaag maar weer eens terug bellen !

ik wordt er moe van!
nu zijn mijn telefoon kosten al hoger als wat ik besteld heb!
ze zeggen dat ze goedkoop zijn nou dat is dus niet waar!!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 17 mar 2011 10:31
door elsien
Ook ik heb een nare ervaring met koopgoedkoop.nl .
Ik heb op 4 febr 2 barkrukken besteld en direkt via IDEAL betaald, direkt de volgende dag had ik al een mailtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Omdat ik na 3 dagen nog niks had ontvangen heb ik getracht telefonisch contact op te nemen met koopgoedkoop.nl.Na vele pogingen en een half uur in de wacht kreeg ik een medewerkster aan de lijn. Ze vertelde mij dat ik maar contact moest opnemen met UPS omdat die het pakketje hadden opgehaald. Bij UPS verwezen ze mij weer door naar koopgoedkoop omdat de opdrachtgever zelf contact met hun op moest nemen. Na veel heen en weer gebel bleek dat mijn adresgegevens op het pakket niet klopten, postcode en woonplaats waren niet vermeld, en het pakketje was spoorloos. Er zou een onderzoek worden gestart en de medewerkster zou haar manager vragen om mij een nieuw pakket toe te sturen omdat ze vond dat het niet mijn fout was. Ze zou me hier over terugbellen. Na lang wachten zelf maar weer de telefoon ter hand genomen. De manager had beslist dat ik het onderzoek moest afwachten en ik kreeg dus geen nieuwe barkrukken toegestuurd, Opnieuw aangegeven dat ik het daar niet mee eens was en dat ik dan liever mijn geld terug had?
Opnieuw zou ze haar manager benaderen en mij hierover een mail sturen, maar alles wat er kwan geen mail.Heb toen zelf contact opgenomen met UPS en dit keer wilden ze mij wel te woord staan. Het klopte dat er een onderzoek was gestart en dat het ging om een pakketje van 2 kilo en een postcode in Overijsel?
Nou 2 barkrukken wegen toch echt meer en ik woon in friesland?
Het vervolg zou zijn dat als het pakketje boven water kwam, het terug gestuurd werd naar koopgoedkoop.nl en van daaruit naar mij, als het gevonden werd.
Heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen barkrukken ontvangen en elk contact met hun is onmogelijk. Ik kan zelfs niet meer op mijn account komen?
Zijn er mensen die weten wat ik hietmee moet? Kan ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen o.i.d?
Ben echt pisnijdig, heb al zoveel besteld via internet en nog nooit een probleem gehad.Heb inmiddels bij barkrukken .nl nieuwe besteld en die had ik al de volgende dag in huis. Indien ze nu alsnog geleverd worden heb ik 14 dagen om ze retour te zenden, zal mij benieuwen of dat lukt, als ik ze nog krijg, want ben bang van niet.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 17 mar 2011 11:09
door Guardian72
elsien schreef:Heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen barkrukken ontvangen en elk contact met hun is onmogelijk. Ik kan zelfs niet meer op mijn account komen?
Zijn er mensen die weten wat ik hietmee moet? Kan ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen o.i.d?
Ben echt pisnijdig, heb al zoveel besteld via internet en nog nooit een probleem gehad.Heb inmiddels bij barkrukken .nl nieuwe besteld en die had ik al de volgende dag in huis. Indien ze nu alsnog geleverd worden heb ik 14 dagen om ze retour te zenden, zal mij benieuwen of dat lukt, als ik ze nog krijg, want ben bang van niet.

Even samenvatten:
Jij hebt besteld.
Jij hebt betaald.
Zij hebben niet geleverd.

Meer is het niet.
Dat er 'verstuurd' zou zijn is leuk - maar even bot - niet jouw probleem.

Je kan ze een mail sturen met bestelnummer, besteldatum, en formele eis tot leveren aangezien men niet geleverd heeft.
Indien niet binnen 10 dagen geleverd word, word de koop ontbonden op grond van wanprestatie, en heeft men nog 5 werkdagen om het reeds betaalde terug te storten (op rekening ... - wel vermelden, anders word dat vertraagd!).
Indien men hier geen gehoor aan geeft zal aangifte volgen wegens oplichting, en behoud je je het recht voor om op andere wijze de betaling en overige gemaakte kosten te vorderen - waarbij alle extra kosten ook op hen verhaald zullen worden.

Doe niets meer per telefoon - maar alleen nog maar per mail (aflever en leesbevestiging!) of per aangetekende post met handtekening retour (dit voor bewijsvorming)

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 28 mar 2011 14:50
door rob1961
Ik zou iedereen willen adviseren hier NIETS te kopen.
Er zijn forums voldoende die bol staan van de slechtste recenties die je je maar voor kunt stellen.
Helaas heb ik die te laat gelezen en ben ik ook het slachtoffer van deze oplichters.

Ik heb een fotostudio gekocht via dit "bedrijf"en moest natuurlijk direct betalen.
Op hun site stonden verschillende modellen waarvan een paar waren uitverkocht en een paar waren voorradig en zouden binnen 3 - 5 werkdagen worden geleverd.
Ik heb een studio gekocht die voorradig was en direct betaald.

Na 5 dagen nog niets vernomen, ik dus bellen.
Ik was beller nummer 9, dit was ik na 30 minuten nog dus heb ik neergelegd.
In plaats daarvan maar een mailtje gestuurd.

Het antwoord was dat de artikelen waren verzonden en ik zou die dag nog een nummer krijgen van UPS.

Nooit ontvangen.

Ik na 3 dagen weer bellen, was nummer 8 en na 25 minuten was ik dit nog.
wederom mailtje gestuurd.
Antwoord: Sorry klant, het pakket staat hier nog, we gaan het direct verzenden, U heeft het binnen 2 dagen in huis.
Na 5 dagen niets!!!!!

Ik weer bellen.
Na 25 minuten een nietswetende werkneemster.
Antwoord: Nee hoor geachte klant ?????? uw pakket is nooit verstuurd geweest, het is niet in voorraad.
We gaan leveren in week 15!!!!!!!! Of ik daar op wil wachten???????????????
Nee natuurlijk niet!!!!!!!!!!!!
Ik wil mijn geld terug.

Nu staat internet vol met opmerkingen dat je naar je geld kunt fluiten, dus maar weer afwachten of dat zo is.
Ik hoop het niet want ik rij dan zelf wel even naar de showroom.

Mensen koop hier niets, slechtste service ooit.

De mails van dit slechte bedrijf!

Geachte heer,mevrouw,
Na nader controle is uw bestelling blijven hangen in ons systeem .
We sturen het product vandaag nog met onze koerierdiens mee.
Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,
Natasha Holland- Klantenservice Koopgoedkoop.nl
Koopgoedkoop.nl

Nieuwe Weg 275
6603 BN Wijchen

Tel: 024-74 10 741
Fax: 024-37 35 988

Email: [email protected]
Website: www.koopgoedkoop.nl
KvK: 9188332
BTW-nr: 820051378B01

Geachte heer,
Onze excuses dat u zo lang in de wacht staan.
U ontvangt vandaag of morgen aan de einde van de een trackingsnummer van UPS.
Om het product te traceren.


Met vriendelijke groet,
Desiree Holland- Klantenservice Koopgoedkoop.nl
Koopgoedkoop.nl

Nieuwe Weg 275
6603 BN Wijchen

Tel: 024-74 10 741
Fax: 024-37 35 988

Email: [email protected]
Website: www.koopgoedkoop.nl
KvK: 9188332
BTW-nr: 820051378B01

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 18 apr 2011 15:32
door Kaatjekaartje
Ik heb vanmorgen een fotostudio besteld en direct telefonisch overgemaakt. Als ik bij de status van mijn bestelling kijk is deze leeg!
Nu ik alle recensies heb gelezen, hoop ik dat mijn fotostudio gewoon keurig binnen 3 dagen wordt geleverd. Als ik het bedrijf bel, ben ik de 9e beller, of ze zijn in gesprek... Ik heb ook al 30 minuten in de wacht gestaan. Ik hoop dat ik een positieve recensie kan geven uiteindelijk. Maar ik knijp hem wel, het is voor mij een hoop centjes. Ik laat het binnen 3 dagen weten
Groetjes
Kaatjekaartje.nl

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 apr 2011 13:25
door roncamera
hallo ik zit al ruim 3 weken te wachten op m,n BBQ was eerst op voorraad na 2 weken gebeld te hebben was hij niet op voorraad andere tel uitgezocht zou binnen 3 dagen geleverd worden tot op heden niks is alweer een week geleden !!! geld natuurlijk met m,n stomme kop overgemaakt tel krijg ik ze niet meer te pakken voor iedereen een wijze les koop nooit van koopgoedkoop

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 21 apr 2011 22:56
door brendak
Ook hier slechte ervaring met koopgoedkoop.nl.
Ik had 4 barkrukken besteld en meteen betaald via een overboeking.
Na enkele dagen nog niks ontvangen en op de site was niks van mijn bestelling te vinden. Gebeld (na lang te moeten wachten) en het antwoord was dat het via I-deal sneller zou zijn gegaan en dat de betalingen nog niet waren verwerkt. Ik zou volgens de telefoniste diezelfde dag of een dag later wel een bevestiging krijgen.
Na meer dan een week wachten nog niks ontvangen (geen bevestiging of barkrukken). Weer gebeld en na nog langer wachten (aan de telefoon) zou de mevrouw de betaling handmatig verwerken en dan zou het goed moeten komen.
Na 2 weken wachten en 2 mailtjes (zonder reactie) nog niks ontvangen en maar weer gebeld.
Na 1,5 uur te wachten aan de telefoon kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Na enkele interne vragen bleek dat de krukken niet meer op vooraad waren (toen ik bestelde wel) en ik moest volgens de mevrouw dus weer wachten.
Hier had ik geen zin in en heb de bestelling geannuleerd.
Nu kreeg ik vandaag een e-mail met het verzoek dat ik mijn betalingbevestiging op moet sturen, zodat ik mijn geld terug kan krijgen. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Het enige bewijs is een bankafschrift. Ik heb een mail terug gestuurd, maar zal wel geen reactie hierop krijgen. Bellen doe ik liever niet meer, want als ik elke keer de 10e wachtende ben, dan ben ik ook elke keer 2 uur van mijn tijd kwijt.
Ik vind het een zeer slecht bedrijf, oplichters zijn het!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 22 apr 2011 07:22
door Guardian72
brendak schreef:Ik heb een mail terug gestuurd, maar zal wel geen reactie hierop krijgen. Bellen doe ik liever niet meer, want als ik elke keer de 10e wachtende ben, dan ben ik ook elke keer 2 uur van mijn tijd kwijt.
Ik vind het een zeer slecht bedrijf, oplichters zijn het!
Als je niet deze week, of komende week, reactie krijgt - stuur nog een keer een mail met de eis dat ze binnen 4 dagen OF leveren, OF terugbetaald hebben (vermeld bestelnummer en rekeningnummer, en het bedrag - en sluit eventueel een screenshot van de bankbetaling bij) en indien met weer niet reageert je aangifte zult doen van oplichting, en daarnaast een traject zult starten om deze onverschuldigde betaling (alles van te voren moeten betalen mag niet!) terug te vorderen, waarbij alle kosten voor hun rekening komen.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 27 apr 2011 23:38
door Zuurkool
Hallo,
Ook ik ben er helaas ingetrapt. Moest 309eu betalen voor een bbq. Betaald uiteraard, omdat je anders de bbq niet krijgt. Op de site stond deze "op voorraad". Eenmaal betaald, kreeg ik gelijk een mail, dat deze NIET op voorraad was en dat dit nog 2 weken ging duren. Na tig mailtjes gestuurd te hebben en ik er op stond dat ik mijn geld terug wilde, kreeg ik eindelijk mail terug, dat dit mogelijk was, maar dat dit ongeveer 30 dagen kon duren. Ook heb ik 3x geprobeerd te bellen waarin OF ik de 7e beller was, OF ingesprek, OF de 9e beller was. Na 50 minuten aan de lijn te hebben gehangen heb ik kwaad opgehangen, omdat je gewoon NIEMAND aan de lijn krijgt. Ik had mezelf voorgenomen om aan de lijn te blijven tot ik iemand aan de lijn kreeg. Maar mijn bloed begon te koken. Zelfs faxen naar dit bedrijf lukt niet. Ik wacht nu nog 2 weken en dan ga ik erheen. Ook al moet ik hiervoor 1,5uur rijden. Daarna nog geen restultaat, ga ik direct daar aangifte doen bij de politie. Dit bedrijf moet toch uitgeschreven worden bij de KVK!
Ik ben nooit zo stom om dingen vooruit te betalen, maar helaas deze keer wel.
Dus mensen.....KOOP NOOIT BIJ WWW.KOOPGOEDKOOP.NL

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 01 mei 2011 06:20
door Kaatjekaartje
Ik heb op 18 april een fotostudio besteld en heb idd. ook geprobeerd te bellen 1x 30 minuten in de wacht en 1x 40 minuten… Dus aan de bereikbaarheid scheelt wel iets, maar de fotostudio is keurig geleverd, binnen de 3 dagen. Alles zat erbij. Dus niet alleen maar spookverhalen gelukkig!
Ze vertelden mij, dat ze enkele mensen uit het magazijn hadden vervangen, omdat er veel fouten werden gemaakt, ik neem aan dat hun problemen nu zijn opgelost.

Succes! groetjes
Kaatjekaartje.nl

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 09 mei 2011 21:24
door paraceta
Heb voor op 30 april een gasbarbeque gekocht bij Koopgoed. Ik hoorde diezelfde avond dat waar hij voorbestemd was er net 1 had gekocht dus gelijk geannuleerd maar had hem al betaald via ideal. Kreeg mail terug dat mijn mail was binnengekomen en dat er contact zou worden opgenomen maar niet dus. 2 dagen later bericht dat de b.q. onderweg was.
Heb hem weer mee terug laten nemen en weer mail gestuurd geprobeert te bellen maar tot nu toe geen reactie ben bang dat ik mn geld kwijt ben.
Heel jammer dat er zulke webwinkels tussen zitten volgende x maar gewoon weer bij een winkel kopen hoop dat het nog goed komt maar ben er bang voor .

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 10 mei 2011 18:40
door allerim
Begin mei een trampoline besteld en betaald met ideal, er stond bij artikel op voorraad levertijd 1-3 werkdagen. Ik kreeg bevestiging van bestelling en betaling per mail en ook een mail met verzending in de aanhef maar geen track of trace code. Na 3 werkdagen geen trampoline dus gebeld eerste keer g.g. in gesprektoon, gemaild geen reactie de volgende dag. Koopgoedkoop.nl gegoogeld en door de merendeel negatieve reacties naast de positieve besloten om te annuleren en mijn geld terug te vragen..nog steeds geen reactie op mijn mail. Na 18 minuten in de wacht een medewerkster klantenservice gekregen, bleek dat de trampoline niet in voorraad was en na een week zouden binnenkomen.....deze heeft op mijn verzoek mijn bestelling geannuleerd en binnen uiterlijk 14 dagen zou ik mijn bedrag retout gestort krijgen...erg lang vond ik. Na de voorwaarden gelezen te hebben op de site zie ik dat er staat dat je bij annulering en betaling via IDEAL binnen 5 werkdagen je geld terug krijgt, weer een mailtje gedaan om ze hier op te wijzen..tevens de slechte bereikbaarheid van het bedrijf. Nu heb ik reactie met excuses en een toezegging dat het alsnog binnen 7 werkdagen op mijn rekening staat, we wachten af. Ben inmiddels bij de Gamma geslaagd voor een trampoline...persoonlijk koop ik hier niets meer, informatie op de website klopt niet en je krijgt ook geen bericht als er vertraging is. Erg jammer maar het is niet anders :(

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 17 mei 2011 13:31
door 1Hansh1
Op 16 mei gebeld met de klantenservice van koopgoedkoop voor info over een parasol. Kreeg correct en helder de gewenste informatie en kon op mijn verzoek dezelfde middag de parasol afhalen in Wijchen. Dit is prima verlopen, kreeg bon voor 2 jaar garantie mee. De parasol zat compleet en onbeschadigd in goede verpakking. Tip aan het bedrijf is de telefonische bereikbaarheid te verbeteren ik kreeg na 38 minuten de klantenservice aan de lijn. Dat is veel te lang, verder ben ik echter een zeer tevreden klant t.a.v. deze aankoop.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 17 mei 2011 16:32
door paraceta
Heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen van de bq als er nu van begin af aan een reactie was gekomen op mijn mails of als ze telefonisch contact hadden gezocht dus bereikbaar waren geweest had het heel wat stress bespaart.
Nu was onheilspellend stil en raken mensen in paniek is niet nodig als je de zaken goed voor elkaar hebt. Maar ben blij dat ik m'n geld terug heb.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 mei 2011 00:52
door Leo_154
Ok ik was van plan om hier een greenscreen te bestellen maar nadat ik dit allemaal gelezen heb...

Ze hebben zo te zien ook een maandje geleden een nieuwe account gemaakt op marktplaats, vreemd niet?

Ook is het al lang lang lang geleden dat ze dit topic gelezen hebben.

Bekijk profiel - Koopgoedkoop.nl
Geregistreerd: 23 jun 2010 11:33
Laatst bezocht: 29 jun 2010 12:31

geeft aan hoeveel ze om de klanten geven...

Maar goed het is nu eenmaal een feit dat ze goedkope greenscreens verkopen dus ik heb besloten om te proberen ze uit hun tent te lokken, ik beb benieuwd of ik op deze email een reactie krijg en zo ja welke.
Beste Heer/Mevrouw,

Heel grof gezegd.. zijn jullie nu oplichters of is het gewoon zo enorm slecht georganiseerd bij jullie?

Als je de berichten over jullie leest op internet zijn jullie de webwinkel uit de hel. Verkeerde leveringen, geen leveringen, moeilijk om geld terug te krijgen bij geen levering.

Jullie blijken ook niet echt interesse in de klant te hebben met lange wachttijden bij de klantenservice en mensen bij wie spontaan word opgehangen ook is het volgens de account gegevens van de koopgoedkoop.nl account al een tijdje geleden dat jullie het klachten topic op het TROS Radar forum hebben gelezen,

Bekijk profiel - Koopgoedkoop.nl
Geregistreerd: 23 jun 2010 11:33
Laatst bezocht: 29 jun 2010 12:31

TROS Radar forum koopgoedkoop.nl klachten topic

Ik zou hier graag wat uitleg over willen hebben omdat jullie toch mooie greenscreens aanbieden voor een mooie prijs en ik op zoek ben naar een greenscreen voor een mooie prijs.

Mvg,

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 mei 2011 15:31
door @DatisKevin
Beste mensen,

Hierbij een waarschuwing. Ik ben zelf zeer ervaren in het kopen via internet, en ik kwam een webshop tegen die fietsen verkocht tegen zeer scherpe prijzen.
Voordat ik een aankoop doe bij een webshop waar ik nog nooit iets gekocht heb, Google ik eerst.
De webshop heet: Fietsdealz.nl.
Ik kon niets vinden over Fietsdealz.nl, dus besloot ik even te bellen naar de firma, die beweert vijf dagen in de week open te zijn vanaf 13:00 uur tot 17:00 uur, maar de lijn werd meteen verbroken.
Op de contactpagina van Fietsdealz.nl staat ook een adres, en ik besloot dit adres te googlen. Via het zoekwoord "Nieuweweg 275, Wijchen", kwam ik op dit forum terecht.
Indien de webshop koopgoedkoop.nl niet de service verleent die zij zou moeten verlenen, dat adviseer ik de bezoekers hierbij ook om geen zaken te doen met Fietsdealz.nl, want dit bedrijf is op hetzelfde adres gevestigd.

Alsnog wil ik mensen adviseren, want het kan niet vaak genoeg: Als een aanbieding te mooi lijkt om waar te zijn, is het ook vaak niet waar!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 mei 2011 19:11
door Leo_154
De reactie,
Beste Roel,
Bedankt voor uw email.
Ons bedrijf is binnen een aantal jaren enorm hard gegroeit, waardoor het een tijdje erg lastig voor ons is geweest om de klantenservice en de voorraad hier in mee te laten groeien. Daarnaast krijgen wij dus enorm veel orders binnen en waar gewerkt wordt, gaat er wel eens iets mis. Het lijken misschien een hoop klachten, maar uiteindelijk is dit maar een klein percentage van ons totale klanten aantal.
Daarnaast krijgen wij ook veel klachten van klanten over orders die nooit zijn aangekomen en na een kijkje in het systeem te hebben genomen, blijkt dat de klant bijvoorbeeld zelf een foutje heeft gemaakt in de betaling of een verkeerd of onvolledig adres heeft opgegeven. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar dit zien wij pas zodra er bij ons aan de bel wordt getrokken door de klant zelf.
Intussen hebben wij er in ieder geval voor kunnen zorgen dat onze (klanten)service enorm is verbeterd, zodat wij onze klanten sneller kunnen helpen, of het nou door een foutje door ons of door de klant zelf komt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
koopgoedkoop
Wat dus eigenlijk onzin is gezien het feit dat er deze maand nog flinke klachten zijn.