Pagina 2 van 2
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 30 jul 2010 17:32
door CaptainSlow
C Slowy: heeft een onderzoek verricht naar de honderduizenden warmlopers ??? , curieuz dat hij/zij over deze cijfers beschik
Henri, je kletst weer wartaal, zo te zien doe je dat wel vaker als je de ..... van UPC weer eens aan het likken bent.
De mediabox zoals hij bij mij staat is bij bijna alle klanten van UPC destijds (ongevraagd) door de str.. geduwd.
Er zijn vele topics aan gewijd, en ook in een tv programma (als ik me goed herinner bij Kassa) werd er melding van gemaakt dat deze box warm wordt en veel stroom verbruikt, ook in de stand-by stand.
Er zullen best klanten zijn die inmiddels een ander type hebben, al of niet in HD uitvoering of met ingebouwde recorder, maar het gros van de klanten zal dezelfde warmlopende box nog steeds hebben.
Enkele honderdduizenden lijkt me heel aannemelijk.
Als ik zo jouw reacties op alles wat met UPC te maken heeft eens doorlees, lijkt het me slimmer deze in het vervolg maar te negeren, scheelt een hoop ergernis.
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 30 jul 2010 19:20
door Henri42
Je loopt achter Cpt Slowy, waarom Cpt ?,
Ik lik niemand z,n ??
Alle mensen die ik persoonlijk ken in Brabant hebben een zwarte mediabox die niet overmatig warm worden.
De aluminium kleurige boxen van indertijd zijn allemaal vervangen door UPC,jij hebt je niet gemeld ? vreemd van een klager en aantal watcher
Vat jij dit persoonlijk op, waarom???
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 30 jul 2010 19:32
door CaptainSlow
De aluminium kleurige boxen van indertijd zijn allemaal vervangen door UPC
allemaal?? Knap dat je ook in mijn huiskamer kan kijken, maar hier staat nog steeds de zilverkleurige pace box, als ik lees op het chelloo forum komt ie nog veel voor, en bij bekenden zie ik ook nog steeds dezelfde box.
waarom Cpt ?,
Komt uit het programma TopGear.
Vat jij dit persoonlijk op, waarom???
Niet persoonlijk, maar ik heb genoeg discussies tussen jou en Agro gezien.
Die UPC verering van jou gaat erg ver (en de afkeer van Agro ook), het lijkt er op dat je er lol aan beleeft de boel een beetje te stangen.
En daar pas ik voor.
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 30 jul 2010 21:10
door Henri42
Over Agro lees je allang niets meer, ik geef alleen tegengas over de onwaarheden tov UPC, nee ik krijg geen korting van UPC.
De onderwerpen wat oppimpen geeft leven in de brouwerij.
Mijn boxje is zwart en heeft de gebruikstemperatuur, zeker niet overmatig heet en dat voor E 4,- pmd
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 03 aug 2010 15:20
door SnoekIT
UPC is een club waar je beter weg kan blijven. Zeer slechte service. Zeer veel bureacratie en procedure regeltjes en niet of slecht werkende apparaten en onbenullige en onbekwame medewerkers.
Klanten zijn daarom ook niet belangrijk voor UPC, lijkt het.
Een paar voorbeelden uit mijn archief:
geen internet en telefoon (duurt 6 dagen voordat een monteur komt)
verkeerde media box (verkoper in de winkel in almere kletst maar wat)
verkeerd modem (blijkt achteraf de verkeerde capaciteit te hebben)
teveel laten betalen
enz.
Mijn advies wegblijven!!!!!!!!!!!!
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 03 aug 2010 16:56
door agro
ik geef alleen tegengas over de onwaarheden tov UPC,
Wat er dus feitelijk op neerkomt dat iedereen die wat negatiefs te melden heeft over upc een notoire leugenaar is.
Mijn advies wegblijven!!!!!!!!!!!!
Prima advies.!!!!!!!!!!!!!!
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 03 aug 2010 20:47
door Henri42
agro schreef: ik geef alleen tegengas over de onwaarheden tov UPC,
Wat er dus feitelijk op neerkomt dat iedereen die wat negatiefs te melden heeft over upc een notoire leugenaar is.
Mijn advies wegblijven!!!!!!!!!!!!
Prima advies.!!!!!!!!!!!!!!
Agro ik noem jou helemaal niets, ook geen leugenaar, jouw ervaringen met UPC zijn uit het verre verleden, dus waar basseer jij je verhalen op ? de groetjes aan O B net
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 10 aug 2010 12:10
door Willy.T
Wij hadden ook verschillende problemen met UPC, maar ik moet eerlijk toegeven
dat UPC, het kostte wel een aantal telefoontjes en mails, het helemaal heeft
opgelost binnen 1 week.Klantenservice was vriendelijk en we werden ook teruggebeld toen ik daar om vroeg.
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 10 aug 2010 12:57
door phigr
Na verwisseling van mijn defecte oude decoder begint de ellende en drama met UPC. Contstant wegvallen van signaal. Na diverse hardwarematige en fabriekresetten nog steeds signaal problemen. UPC gebeld een reset van UPC echter nog steeds wegvallen van signaal, wederom UPC gebeld en er komt een monteur, vervangt de splitter in de meterkast. Hierna nog steeds problemen. Echter UPC, wil snel rijk worden, zet namelijk even voorrijkosten op de rekening. Na melding hiervan zeggen zij dat dit terecht is. Voorrijkosten omdat er "extra"werkzaamheden zijn geweest, welke kunnen zij niet zeggen. De bekabeling heeft namelijk, inclusief de connectors bij de oude decoder altijd correct gewerkt.
Op dit moment nog steeds ellende, wegvalllen van signaal. Kortom ik BAAL van UPC.
PHIGR
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 10 aug 2010 17:36
door Henri42
Een spliiter maakt deel uit van bekabelingen, valt buiten de levering van UPC en alle andere providers, dus rekening is correct zelf de bekabeling nakijken op muizenbeten
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 11 aug 2010 06:38
door phigr
Even een korte verduidelijking. Het is de splittter bij het abonneeovernamepunt in de meterkast. Deze splitter zorgt voor scheiding tussen kabelmodem en CAI signaal. Deze is geplaatst door UPC en vervangen door UPC. Derhalve is de rekening NIET correct en valt niet onder bekabeling zoals UPC bedoeld.
PHIGR
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 11 aug 2010 11:59
door Henri42
Foto van maken en naar de
[email protected] sturen, alles komt regt
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 11 aug 2010 20:17
door phigr
In middels maar weer een update gestuurd naar
[email protected]. Inclusief afschrift van de werkbon. Nogmaals het probleem, inclusief de minimaal zes niet werkende kanalen doorgegeven. Ze zijn echter zo vlug als "d.kke str...d" met reageren. Ook werkt "on demand" niet maar dit schijnt een probleem te zijn in bijna geheel Nederland. Volgens mij heeft UPC toch echt technische problemen.
Zodra meer bekend zal ik mij weer melden.
phigr
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 12 aug 2010 06:41
door Heinz
Ik moet toegeven dat de On Demand functie bij mijn mediaboxen (een voor de woonkamer, een voor de slaapkamer) ook soms niet werkt, maar meestal duurt dat niet langer dan een halve dag en dat beschouwt UPC als normaal.
Verder hebben mijn mediaboxen last van de vele updates die ze dagelijks ontvangen, blijkbaar automatisch en steeds tussen 16.00 en 21.00 uur. Daarmee wordt het beeld- en geluidssignaal wél steeds even onderbroken. Na afloop geeft de display 2 uur vroeger aan dat de normale uurtijd, maar dat wordt binnen 2 minuten automatisch hersteld. Herkent iemand deze problemen?
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 12 aug 2010 08:05
door CaptainSlow
en dat beschouwt UPC als normaal.
UPC beschouwt zo veel als normaal, ook dat de favorieten continu verdwijnen waardoor je bij het zappen steeds op (UPC) kanalen komt waar je niet wilt zijn.
Geluid en beeld lopen niet synchroon.
De ene dag is mijn bekabeling perfect (is ie ook), de andere dag is er een probleem en moet ik mijn bekabeling nakijken.
Voor de techniek van de toekomst is het nog steeds een product met veel ergernis.
Een paar keer per avond vloek ik letterlijk op UPC als de box niet reageert of juist dubbel als ik op een toets druk ( 1 wordt dan 11 of 111 ) meteen daarna is hij ook weer van stand favorieten af.
Nog eventjes, dan ben ik van ze af.
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 12 aug 2010 14:37
door Willy.T
CaptainSlow schreef:en dat beschouwt UPC als normaal.
UPC beschouwt zo veel als normaal, ook dat de favorieten continu verdwijnen waardoor je bij het zappen steeds op (UPC) kanalen komt waar je niet wilt zijn.
Geluid en beeld lopen niet synchroon.
De ene dag is mijn bekabeling perfect (is ie ook), de andere dag is er een probleem en moet ik mijn bekabeling nakijken.
Voor de techniek van de toekomst is het nog steeds een product met veel ergernis.
Een paar keer per avond vloek ik letterlijk op UPC als de box niet reageert of juist dubbel als ik op een toets druk ( 1 wordt dan 11 of 111 ) meteen daarna is hij ook weer van stand favorieten af.
Nog eventjes, dan ben ik van ze af.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand zijn zakken vol heeft na dit alles en het besluit neemt om er mee te stoppen. UPC lost dan toch niet alle problemen naar tevredenheid op. Jammer, want dat doet een bedrijf geen goed deze slechte reclame.
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 13 aug 2010 12:13
door Henri42
Of het bedrijf nu UPC heet of Tele 2 of wat dan ook, klachten van klagersb blijven altijd bestaan, overstappen zadelt je weer met andere problemen op, succes ermee en een beetje geduld
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 13 aug 2010 18:40
door Hasjroker1
Ik denk dat je beter over kan stappen naar een andere ISP Analoge TV van UPC is te doen, maar de rest is echt zwaar niks. UPC zal het echt nooit leren. Ze zijn alleen maar uit op winstbejach. Die lui zijn kneter gek.
Gr. A.
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 13 aug 2010 19:40
door Henri42
Hashie heb jij daar als ondernemer ook zaken me gedaan, jij schrijft dit soort teksten al jaren, en nog steeds is hij/zij een UPC klant, we geloven het ook nog
Re: Fout na fout na fout bij de UPC
Geplaatst: 16 okt 2010 12:29
door agro
Iik hen een klein zwart mediabox in huis staan, oud 5 mnd. hij/zij wordt echt niet warm.
en
Mijn boxje is zwart en heeft de gebruikstemperatuur, zeker niet overmatig heet en dat voor E 4,- pmd
Tja als je niet kan gebruiken zal het zeker niet overmatig warm worden, en dat voor "slechts" € 4,- per maand
Maar je hebt in ieder geval je boxje toch
kan je trots op zijn.
zie:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1034208