LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health
-
-
Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health
goeie tip ga ik zeker doen.
Aangifte bij de politie doe ik ook volgende week.
Aangifte bij de politie doe ik ook volgende week.
-
Ik heb mijn klacht ingediend bij Klachtoplossing.
Laatst gewijzigd door Willeke1962 op 16 aug 2010 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke naam heb jij daar aangegeven?
-
Ik heb gewoon de naam:
kiesdejuistesportbh.nl
aangegeven.
kiesdejuistesportbh.nl
aangegeven.
-
Ik ook maar of dat werkt weet ik niet. Je zou een reply mail moeten krijgen, heb ik nog niet gehad!
-
Het probleem is dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de regel 'niet goed, geld terug' niet nakomt. Niets meer en niets minder!
.
Laatst gewijzigd door breed op 14 aug 2010 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Willeke,
ik had ook even moeite met de site, bij een tweede keer lukte het.
Rechts staat iets met blogbeheer, daar kan je nakijken of je klacht doorgekomen is.
Succes als het nog niet gelukt is.
ik had ook even moeite met de site, bij een tweede keer lukte het.
Rechts staat iets met blogbeheer, daar kan je nakijken of je klacht doorgekomen is.
Succes als het nog niet gelukt is.
-
Mijn klacht staat er nu op, ben benieuwd!
Wij wijzen alle deelnemers aan deze discussie erop dat het noemen van persoonsnamen en andere persoonsgegevens in strijd is met de gedragsregels van dit forum, waarmee u allen akkoord bent gegaan. Wij hebben de persoonsgegevens uit dit topic verwijderd. Gelieve u in het vervolg aan onze gedragsregels te houden. Overtreders van de gedragsregels riskeren een forum-ban.
Als je op de site kijkt staat ze met naam en foto pontificaal op de homepage, dus kan je net zo goed haar naam hier neerplempen.
Maar goed, regels zijn regels
Maar goed, regels zijn regels
-
Ook ik zal me aan de regels houden. Wel wil ik u er op attenderen dat ik de forumdiscussie heb gevonden door haar naam in te typen bij het geavanceerd zoeken. Dit lijkt me dan ook niet correct.
Hallo allemaal,
Hier nog een gedupeerde van deze 'dame'
Hebben jullie inmiddels resultaat geboekt?
Hier nog een gedupeerde van deze 'dame'
Hebben jullie inmiddels resultaat geboekt?
Helemaal niets. Incassobureau krijgt zelfs mijn geld niet terug van haar.
Dit vond ik bij Consuwijzer.nl:
Wat zijn de regels voor ruilen als u kleding koopt via internet of telefoon?
Als u kleding in een winkel koopt en het product is in orde, dan hebt u volgens de wet geen recht op ruilen. De regels voor ruilen zijn anders als u kleding koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. We noemen dit koop op afstand. U kunt het kledingstuk dan namelijk niet eerst bekijken of passen zoals in een gewone winkel.
Bij koop op afstand mag u bijna altijd het product ruilen. U hebt meestal een bedenktijd van zeven werkdagen. U kunt dan beslissen dat u het kledingstuk toch niet wilt kopen. Dan stuurt u het terug. U krijgt dan uw geld terug. U hoeft niet te vertellen waarom u het product niet wilt.
Wanneer begint de bedenktijd bij kleding?
De bedenktijd begint één dag nadat u het kledingstuk hebt ontvangen.
Wat er in de voorwaarden staat bij Kiesdejuistesportbeha.nl is dus onwettig.
Ik heb ook alle bladen waarmee zij pronkt op haar website aangeschreven, of zij wel geassocieerd willen worden met dergelijke dubieuze praktijken.
Als we hard genoeg schreeuwen met z'n allen, wordt ons hopelijk toch nog recht gedaan!
Ik heb ook een klachtenformulier bij consuwijzer ingediend:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Wie weet...
Wat zijn de regels voor ruilen als u kleding koopt via internet of telefoon?
Als u kleding in een winkel koopt en het product is in orde, dan hebt u volgens de wet geen recht op ruilen. De regels voor ruilen zijn anders als u kleding koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. We noemen dit koop op afstand. U kunt het kledingstuk dan namelijk niet eerst bekijken of passen zoals in een gewone winkel.
Bij koop op afstand mag u bijna altijd het product ruilen. U hebt meestal een bedenktijd van zeven werkdagen. U kunt dan beslissen dat u het kledingstuk toch niet wilt kopen. Dan stuurt u het terug. U krijgt dan uw geld terug. U hoeft niet te vertellen waarom u het product niet wilt.
Wanneer begint de bedenktijd bij kleding?
De bedenktijd begint één dag nadat u het kledingstuk hebt ontvangen.
Wat er in de voorwaarden staat bij Kiesdejuistesportbeha.nl is dus onwettig.
Ik heb ook alle bladen waarmee zij pronkt op haar website aangeschreven, of zij wel geassocieerd willen worden met dergelijke dubieuze praktijken.
Als we hard genoeg schreeuwen met z'n allen, wordt ons hopelijk toch nog recht gedaan!
Ik heb ook een klachtenformulier bij consuwijzer ingediend:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Wie weet...
Hallo medegedupeerden,
Ik heb me even laten informeren via een jurist. Wat deze mevrouw doet is zonder meer onrechtmatig! Blijkbaar zijn de bedragen waarover het gaat te gering, om individueel de aandacht van de rechtbank te krijgen. Het is eigenlijk te gek voor woorden, maar goed..
Neem aan dat jullie ook al verschillende oproepen hebben gedaan om hulp te krijgen, maar niet worden gehoord. De enige kans om deze mevrouw en haar praktijken aan te pakken is ons vereningen. Daarom een oproep aan iedereen hier, of jullie hiertoe bereid zijn. Dan ga ik een procedure starten. Ik betaal de onkosten!
Samen staan we sterk!
Op andere fora staan nog meer gedupeerden, ook die zend ik een oproep ons te verenigen.
Je mag ook een mail sturen onder het kopje 'dejuistesportbeha.nl' naar:
[email protected].
Hoop van jullie te horen!
Ik heb me even laten informeren via een jurist. Wat deze mevrouw doet is zonder meer onrechtmatig! Blijkbaar zijn de bedragen waarover het gaat te gering, om individueel de aandacht van de rechtbank te krijgen. Het is eigenlijk te gek voor woorden, maar goed..
Neem aan dat jullie ook al verschillende oproepen hebben gedaan om hulp te krijgen, maar niet worden gehoord. De enige kans om deze mevrouw en haar praktijken aan te pakken is ons vereningen. Daarom een oproep aan iedereen hier, of jullie hiertoe bereid zijn. Dan ga ik een procedure starten. Ik betaal de onkosten!
Samen staan we sterk!
Op andere fora staan nog meer gedupeerden, ook die zend ik een oproep ons te verenigen.
Je mag ook een mail sturen onder het kopje 'dejuistesportbeha.nl' naar:
[email protected].
Hoop van jullie te horen!
-
Hier ook een slachtoffer van [Persoonsgegevens verwijderd],
Mijn retourzending zou ook niet aangekomen zijn, terwijl volgens opgave van TNT (track&trace) is het pakje wel degelijk bij mevrouw Elmpt is afgeleverd. Ik ga aangifte doen en het voorval melden bij mijn rechtsbijstandsverzekeraar. Ik heb ook een site aangeschreven waar mevrouw van Elmpt adverteert. Zij hebben direct actie ondernomen en het artikel van de site gehaald.
Mijn retourzending zou ook niet aangekomen zijn, terwijl volgens opgave van TNT (track&trace) is het pakje wel degelijk bij mevrouw Elmpt is afgeleverd. Ik ga aangifte doen en het voorval melden bij mijn rechtsbijstandsverzekeraar. Ik heb ook een site aangeschreven waar mevrouw van Elmpt adverteert. Zij hebben direct actie ondernomen en het artikel van de site gehaald.
Laatst gewijzigd door Radar op 31 jan 2017 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Beste lezers,
In reactie op bovenstaande berichten:
Kies de Juiste Sportbeha vindt service erg belangrijk! Wij streven naar 100% tevreden klanten. Om klachten in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen en beter op te lossen is de klantenservice via mail bereikbaar.
Via deze weg verzoeken wij klachten te sturen aan [email protected] met een duidelijke omschrijving van de klacht en de klantgegevens.
Wij nemen dan de klacht direct in behandeling en kunnen het persoonlijk afhandelen. Ook op- of aanmerkingen ter verbetering van onze service of dienstverlening zijn van harte welkom.
Met sportieve groet,
Coco Moll
Klantenservice, Kies de Juiste Sportbeha
In reactie op bovenstaande berichten:
Kies de Juiste Sportbeha vindt service erg belangrijk! Wij streven naar 100% tevreden klanten. Om klachten in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen en beter op te lossen is de klantenservice via mail bereikbaar.
Via deze weg verzoeken wij klachten te sturen aan [email protected] met een duidelijke omschrijving van de klacht en de klantgegevens.
Wij nemen dan de klacht direct in behandeling en kunnen het persoonlijk afhandelen. Ook op- of aanmerkingen ter verbetering van onze service of dienstverlening zijn van harte welkom.
Met sportieve groet,
Coco Moll
Klantenservice, Kies de Juiste Sportbeha