LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schoorsteenveegbedrijf CORRECT uit den bosch

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Trutje??

Re: schoorsteenveegbedrijf CORRECT uit den bosch

Ongelezen bericht door Trutje?? »

Vorige week kreeg in op dinsdag het bericht binnen dat ze donderdag zouden komen. Ik netjes gebeld, ze zouden laten weten of de woensdag erna uit kwam. Krijg ik toch op donderdag al een brief in de bus dat ik er niet was bij een afspraak. Ik krijg maandag bericht van mijn (net nieuwe) huisgenoot dat ze ineens waren geweest. De dames van Correct gaven aan met een meneer te hebben sproken, De naam en het nummer klopte met de vorige bewoners - 2 jaar geleden verhuist- Ik ben nu ontevreden omdat ik niet de vragen heb kunnen stellen die wilden en wilde graag een nieuwe afspraak maken. Ik heb gebeld en heel duidelijk aangegeven dat ik op deze manier niet wilde betalen. Ik werd heel vriendelijk doorverbonden om door een hele onvriendelijke en onprofessionele man meteen de huid vol gescholden te krijgen, waarna direct de hoorn er op werd gegooid! Ik heb terug gebeld en krijg nogmaals te horen dat ik ze niet meer moest lastig vallen: "*****!!"
Ik ga de rekening betalen maar dit is de laatste keer dat zij bij mij lang komen!

smit1985

Ongelezen bericht door smit1985 »

Na bovenstaande berichten gelezen te hebben mag er ook wel een keer iets positiefs gezegd worden. Wij zijn al een aantal jaar abonnee bij deze firma en altijd netjes behandeld. Vorig jaar hebben we op advies van de schoorsteenveger een kap laten plaatsen omdat dit nodig zou zijn. De jongens hadden netjes een foto gemaakt van hoe de kap er uitzag deze was zeker aan vervanging toe. Ze hebben dit netjes voor ons in orde gemaakt dus geen sloopwerk of onverwachte kosten! Dus bij deze dit bedrijf is zeer zeker aan te raden geven netjes advies en slopen zeer zeker niks en wij blijven ook zeker abonnee top service :D

sanasong

Ongelezen bericht door sanasong »

Dit bedrijf is echt niet normaal.
Vanmiddag kwamen twee mensen om schorsteen schoon te maken. Na 10 minuten van hun vertrek, constateer ik dat de klap om ermee het schoorsteen open en dicht te doen los was. Ik belde aan hun en vroeg dat ze de klap tot oorspronkelijk toestand terug moest zetten. Ze zei dat ze al lang op de snelweg in de buurt van Utrecht richting Den Bosch en dat ik moest aan mijn buurman hulp vragen om de klap terug te zetten.

Ik vertelde dat dit bij hun verantwoordelijkheid hoort, niet van mijn buurman. De personeel van dit bedrijf maakte zelfs een beledigend en bedreigend verbale opmerking. En verder zei dat ik exrtra 28 euro voor de rijkosten betalen als ik ze willen terug hebben.

Hoe kan ik tegen deze bedrijf aanklagen indienen?

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sanasong schreef:Hoe kan ik tegen deze bedrijf aanklagen indienen?
Bedoel je "aanklagen" of "klacht indienen"?

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tsja, erg "Correct" is Correct uit Den Bosch niet. U bent uw geld kwijt en er zijn geen mogelijkheden om het geld terug te krijgen. Beschouw het als een harde les.

deweerddesign

Ongelezen bericht door deweerddesign »

Ik lees nu pas alle negatieve reacties van dit bedrijf.
Ze waren dus hier al geweest, schoorsteenvegen.
Ruw ruw ruw en nog eens ruw.
niks afgedekt en nu zit alles onder de stof (roet).
Over gebeld. En er wordt direct gedreigd met een rechtzaak.
Nu ben ik zo bang geworden, ik beef het uit. (Maar niet heus).
Voor ieder die dit leest. Ga niet in zee met dit bedrijf.

123456Anoniem

Ongelezen bericht door 123456Anoniem »

Hallo allemaal,

Ik heb ook zeker mijn wantrouwen over dit bedrijf.
Ze probeerden ook van alles voor te stellen (verplichten), zoals een ventilatiesysteem of een vernieuwd kanaal. Manier van communiceren hierover heb ik ala onprettig ervaren.
Ze schrijven een bon uit met kvk nummer en op internet staat duidelijk vermeld dat het kvk nummer al is uitgeschreven bij de kvk. Reactie: het zijn oude bonnen.
Dit hoort zo niet te zijn, dit heb ik ook netjes doorgegeven maar ik kreeg alleen de reactie dat ze meer dan 25000 klanten hebben in Nederland.
De site werkt niet, dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik wantrouwend ben.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Niet mee in zee gaan. Belt u de politie als Correct u blijft lastig vallen. Ze kunnen erg intimiderend overkomen.

RMunrood

Ongelezen bericht door RMunrood »

Begin november 2015 hebben ze bij ons de schoorsteen geveegd. Nu onder de naam 'uw dakbeheerder Correct'. Dit deden ze overigens snel en netjes, het waren aardige vegers (2), en we kregen een overzichtelijke bon met ons adres, datum erop en tevens de naam van de schoorsteenveger. Het was achteraf gezien een beetje te snel (er kwam weinig vuil mee), want nu twee maanden later(!) hebben we voor het eerst een schoorsteenbrand meegemaakt...

We laten onze schoorsteen elk jaar vegen, en we stoken de hele winter goed door. Misschien net pech voor hun (en ons...), maar 1 ding is zeker: de schoorsteen was niet schoon genoeg. Ik heb inmiddels (noodgedwongen) onderzocht en gelezen, dat door de brandweer wordt aangeraden om alleen gebruik te maken van een schoorsteenvegers-bedrijven die lid zijn van de ASPB (Algemene Schoorsteenvegers Patroon Bond).

Correct is aangesloten bij de NSVB, maar dit schijnt een vage organisatie te zijn als je via internet op onderzoek uitgaat. Normaal gesproken zou ik een bedrijf de kans geven om hun fouten te herstellen, maar na het lezen van de recensies op o.a. dit forum, schakel ik maar meteen een lid van de ASPB in voor de herstelwerkzaamheden...

willbeblack

Ongelezen bericht door willbeblack »

Uw dakbeheerder Correct uit Den Bosch kunt u beter overslaan.
Heb de toegang tot mijn dak aan de (eerste) veger moeten weigeren omdat de veger zichtbaar last van evenwichtsstoornis had, zijn eigen verklaring was dat hij moe was, ik vermoed iets anders. Zijn overige gedragingen waren ook absoluut onacceptabel. Het is onverantwoord iemand in dergelijke staat het dak op te laten gaan. Stel dat de veger bij mij (of ergens anders) van het dak afvalt, dat kan toch niet!
Omdat ik vind dat Correct hier een verantwoordelijkheid heeft heb ik telefonisch contact opgenomen, na 2 keer bellen werd ik terug gebeld. De betreffende meneer stelde dat hij navraag had gedaan en zich niets bij mijn verklaring kon voorstellen. waarop ik nogmaals mijn zorgen heb geuit. Daarbij heb ik hem aangegeven dat de schoorsteen door de collega op een naar ik aanneem correcte wijze is geveegd. Echter in de woonkamer was het een redelijke puinhoop met zwarte zooi op de vloer, én het veegsel lag nog in een krant in de openhaard. Maar hier mcht ik niets van zeggen omdat ik dat niet in eerste instantie had aangeven. De conclusie van Correct is dat ze niet meer bij mij komen vegen en de telefoon werd opgehangen met "...wat een *******". Nou ja!

Daarom bij deze mijn een advies, doe geen zaken met Uw dakbeheerder Correct uit Den Bosch.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

willbeblack schreef:Uw dakbeheerder Correct uit Den Bosch kunt u beter overslaan.
Heb de toegang tot mijn dak aan de (eerste) veger moeten weigeren omdat de veger zichtbaar last van evenwichtsstoornis had, zijn eigen verklaring was dat hij moe was, ik vermoed iets anders. Zijn overige gedragingen waren ook absoluut onacceptabel. Het is onverantwoord iemand in dergelijke staat het dak op te laten gaan. Stel dat de veger bij mij (of ergens anders) van het dak afvalt, dat kan toch niet!
Omdat ik vind dat Correct hier een verantwoordelijkheid heeft heb ik telefonisch contact opgenomen, na 2 keer bellen werd ik terug gebeld. De betreffende meneer stelde dat hij navraag had gedaan en zich niets bij mijn verklaring kon voorstellen. waarop ik nogmaals mijn zorgen heb geuit. Daarbij heb ik hem aangegeven dat de schoorsteen door de collega op een naar ik aanneem correcte wijze is geveegd. Echter in de woonkamer was het een redelijke puinhoop met zwarte zooi op de vloer, én het veegsel lag nog in een krant in de openhaard. Maar hier mcht ik niets van zeggen omdat ik dat niet in eerste instantie had aangeven. De conclusie van Correct is dat ze niet meer bij mij komen vegen en de telefoon werd opgehangen met "...wat een *******". Nou ja!

Daarom bij deze mijn een advies, doe geen zaken met Uw dakbeheerder Correct uit Den Bosch.
zo lang mensen eerst kopen/bestellen/diensten nemen en naderhand pas google gebruiken is het heel leuk om dit soort verhalen te delen, beetje praten met "lotgenoten", maar enig effect zal het niet hebben. Als ik alleen al google op dit bedrijf zie ik allereerst een volledige pagina met zoekresultaten en geen enkele geeft een positief signaal

Gesloten