Pagina 2 van 2

Re: UPC HORROR

Geplaatst: 18 jun 2011 01:50
door Cairo555
@Francis35, bij ons vrijwel het zelfde wazige verhaal.

Heb "geprobeerd" mijn abbo te wijzigen..
aantal keer gevraagd krijg ik dan GEEN nieuw contract, nee hoor meneer staat ook EXTRA in het systeem genoteerd.

Zie ik nu dat ik dus WEL een nieuw contract heb, en ook auto incasso moet laten doen.
Ga ik dus niet doen, teveel slechte ervaringen met UPC om dit aan te durven.

Daarnaast ben ik ook al iets van 10 x met ze aan de telefoon geweest iedereen zegt weer iets anders, UPC medewerkers lijken zelf ook niet in de gaten te hebben hoe de processen in elkaar zitten..

Het ging beter met UPC, maar volgens mij zijn ze weer hard bezig om er een t.zooi van te maken..

Re: UPC HORROR

Geplaatst: 18 jun 2011 09:57
door Henri42
[Dubbele post verwijderd door de moderator]

Re: UPC HORROR

Geplaatst: 20 jun 2011 09:46
door rabena
Enige tijd geleden na een reeks van klachten het advies van uw helpdesk gekregen over te stappen op zakelijk.
Dit zou foutloos werken.


• Uitvallende draadloze verbindingen,
• Uitvallende telefoonlijnen
• Uitvallende vaste verbindingen,
• Defecte media boxen, stuk of zes gehad, Nummer zeven is nu onderweg. Dus een paar dagen geen TV.
• Uitvallende modems, acht stuks ondertussen.

Ondertussen een stuk of zes monteurs op de koffie gehad, advies van monteur nummer 1,nieuwe bekabeling aangelegd, 150 euro.
Volgende monteur gaf aan dat dit onzin was deze bekabeling was uitstekend.
Versterker dat was de oplossing, zo dus gedaan, vervelend genoeg sloot deze topmonteur versterker zodanig aan dat ook mijn telefoon en internet versterkt werden.
En daardoor weer meer storingen kwamen.

Nieuwe monteur Planhold vertelde me, Tja mijnheer maar u heeft het spul niet geaard, mijn vorige college vergeten.
Nu kan ik nog een tijdje doorgaan over de personen op de helpdesk, een paar weten waar het over gaat de rest is van het begin af aan irritant en leest zijn verhaal vanaf een beeldscherm.
Totaal geen betrokkenheid bij hetgeen ze doen.
Maar ben het zat, heb een onderneming te draaien en UPC houdt daar geen rekening mee.
Als je dan weer met iemand gesproken hebt en naar een oplossing vraagt, stuurt men je ineens een nieuw modem, en een media box met een welkoms boodschap hoe blij men is met een nieuwe klant.
Ik ben al meer dan 12 jaar klant!!!!!!!!
Heb hier twee Mediaboxen draaien, een gewone en een HD beiden met harddisk. De HD houdt er ’s avonds gewoon mee op en gaat in standby, blijft zichzelf resetten en de volgende dag doet hij het soms weer.
Antwoord van de Helpdesk, tja daar sturen we niemand voor langs overmorgen kunt u een nieuwe verwachten, Dan maar even geen TV.

In een wooord samengevat, nee kan er geen passend woord voor vinden.