LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Honig WK shirt 2010

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
EagleOne2002

Re: Honig WK shirt 2010

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Honig is een onderdeel van Heinz, Het nederlands hoofdkantoor zit in zeist, met dit toegewezen nummer +31 (0)30-6973700.
zou zeggen probeer het eens.

moon65

Ongelezen bericht door moon65 »

Die kan je ook bellen. Het eerste nummer wat ik gaf is ook van Heinz, als je daar de keuze: produkten tikt, dan kom je ook bij Heinz terecht. Bij dat andere nummertje ga je naar het callcenter.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

zo te zien ben ik een van de weinige die de shirts heeft gekregen, wel met de nodige oponthoud. 2 shirts besteld en na de gemelde wachttijd kwam er een shirt, na 2 week gevraagd, per email, naar de volgende, kreeg direct per email netjes antwoord,als het shirt er aan eind van de weeknog niet was moest ik maar weer reageren, dit gedaan. Kreeg weer snel en netjes antwoord. Shirt ging weer in de bestelling. Na 3 weken arriveerde shirt en tot onze stomme vebazing kregen we 2 week later nog een, die we gewoon mochten houden. Wij zijn dus wel tevreden. [ wie weet blijft er ook wat bij de post hangen.]

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

is een vorm van oplichting waarom geen aangifte doen bij politie dan piepen ze wel anders bij honig....wat nu al een slechte naam heeft,maar voorlopig wel heel veel geld ondertussen op hun rekening heeft staan van mensen die niks hebben...krijg je straks je shirt na het wk,..let op!
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 jun 2010 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

moon65

Wat ze daarmee doen bij honig?

Niks? met een grote N?

kweenie gokje zomaar hoor......

En tuurlijk blijft er wel eens wat hangen bij d epost maar je maakt mij niet wijs dat dat drie keer gebeurd op hetzelfde adres toch?

linneke77

Ongelezen bericht door linneke77 »

k was vanmorgen een boodshcap halen bij de plus,(mijn vaste super) en wat schertst mijn verbazing??..... :shock: het hele personeel van de plus draagt een honig wk shirt met naam!!!!!!!!!!
Ik stond op het punt van ontploffen :twisted:
Heb de manager aan zijn vestje getrokken met de vraag hoelang de levertijd was,nou hij had ze ruim op tijd besteld en alles netjes op tijd binnen.
Ik heb mijn verhaal uitgelegd en dat vond hij ook niet kunnen,tenslotte wil hij zijn klanten ook tevreden houden en hij maakt in zijn winkel toch reclame voor de shirts met grote borden van honig.
Hij ging er maandag achteraan maar kon niks beloven,toch netjes vind ik maar hij zal het zelfde vehaal krijgen als ons allemaal ben ik bang.Ik laat hierover nog wel wat weten.
Ben zoals Ad al zei wel in staat om naar het hoofdkantoor te rijden en verhaal te halen en als radar nu niks aanneemt ivm vakantie dan kunnen we altijd nog Albert Stegeman van undercover nederland bij sbs6 om advies vragen.

btroost

Ongelezen bericht door btroost »

Vanmorgen het Honigshirt voor onze kleinzoon Rik gekregen, we werden vrijdagmorgen gebeld naar aanleiding van me mailtje naar Honig en ze zei dat het shirtje onderweg was, en inderdaag vandaag 1 dag later een zeer mooi shirtje in de bus, kan ik Rik morgen erg blij maken, ja ik snap niet wat er allemaal fout gaat bij jullie, jammer hoor, want het kan ook anders hebben wij gemerkt, gr. opa en oma van Rik :D

meijer3

Ongelezen bericht door meijer3 »

Reeds op 12 mei bestelde ik een honig oranje shirt dezelfde dag maakte ik het geld over via internet. Inmiddels zijn ruim 5 weken verstreken. Volgens voorschrift reageer ik via het door hun voorgeschreven contactformulier maar een antwoord heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik ben boos, teleurgesteld en voel me bovendien behoorlijk in de maling genomen omdat ik van Honig geen enkele reactie op mijn aanmaning ontving. Ik ga alle reacties maar eens lezen van mij lotgenoten om te kijken hoe jullie het hebben opgelost. Wie weet vind ik nog ergens een ingang bij Honig?

meijer3

Na 5 weken wachten, de oorspronkelijke levertijd zou 4 weken bedragen volgens de ontvangen mail van Honig, heb ik zojuist gebeld met het 0800-nummer. Gesproken met een medewerker die mij vertelde dat ik 2 opties had: of hij zou mijn geld terugstorten of hij zou opnieuw een bestelling aanmaken. De nieuwe bestelling zou volgens hem binnen 2 en een halve week bij mijn in huis zijn. De shirts worden volgens hem in het buitenland gemaakt en zij geven aan Honig een levertijd door maar indien de levering langer duurt dan hoort Honig daar ook niets over en zodoende kunnen zij ons niet van enige vertraging op de hoogte houden. Honig verschuilt zich dus achter hun leverancier als ik het verhaal van de medewerker van de klantenservice mag geloven. Deze medewerker had alleen een lijst met referentienummers en namen en adressen. Inzicht in of het shirt al onderweg was ofzo dat had hij niet.
Afwachten dus maar weer.

moon65

Nou oma en opa van rik, dan hebben jullie geluk gehad. Zoals jullie lezen gaat het bij de meesten gewoon fout. Ik heb inmiddels het geld terug gehad, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds mee wil delen in deze aktie. Ik blijf het geowon ronduit schandalig vinden, de manier van honig, zowel de klantenservice als in Zeist. De enigen die nog enigzins normaal overkwamen is Markantas, maar wellicht is dat bij jullie ook anders. Voor zover ik begreep komen de shirts gewoon uit nederland!

Ik blijf dit topic volgen, ben benieuwd hoe dat het afloopt.

meijer3

Hèhè, heden het t-shirt in de brievenbus gevonden! Is bezorgd door dhl. Het is te laat; 5 weken en 2 dagen ipv 4 weken. Ik ben toch blij want nadat ik van de Honig had begrepen dat men niet wist wat en hoe had ik er een hard hoofd in.

Jaycee

Ongelezen bericht door Jaycee »

Ik heb begin mei 1 shirt en 1 baby romper besteld, de betaling gedaan en toen begon het wachten. Een e-mail gestuurd, geen antwoord gekregen, zelfs geen bevestiging dat mijn e-mail in goede orde was ontvangen. De bestelling zou volgens de site verzonden worden ongeveer 4 weken na de betaling. Ik denk nou das dan misschien net op tijd voor het WK... nou mooi niet! Kom gisteren terug van een paar dagen vakantie, wat ligt er in de bus..het shirt...maar waar is de rest van de bestelling?? Ik weet dat de produkten apart verstuurd worden daar betaal je belachelijk genoeg ook weer 2x verzendkosten voor. Maar weer een mail gestuurd.. welk telefoonnummer kan ik het beste bellen mocht ik weer geen antwoord krijgen? Nog even en mn zoontje kan het rompertje niet meer aan :? en kan ik het als poetsdoek gebruiken, wel een dure poetsdoek dan grrrrr :evil:

Westerlaken

Ongelezen bericht door Westerlaken »

Hallo Moon65,

Ik kijk net terug wat er intussen allemaal aan reacties is binnengekomen op jouw bericht over die WK shirtjes van Honig. Dat is niet mis, zeg!

In het begin dacht ik nog dat wij de enigen waren die geen shirtje hadden gekregen maar nu hoor ik om mij heen van veel meer mensen met precies dezelfde klachten....

Sinds 9 april heb ik vier keer gemailed en een keer of zes gebeld, maar zonder succes. Het maakt niet uit of je vriendelijk en begrijpend of boos wordt: ik heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen. (Ik heb overigens ook geen pakket met Honigprodukten op m'n mat gevonden .... hoe boos ben je in hemelsnaam geworden, Moon65?!?!)
Op mail wordt niet gereageerd en de dames van de klantenervice komen hun afspraken niet na. Ik vond ze erg ongeinteresseerd en een enkeling zelfs op het brutale af. Ik weet trouwens niet wat ik erger vind: een brutaal nest waarvan je eigenlijk wel weet dat het haar geen lor interesseert, of een vriendelijke dame die van alles toezegd en het dan vervolgens gewoon niet doet....

Bob-Henk

Ongelezen bericht door Bob-Henk »

Dat is inderdaad nogal een discussie over de Honig WK shirtjes. Overigens doet de nuon dat volgens mij toch sneller.

Maargoed het WK is ondertussen al in volle gang dus wij zijn blij met ons shirtje :D

Mariette

Ongelezen bericht door Mariette »

In Maart heb ik bij honig een t-shirt besteld. Het zou er 20 April zijn. Vlak voor de verjaardag van mijn autistische zoon van 13.
Ik zit er nu, 14 juli, nog op te wachten.
Heb inmiddels hele onvriendelijke e-mails gestuurd en diverse keren gebeld.
Ze geven steeds maar aan dat het al verzonden is. Inmiddels is het shirt al 3 x opnieuw gemaakt. En nog hebben wij nog niets ontvangen.
Ga zo maar weer eens bellen want het laatste exemplaar zou er afgelopen vrijdag zijn. Intussen probeer ik het één en ander steeds maar weer goed te praten richting mijn zoon.
Hij heeft totaal geen vertrouwen meer in de komst van het shirt. En ik geef hem geen ongelijk.
Opvallend! Ze vragen steeds maar of ik mijn geld terug wil, alsof dat de weg is van de minste weerstand!
Maar ik wil mijn geld niet terug, ik wil een T-shirt voor mijn zoon!! Ik dat nou zo moeilijk?

Mariette

Ongelezen bericht door Mariette »

Vandaag een juichende zoon. Er was een pakketje van Honig. Wat een teleurstelling toen er een t-shirt in zat met de naam MIKE en nummer 9.
Op de sticker stond dat er een t-shirt in zou moeten zitten met nr 13 met de naam WOUTER. Zijn naam!
Nou niet dus!!!!!
Hier hebben we dus NIETS aan.
Weer gebeld met de klantenservice. De vriendelijke mevrouw was het intussen spuigzat en bood mij haar oprechte excusses aan. (Na een lange stilte waarin ze ons hele dossier had gelezen)
Nu mogen wij weer 2,5 week wachten en hopen dat er bij de inpakbalie nu wel iemand wakker is!!!!!!
Ondertussen zitten wij dus met een shirt waar we niets aan hebben.
Hebben wij misschien het shirt van één van jullie? En één van jullie misschien het shirt van ons??? IN DE AANBIEDING 1 SHIRT MAAT M MET DE NAAM MIKE EN NR 9
GEZOCHT: 1 SHIRT MAAT M MET DE NAAM WOUTER EN NR 13.
Reacties zijn welkom.

Gesloten