LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eerste ster reparatie

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Roel Zutt
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2010 17:49

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Roel Zutt »

Ook wij kregen vandaag een knullige brief van de A. Ten Napel over de reparatie van een sterretje in de voorruit welk zij ons min of meer onder dwang hebben laten uitvoeren in oktober 2009. In de brief staat geen BTWnummer, KVKnummer, zelfs een net briefhoofd ontbreekt wat de brief er niet erg betrouwbaar doet uit zien. Omdat wij het meteen al niet vertrouwde in oktober 2009 zijn we na het telefoonnummer te hebben geprobeert wat op de doorslag staat en wat dus buitenwerking was, direct naar de politie gegaan. Deze wou echter geen aangifte opnemen want we moesten eerst maar afwachten. We stappen zo in de auto en gaan dus meteen weer een poging doen om aangifte te doen. Betalen aan deze man na het lezen van al de reacties op dit forum echt niet!!!!

Roel Zutt
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2010 17:49

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Roel Zutt »

Blonde schreef:Hallo Allemaal,

Ook ik ben gedupeerd door Eerste Ster Reparatie Van Veen.
Niet op dezelfde manier als jullie.
Ik heb van Mevrouw van Veen nog ruim 3000 Euro aan Salaris en vakantie geld te goed.
Ik ben hier mee bezig al vanaf januari met mijn advocaat.
Maar helaas omdat het bedrijf uitgeschreven is bij de KvK is het erg moeilijk.
Ik ga al jullie verhalen aan mijn advocaat laten lezen die hier op Tros Radar staan en hij gaat hier waarschijnlijk werk van maken( hoop ik).

Eerste Ster Reparatie / van Veen / Napels / en Meneer Bos zijn allemaal 1 en dezelfde.
Laat je ook niet helpen door bedrijven uit Urk met Fix in de naam, autoruit herstel bedrijven want ook dat is allemaal 1 en de zelfde!!

Ik zou ook dan echt helemaal niks betalen!!!

Want ook dat incasso Bureau is zo NEP als het maar kan zijn.
Laat je eerst goed inlichten voor je dit soort rekeningen betaald!!
Desnoods een advocaat of door politie!!

Schroom niet om aangifte te doen want deze mensen staan bekend bij politie en Justitie dus alles wat er bij komt zal alleen maar helpen om deze mensen te stoppen!!
Bedoel je soms FlexiFix uit Urk?
Ook daar laten wij ons dus niet door helpen. Voor ons alleen nog reparaties aan ruiten na contact te hebben gehad met de verzekering.

Pommetje1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:55

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Pommetje1970 »

Hallo,

Ook mijn schoonouders zijn door dit bedrijf opgelicht.
Inmiddels is er aangifte gedaan.

Zij hebben 49,95 overgemaakt naar aanleiding van de brief die hier al uitgebreid is besproken.

Pas op en laat je niet oplichten door Ster, Napels of wat dan ook.

Begreep wel dat het bedrijf sinds februari 2010 weer ingeschreven staat maar weet niet zeker of dit ook zo is.

Roel Zutt
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2010 17:49

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Roel Zutt »

Aangifte doen ging helaas niet maar er werd wel een melding opgenomen na het lezen en horen van ons verhaal.
Ons werd gezegd dat er al meer meldingen over deze praktijken zijn opgenomen en dat de brief/rekening aan alle kanten rammelt. Het advies wat wij gekregen hebben is betaal NIET!!!!!!!!!
Wanneer nou iedereen minstens probeert aangifte of melding te doen van deze praktijken en niet betaald dan staan we samen sterk en met velen kunnen we meer bereiken dan ieder alleen!!!!!

Huub+Lenie
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2010 18:49

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Huub+Lenie »

Ja, ook ik heb een sterretje op een parkeerplaats door hen laten repareren (04-09-2009); dat hebben ze overigens wel netjes gedaan. Ook ik hoefde niet te betalen, enz. Vandaag (29-07-2010) de zeer knullige brief ontvangen, vol met taal- en spelfouten, maar om nu gelijk te betalen, heb ik voor alle zekerheid contact opgenomen met mijn verzekeringsmaatschappij. Wat blijkt die hebben de rekening gewoon betaald !!! Dit addergebroed moet gestopt worden, de vraag is alleen hoe ?? Wie weet een oplossing

:oops:

Jaapdeg
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 17:52

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Jaapdeg »

Als dit niet geen overduidelijke poging tot oplichting is, weet ik het niet meer. Ik zou proberen aangifte bij de politie te doen.
Ik wacht nog op antwoord van de verzekeringsmaatschappij en als blijkt dat ook mijn maatschappij betaald heeft, ga ik zeker aangifte doen. Ik voeg een printje van al deze discussies bij. Succes en laat ons weten of de politie in jouw woonplaats de aangifte wel geaccepteerd heeft.

rido
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2010 07:50

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door rido »

Ook ik heb dezelfde rekening gekregen. Mensen mijn advies is een aangifte te doen van oplichting cq fraude. Sta erop dat deze wordt opgenomen.; Werk er zelf dus nogmaals doe aangifte. Dit is pure oplichting. Ook mijn verzekering heeft betaalt.

dommerik
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2010 09:45

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door dommerik »

Ook wij zij er ingestonken, :twisted:
Mijn man werd aangesproken op een winkelcentrum,we hadden ook een heel klein putje van steenslag in de ruit.
Na het nakijken van onze groene kaart en met de verzekering dat het door onze verzekeringmaatschappij vergoed zou worden hebben we het laten maken(het putje van de steenslag is niet weg)
Nu kregen wij ook een rekening net als alle andere (erg knullig opgesteld trouwens)dat onze verzekeringsmaatschappij het niet betaalde.en dat klopt ook.
Mijn man heeft wel aangifte gedaan bij de politie en die is ook opgenomen.
Maar nu! wel of niet betalen,ben ook niet van plan om deze rekening heel erg hoog te laten oplopen.

Roel Zutt
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2010 17:49

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Roel Zutt »

dommerik schreef:Ook wij zij er ingestonken, :twisted:
Mijn man werd aangesproken op een winkelcentrum,we hadden ook een heel klein putje van steenslag in de ruit.
Na het nakijken van onze groene kaart en met de verzekering dat het door onze verzekeringmaatschappij vergoed zou worden hebben we het laten maken(het putje van de steenslag is niet weg)
Nu kregen wij ook een rekening net als alle andere (erg knullig opgesteld trouwens)dat onze verzekeringsmaatschappij het niet betaalde.en dat klopt ook.
Mijn man heeft wel aangifte gedaan bij de politie en die is ook opgenomen.
Maar nu! wel of niet betalen,ben ook niet van plan om deze rekening heel erg hoog te laten oplopen.
NIET BETALEN! Als iedereen hem nou niet betaald dan staan we samen sterk.

haalbeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:57

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door haalbeer »

Ja, het is mij ook overkomen. Ik ben er ook ingelopen. Het blijkt dat mijn verzekeringsmaatschappij wel heeft betaald, maar dat deze betaling is teruggestort, omdat de tenaamstelling niet overeenkwam met het rekeningnummer. Dat speelde dus allemaal een jaar geleden af. Vorige week lag de overbekende, knullig opgestelde brief in de bus. Vandaag bij de politie geweest. Het zaakje stinkt, maar een aangifte kon ik niet doen, gezien ik niets betaald heb. Wel is er een melding gedaan. Het schijnt dat dit bedrijf al in het verleden bekend is bij politie en justitie. Alle meldingen en aangiften moeten uiteindelijk bij het politiebureau van Urk binnenkomen. Zijn dat er een aantal, dan gaat men over tot een onderzoek. Wanneer u, als gedupeerde, overgaat tot het doen van aangifte of melding, vraag dan of er een afschrift richting politiebureau Urk kan.
Het bedrijf is overigens uitgeschreven uit de KvK van Flevoland, maar staat wel ingeschreven in Engeland.

Eijling
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2010 11:36

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Eijling »

4 augustus 2010 ontvingen wij een aanmaning van de hr A. Ten Napel van Veen eerste ster reparatie.
Een wonderlijke brief die vraagtekens opriep. Bij navraag verzekering bleek dat deze enkele dagen na reparatie een betaling aan meneer heeft gedaan.
De verzekering verzocht ons aangifte bij politie te doen wegens oplichting c.q. financiële fraude. Ook de verzekeringsmaatschappij is er al druk mee bezig hier iets tegen te doen.
Gebeurt u dit ook? Niet betalen en doe aangifte.

Keeshuizinga
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:18

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Keeshuizinga »

Ook ik heb vandaag een brief ontvangen van van Veen eerste ster reparatie met hierin het verzoek om binnen 7 dagen Eur. 49,95 over te maken i.v.m. het feit dat de uitgevoerde reparatie aan mijn autoruit niet door de verzekering werd gedekt. Deze reparatie heeft plaatsgehad op 11 augustus vorig jaar dus ik krijg de brief een jaar na dato? Ik heb per Email uitstel van betaling aangevraagd omdat ik e.e.a. eerst bij mijn vezekeringsmaatschappij wil checken (van hen heb ik namelijk geen enkele reactie ontvangen dat de declaratie van de betreffende firma werd geweigerd). Ik ben zeer benieuwd hoe op mijn mail zal worden gereageerd. Uiteraard zal ik bij mijn verzekeringmaatschappij navragen óf zij de kosten al hebben vergoed. Wordt vervolgd!

De Soomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2010 22:43

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door De Soomer »

Ik heb ook een slechte ervaring met van Veen...een jaar na dato van de ster reparatie stuurt hij mij een factuur van € 85,00...als is ik die voor 08-08-2010 betaal krijg ik 50% korting........rare korting volgens mij want hij brengt dan €49,95 in rekening...kan niet rekenen volgens mij...maar heb toch maar even mijn autoverzekering gebeld.....deze hebben op 10-08-2009 een bedrag aan hem uitgekeerd van €65,45........hoezo oplichting......je zal er maar in trappen...nou deze dame dus niet!!!!!!!!

Groetjes Lidy

Nancy
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2010 19:45

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Nancy »

Mijn oude zieke vader heeft vandaag ook zo'n brief ontvangen, inderdaad met spelfouten en zonder logo oid. Ik ben blij dat ik het een en ander thuis op internet ben gaan nakijken en nu weet ik dat ik morgen even met de verzekeringsmaatschappij van mijn vader moet bellen om te vragen of dit misschien al betaald is. Ook ga ik aangifte doen bij de politie en de heren in kwestie een brief schrijven. Ik ga in eerste instantie niet betalen en wacht alles nog even af. Dank voor alle tips.

Gerry
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:11

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Gerry »

Hallo,
Ik ben heel blij dat ik op dit forum terecht kwam na het zoeken op internet naar Van Veen Eerste Sterreparatie!
Ook ik heb gisteren eenzelfde brief ontvangen, of ik binnen 7 dagen 49,95 wil betalen. Heb zojuist met mijn verzekering gebeld. Die hebben vorig jaar septermber 53,55 betaald. Het is dus - zoals iedereen al zegt - oplichting!
Zij zeiden ook dat zij bericht gekregen hadden om hierop alert te zijn.
Gerry

Nancy
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2010 19:45

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Nancy »

De rekening is inderdaad vorig jaar door de verzekering betaald. Het is betaald aan een ander girorekeningnummer dan in de brief staat en aan de heer Van Veen. De brief vermeldt een banknummer en de heer Ten Napel. De verzekeringsmaatschappij meldde dat er meer klachten binnen komen en dat we sowieso niet moesten betalen, gaan we dus ook niet doen! Hartelijke dank voor alle tips! Ik zal de heer Ten Napel een pittige brief sturen en hem in ieder geval een cursus spelling aanraden en ik zal aangifte doen bij de politie.

Nancy

sjoerd321
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 11:55

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door sjoerd321 »

Ik wil even reageren op een schrijven op deze forum.
Er word hier beweerd dat elk bedrijf met de naam fix er in de zelfde eigenaar te hebben als het bedrijf eerste ster reparatie van veen.
Dit kan ik u garanderen dat dit niet waar is.
Het bedrijf Flexi fix staat los van het bedrijf eerste ster reparatie,en hebben dan ook geen enkele banden met elkaar.
Ik ben zelf een klant van flexi fix en ben door deze mensen zeer keurig behandeld.
Dit bedrijf is een gecetificeerd bedrijf en repareren en vervangen autoruiten,zelfs mijn eigen risico van 150 euro wat je hebt bij een ruitvervanging hoefde ik niet te betalen. Heb ook geen rekening na de tijd gehad.Het eenige wat ik over dit bedrijf kan vertellen,is dat ze een keurig en net bedrijf zijn en niet zijn zoals hier in het forum word vermeld.Als ik weer autoruit schade heb ga ik weer naar Flexi fix.Kijk maar eens op de website van hun http://www.flexi-fix.nl. Dit bedrijf krijgt van mij een warme douche. :P :P
Laatst gewijzigd door sjoerd321 op 12 aug 2010 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoerd321
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 11:55

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door sjoerd321 »

Het web adres wat ik net heb gegeven staat verkeerd het moet wezen www.flexi-fix.nl Mijn excuus hiervoor.

Nicoletje
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2010 12:01

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door Nicoletje »

Roel Zutt schreef:
Blonde schreef:Hallo Allemaal,

Ook ik ben gedupeerd door Eerste Ster Reparatie Van Veen.
Niet op dezelfde manier als jullie.
Ik heb van Mevrouw van Veen nog ruim 3000 Euro aan Salaris en vakantie geld te goed.
Ik ben hier mee bezig al vanaf januari met mijn advocaat.
Maar helaas omdat het bedrijf uitgeschreven is bij de KvK is het erg moeilijk.
Ik ga al jullie verhalen aan mijn advocaat laten lezen die hier op Tros Radar staan en hij gaat hier waarschijnlijk werk van maken( hoop ik).

Eerste Ster Reparatie / van Veen / Napels / en Meneer Bos zijn allemaal 1 en dezelfde.
Laat je ook niet helpen door bedrijven uit Urk met Fix in de naam, autoruit herstel bedrijven want ook dat is allemaal 1 en de zelfde!!

Ik zou ook dan echt helemaal niks betalen!!!

Want ook dat incasso Bureau is zo NEP als het maar kan zijn.
Laat je eerst goed inlichten voor je dit soort rekeningen betaald!!
Desnoods een advocaat of door politie!!

Schroom niet om aangifte te doen want deze mensen staan bekend bij politie en Justitie dus alles wat er bij komt zal alleen maar helpen om deze mensen te stoppen!!
Bedoel je soms FlexiFix uit Urk?
Ook daar laten wij ons dus niet door helpen. Voor ons alleen nog reparaties aan ruiten na contact te hebben gehad met de verzekering.
Ik snap dat mensen die gedupeerd zijn erg boos zijn op de Dhr A. van Veen of ten Napel maar vind ik niet dat het bedrijf Flexi-Fix bij moeten worden betrokken. Want als je even goed na kijkt op het internet en daar Flexi-Fix in typt dan kom je er al snel achter dat Flexi-Fix een Gecertificeerd Autoruitherstelbedrijf (http://www.flexi-fix.nl/) is en wel ingeschreven staat bij het KVK en dat alle adres en contact gegevens gewoon kloppen en dat dit hele bedrijf compleet los staat van ''Eerste ster reparatie''

Mijn vriend zelf is geholpen door Flexi-Fix en heeft zijn ruit laten vervangen en dit is allemaal op een zeer klant vriendelijke manier gebeurd door Dhr J.P. Hoogenkamp zelf, ze hebben zelfs zijn eigen risico op hun genomen zodat wij niks hoefden te betalen.

Wij wonen zelf in Urk en wij weten zelf ook heel erg goed dat je niet in zee moet gaan met ''Eerste ster reparatie'' in verband deze mensen absoluut niet betrouwbaar zijn maar dat dit bedrijf absoluut geen verwant bedrijf is van Flexi-Fix in Urk en wij daarom naar hun zijn toe gegaan en dit is zeker als het nodig is voor de herhaling waard.

Met vriendelijk groet,
Nicole

boor
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:57

Re: Eerste ster reparatie

Ongelezen bericht door boor »

Beste mensen,

Als ik dat allemaal zo lees is het niet zo best gesteld met het bedrijf eerste ster reparatie.
Zelf ben ik ook een aantal keer bij een bedrijf uit Urk geweest,flexi fix maar met deze mensen heb ik goede ervaringen. ik ben keurig ontvangen op hun bedrijf aan de Pampus 17a op Urk. Ze hebben toen de voorruit van mijn volvo v70 vervangen ik kon zo vanuit de wachtruimte in de werkplaats mee kijken onder het genot van een kop koffie,kon tevens mijn werzaamheden voorzetten om dat ze daar voor klanten vrij toegang hadden op hun internet aansluiting.Ze hadden nog wel aangeboden voor vervangend vervoer maar omdat de vervanging ongeveer een ander half uur zou duren wou ik wachten.Mijn bedrijf heeft 12 auto s rijden en zijn alle in onderhoud met de autoruiten bij flexi fix,en dit wil ik graag zo houden ook gezien het feit dat ik geen eigen risicoi hoef te betalen bij vervanging,wat bij andere vooraanstaande bedrijven wel moet of in ieder geval de helft van je eigen risico.Kortom flexi fix een goed en vertrouwd autoruit bedrijf,ook van mij krijgen ze een warme douche.

MVG Een tevreden klant.

Gesloten