LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN aanbieding sneller internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tiptoo

Re: KPN aanbieding sneller internet

Ongelezen bericht door tiptoo »

en deze dan....www.alice.nl

Lilke1972

Ongelezen bericht door Lilke1972 »

Helaas maar die roept dat ze op onze postcode geen producten kunnen leveren.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

online.nl

oppie11

Ongelezen bericht door oppie11 »

KPN is netwerkbeheerder dus ja elke ADSL provider levert via een "KPN lijn". Wel heeft elke ADSL provider zijn eigen modem. Schijnbaar zijn er lokale problemen met dit type modem en je PC, betekent niet dat dit bij een andere ADSL aanbieder ook het geval is. Resume: de draadloze functionaliteit van een modem staat los van de manier hoe hij met internet verbonden is, zelf bij Ziggo kun je problemen hebben met draadloos internet vanaf je modem.

John778

Ongelezen bericht door John778 »

Beste allen,
Zijn hier toevallig nog mensen die ervaring hebben met internet in Nederland. Ik ga begin maart verhuizen naar Utrecht en vraag me af wat ik in Nederland het beste voor aansluiting kan aanschaffen. Ik heb het internet al afgestruind naar verschillende adsl aanbiedingen ( http://www.kpn.com/prive/service/meer-w ... dingen.htm). Tot nog toe gaat mijn voorkeur uit naar KPN. Zijn er mensen met ervaring met KPN?

Innieminnie

Ongelezen bericht door Innieminnie »

John778. KPN is afrader. Je kan voor ervaringen ook is op deze site kijken op het forum: http://www.bellen.com/forum/onderwerp.a ... 335&page=1. (nu even topic van kpn gepakt).

Gesloten