Geachte mensen..
Beetje flauw om een eenzijdig, duidelijk op communicatiefouten gebaseerde klacht te plaatsen..
Ik ben vaste klant bij D.N.F. en zeer uitgebreid tevreden. De hulpvaardigheid van de medewerkers is meer dan goed wat mij betreft. De vakkenis en technisch inzicht is uitmuntend. Al waar je bij andere garages met een kluitje het riet wordt ingestuurd en met enorme kosten wordt opgezadeld, wordt hier met goed inzicht helder gemaakt.
Voor de betrouwbaarheid van deze garage steek ik mn hand in het vuur en ik kan dan ook eenieder aanraden naar deze garage te gaan.
Bij menig 'vakgarage' wordt er een stagaire op een project gezet, die vervolgens in de meeste gevallen zonder inzicht en ervaring een prognose doet van evt gebreken.. Daar houdt je je hart bij vast. Op zeer onpersoonlijke wijze worden onwetende klanten op enorme kosten gejaagd. Wat kan het een loonwerker immers bommen?
Bij D.N.F. moet je wezen, een eerlijke schatting van kosten.. Lang leve de vriendelijke mensen van deze garage!..
Grt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto Electra & Cleaning D.N.F.
-
Re: Auto Electra & Cleaning D.N.F.
@Economy: Je nederlands qua schrijven is inderdaad niet zo goed. Dat leest soms wat lastig.
Verder heeft elk verhaal 2 kanten en is dreigen ook niet de oplossing. Daar maak je het vaak alleen maar erger mee. Als je meer tevreden klanten hebt dan ontevreden klanten, zou ik mij niet zo druk maken; er wordt over alles en iedereen heel gemakkelijk negatief geschreven. Dus worden er ook makkelijk mensen en bedrijven zwart gemaakt. Er zijn bedrijven die echt slecht en fout zijn (vooralsnog ga ik er niet van uit dat dat voor jouw bedrijf geldt) en waar terecht negatief over wordt geschreven. Dat blijkt dan uit MEERDERE reacties op div. fora.
Wat wel te denken geeft zijn reacties die jubelend zijn over het bedrijf waarover een TS negatief bericht. Als die zodanig jubelend zijn (o.a. 'uitmuntende technische kennis' e.d. Voor een autopoetsbedrijf???) en waarbij een vergelijking met andere garages wordt gemaakt waarbij aangegeven wordt dat andere garages slecht zijn, geeft dat weer sterk te denken en komt erg ongeloofwaardig over. Ook al is het goedbedoeld.
Zolang het hier niet volstroomt met negatieve ervaringen over dit bedrijf, maar ook niet meet hoog-jubelende berichten, is het puur een negatieve ervaring tussen het bedrijf en een klant, waarbij beiden het niet handig hebben gespeeld.
Verder heeft elk verhaal 2 kanten en is dreigen ook niet de oplossing. Daar maak je het vaak alleen maar erger mee. Als je meer tevreden klanten hebt dan ontevreden klanten, zou ik mij niet zo druk maken; er wordt over alles en iedereen heel gemakkelijk negatief geschreven. Dus worden er ook makkelijk mensen en bedrijven zwart gemaakt. Er zijn bedrijven die echt slecht en fout zijn (vooralsnog ga ik er niet van uit dat dat voor jouw bedrijf geldt) en waar terecht negatief over wordt geschreven. Dat blijkt dan uit MEERDERE reacties op div. fora.
Wat wel te denken geeft zijn reacties die jubelend zijn over het bedrijf waarover een TS negatief bericht. Als die zodanig jubelend zijn (o.a. 'uitmuntende technische kennis' e.d. Voor een autopoetsbedrijf???) en waarbij een vergelijking met andere garages wordt gemaakt waarbij aangegeven wordt dat andere garages slecht zijn, geeft dat weer sterk te denken en komt erg ongeloofwaardig over. Ook al is het goedbedoeld.
Zolang het hier niet volstroomt met negatieve ervaringen over dit bedrijf, maar ook niet meet hoog-jubelende berichten, is het puur een negatieve ervaring tussen het bedrijf en een klant, waarbij beiden het niet handig hebben gespeeld.